• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ENDERDiablo 4 - puvodni nejsledovanejsi Diablo klub na NYXu.
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    NESS: hlt, pro me nejmin zabavna cast hry :-( Snad to bude tuhle sezonu zabavnejsi
    NESS
    NESS --- ---
    Odhady na solo 100lvl jsou pro S4 kolem/pod 10hodin, ted slo solo 100lvl udelat kolem 12 hodin. Samo v parte (nebo pri potahani) to bylo/bude znatelne rychlejsi. Rozdili mezi klasama budou ale uz ne tak dramaticke jako v S1. Jasny rog, sorc a nekro jsou rychlejsi, druid a barb pomalejsi.
    Klicem bude hlt a dodrzeni spravnych postupu :-), napr jako otevirat truhly az na zaver (ne prubezne), prihodit aspon jedno srdce na Blood Maiden, drzet se v chumlu pro bost/vazbeni hlt metru a podob.
    Jinak klasika zacit na T2 a co nejdriv na T3, potazmo na T4 (35 a 55).
    Tochu jednodussi to bude s lecivyma lekvarama, ty "bylinky" jsou ted sloucene, vsechno to pada jako herbs neco, takze odpada vymetani ruznych regionu jen kuli upgradu potionu. Zmen je tam vic napr je pryc Fiend Rose.
    V hlt budou sezoni whispery, neco jako to bylo v S2 v zelenem, takze by melo jit z hlt vyfarmit matro jako na Griga tak na Varshana, tak je mozne ze az do T4 se z hlt nebude nutne hnout, samo mimo klasoveho kvestu a mozna nejaky ten dung na must have aspekt.
    Otazkou je jestli WB bude stale jediny jasny zdroj Scattered Prism, nebo to bude taky padat z hlt truhel/hlt elit/Blood Maiden? A pak co planuji s legiema, v konkurenci s hlt legie trosku blednou.
    Uvidime jak nastavi sezonu jestli to bude cesta kolem sveta, nebo to pujde sfouknout nejak rychle ? Predpokladam ze stejne jako v predchozich sezonach bude dobry to dodelat co nejdriv.
    Co se tyce pevnosti asi zadna zmena, ja si je nechavam az na T4, v T3 sjedu jen ty kde jsou legie, vyhoda nebo nevyhoda je ze mlvl je tam jasne dany v navaznosti na character level
    NM dungy nema cenu delat driv jak tak NM45-50, ale treba stim glyph exp boostem se tohle zmeni ?
    Otazkou bude kdy se pustit do Pitu, teoreticky Runeshardy budem mit z hlt a whisperu asi pomerne brzo, mlvl v pitu zacina na mlvl100 v pit1, tzn jako NM46.
    Jako osobne bych si tipnul ze uz kolem 75lvl bude pit1 pruchozi, mozna i driv kolem 70lvl u OP buildu, to nam asi usetri dost matra kdyz se nebude vybava upgradovt u kovare :-), temperovat se sice bude driv ale masterworking az spolecne s pitem.

    Plan pro S4 je jasny, co nejrychleji k 200lvl tormented bossum :-)
    HULIK
    HULIK --- ---
    NESS: Bude fajn takhle obchodovat :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Cool, tim padem pro farmeni noveho buildu to bude jeste lepsi, s namaxovanym charem udelas kesku a s novym otevres :-) Otazka jestli Seal of the Worthy bude stale 4 kesky a v tech bude jeden unikat, nebo jak.

    Diablo IV Patch Notes - May 2, 2024:
    Players who earned a Seal of the Worthy for a given week in the Gauntlet now have a 100% chance of being rewarded a Unique Item.

    Earn a Guaranteed Unique Every Week in the Diablo 4 Season 4 Gauntlet - Wowhead News
    https://www.wowhead.com/diablo-4/news/earn-a-guaranteed-unique-every-week-in-the-diablo-4-season-4-gauntlet-339236
    NESS
    NESS --- ---
    Legendary Items and Unique Items can now be traded. This only includes unaltered items. Imprinting, Enchanting, Tempering, or Masterworking an item will bind it your account.

    Tradovat se bude mnohem viz, predpokladam ze cenu budu mit aspekty na maxu, pravdepodobne cokoliv s GA, unikatky/ubery a hlavne unikatky/ubery s GA, cim vic GA tim draz.
    Pravdepodobne bude mozne koupit, tzn i prodat, cely build, klicem bude ze musi zustat cisty, zadne imprinty/enchanty/tempery/MW.

