• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ENDERDiablo 4 - puvodni nejsledovanejsi Diablo klub na NYXu.
    NESS
    NESS --- ---
    EVILMIND: Dost zalezi jak se stema vsema zmenama posune obtiznost, pokud by to bylo odpovidajici momentalnimu stavu (coz nebude) tak garantovany maximalni glyph na 100 odpovida pit120, to je v poho pro S a A buildy, zbytek mozny smolik, nektere buildy jsou uz ted radi ze udelaji Pit100, ty holt glyph na max nevylejlujou, nebo jim to bude trvat. Nejvic na to asi doplati casualove bez top gearu, ted to nebyl problem postupne doklepat, coz s "mozna" dropem bude slozitejsi.

    MAESTRO_007: Uvidime :-) Nehlede na glyphy tak pitem stejne budes muset projit pokud si budes chtit otevrit T2-3-4, capstone dungy jsou pryc a tormenty se odemykaji pres pitu.
    Jinak sem zvedav co udelaji nm dungama, mw matro ma padat vsude, na vybavu a prachy jsou rychlejsi hordy.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NESS: za mě dobrý. EXpeni glyphu v NM je aktuálně asi to nejnudnější co v celé hře je. Museli kvůli tomu i snížit obtížnost, aby to vůbec lidí přetrpěli. a teď chodíš NM 100 na levelu 60 (já ne). Prostě nesmysl, to v že hře ani nemusí být.

    Naopak udělat z PITu páteřní