    Predpokladam ze nejvetsi cenu (pokud nepocitame GA a ubery) budou mit unikatky bez kterych se urcite buildy hrat nedaji (klasicky Tempesta pro druidy, Winterglass pro sorcky), extrem rare unikatni aspekty na maxu (jako Exposed Flesh pro nekra) a pak aspekty s flat dmg na maxu.

    Jen tak bokem, normalni lege muzou mit max 3x GA, ale unikatky muzou mit i 4x GA (maji 4 affixy v zakladu)

    Proc to ale pisu, jelikoz ingame trade je dost na prd, muzem udelat vymenik i tady :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Konecne pouzitelny rog build pro S4 Rapid Fire Scoundrels Kiss https://www.youtube.com/watch?v=LzJPqoGHVMw , proporovnani Boss Oneshot Rogue https://www.youtube.com/watch?v=mFhX-F2AbkI pouzitelna jen a bose, jinak je na nic, ale taky pekny
    MIHALS
    MIHALS --- ---
    jsem zvedavej kdy konecne dodelam "collect 100k obols" protoze hraju od prvniho dne vydani hry a mam jen 20k :-) peknej vopruz
    LUCIEN
    LUCIEN --- ---
    Jako já to ještě hraju pravidelně a baví mě to dost, ale i s mojí pravidelností jsem od začátku teprve lvl 92. 🙈
    NESS
    NESS --- ---
    Jestli schazi challenge, reseni je jednoduche, vyprdnete se na buildy co jsou na netu a udelejte si vlastni, zabava zarucena :-)

    Ale jinak souhlas, posledni poradny challenge byl AOZ a HC lilith, ta obzvlast, to sem prosel jen diky lekvaru ktery ted uz nebude fungovat, tzn to bude jeste drsnejsi :-) Mimo HC PVP (nikdo tam neni a asi bych ani nemel to srdce nekomu kuchnout char) to mam myslim hotove.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    MIHALS: prave ze i v tomhle D4 podle me selhava, zatim kazdou sezonu jsem udelal vsechno aniz bych se vubec snazil. Maximalne jsem se podival co mi chybi, a je to neco co treba nedelam vubec (vyrob si 10 lektvaru), a behem minuty to splnim. Fakt jako uplne nulova pritazlivost, a to rikam jako nekdo, kdo hraje PoE skoro vyhradne kvuli challengim, takze kdyby v D4 byly nejaky opravdicky, tak by me to urcite motivovalo a umoznilo prehlednout jine problemy hry...
    MIHALS
    MIHALS --- ---
    VODNIK: heled mam to podobne, tak jsem alrspon rad ze jsou v D4 challenge ktery muzu plnit, nicmene az jich vetsinu splnim (nektery delat odmitam jako napr 1/10/25 HC pvp killu nebo sejmout uber lillith na hardcore:-) ) tak uz pujde D4 stranou a bude to jen sezonni zalezitost no... jinak kdyby nekdo chtel se spojit a udelat spolecne ty HC challenge tak muzem :-)
    CUZMAN
    CUZMAN --- ---
    VODNIK: Nevim tak podle toho jak to tady sleduju tak je nejmin jeden clovek z ty hry v pici a nejmin ja ji zeru :-D
    NESS: Moch bys taky zahrat nekdy semnou :-D ja uz tuhle sezonu nepojedu ale na tu pristi se tesim jak cyp...
    NESS
    NESS --- ---
    Zkusim tohle, z vlastni zahradky barb bash+kick https://d4builds.gg/builds/0ad29073-a154-49c3-bf9e-d2e897c1f4db/?var=0 jen jedna unikatka, zadny uber, aspekty pomerne bezne, mam to i s paragonama, glyphy na 1 pac me pokazde stve kdyz delaji buldy kde mas rovnou 15 coz samo nemas :-), inspiroval sem se u Roba jeho bashe, jen sem si to priohnul podle sebe. Pevne doufam ze nenerfnou bash cleavu a kick dmg, je to na tom postavene. Rotace je lehka, nabrat bashem fury do plna, pak je stahnout k sobe graspem a kickem dodelat, kdo prezije dostane dalsi bash a do toho prubezne rvat.

    Bohuzel devil dust je mrtev jeste pred zahajenim sezony, pokud to bude nekde pouzitelne tak mozna ww, ale tam to lidi hrajou uz ted, tech 15 dd soubezne je proste malo v porovnanim kdyz v ptr to davalo stovky dd, rob to pocital ze to je odhadem treba na dabl swingu je to asi 10x slabsi a ma to 4x mensi aoe, holt smolik :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Tohle sem uplne prehlidnul :-) "Mounts can now be spurred in town" :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Zatim to vypada ze top bude fakt minion nekro, neprobehl tak zadny nerf co by seriznu ty miliardy co dava golem, navic slibujou ze sezoni odmena bude u nekra prave minioni, tzn volba bude jen jestli to nasypes do golem mastery nebo skeleton mastery, oba jdou vytahnout az na 28, ja pojedu na skeletony teda :-)))
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    Nějak mě nic z těch oznámení nepřesvědčilo že ve hře bude konečně co dělat. Chodit doleva doprava nahoru dolů, zabíjet všechno co se hýbe dokud nebudu mít 10 něčeho a přijde cosi jako boss mě bavilo před 20 lety. Chvilku. Nic jiného tam není ani pro 4.sezonu.
    NESS
    NESS --- ---
    Unique Items can now drop earlier in the game:
    World Tier III Unique Items now drop as non-Sacred in World Tier I and II.
    World Tier IV Unique Items now drop as Sacred in World Tier III.
    Uber Unique Items can start dropping from monster level 55, drops at 925 item power.
    The Minimum levels required to equip Sacred and Ancestral items has been reduced.
    Sacred: 35
    Ancestral: 55

    To rika ze na T3 se bude prechazet uz na 35lvl a na T4 na 55lvl, no slava, tzn v ancestru rovnou po prechodu na T4 :-)
    NESS
    NESS --- ---
    NESS: ha preklep, resisty maji base cap na 70% a hard cap 85% sem to nejak spojil :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Devil dust barb ma "par" uprav, shout generuje misto 5 jen 3 a "The maximum number of Dust Devils that can be active at once is now 15. Dust Devils now move more quickly and dissipate sooner." z Windlasher's Aspect je pryc veta "Triple the amount of Dust Devils created if Double Swing is cast twice within 2 seconds." a Aspect of Fierce Winds ma "Dust Devils created reduced from 5 to 3" To jsou vicemene veskery nerf barba, jako stejne limit bude tech 15 DD soucasne, podle videa to nedela takovy bordel, no stejne bude zajimave videt tech barbu vic pohromade :-)

    Sorcka z toho vysla docela lacino :-), tam se to jen tyka Fractured Winterglass "Casting Frozen Orb has a 35-50% chance to spawn a random Conjuration when it explodes. Lucky Hit: Your Conjurations have up to a 50-70% (puvodne 70-100%) chance to launch a Frozen Orb at Nearby enemies."
    Developer’s Note: Extra explosions from the Aspect of Frozen Orbit do not trigger this effect, as the Unique calls out "Casting". This unintended interaction was fixed since the PTR.

    Nekro jen trosku nernuty magove ale jinak cajk

    Druid z toho vysel dokonce posilen, ma boostnute vlky "Health increased by 200%. Respawn reduced from 10 seconds to 5 seconds." a hlavne o 40% zvednuty Hurricane "Damage increased from 134% to 187%." ???

    Roguna je mrtva tam to nema cenu ani komentovat, ta bude v S4 jen pro odvazne :-)


    Tenhle blok je naopak hodne zajimavy, nepochopitelny boost evade :-)

    Damage Reduction granted by Fortify has been increased from 10% to 15%.
    Cooldown Reduction is now capped at 75%.
    Physical Damage calculation against Damage Reduction now caps at level 100.
    The Maximum Evade Charges affix has been increased from 2 to 3.
    The Attacks Reduce Evade's Cooldown affix has been increased from .8 to 1.5 seconds.
    The Evade Grants Movement speed affix has been increased from 50% to 125%.
    All Resistance from Amulets has been increased from 19% to 25%.
    Single element resistance on Rings has been increased from 8% to 10%.

    Hectic Aspect seriznuty "Cooldown Reduction reduced from 2-4 seconds to 1-2 seconds." ten uz se snad ani nevyplati :-) Predpokladam ze to je reakce na ty immortal sorcky se 100% uptime na flameshieldu

    No skoda ze tam neni kompletni zmeny v tempering manualech, to bude pro tvorbu buildu pomerne dulezite
    NESS
    NESS --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam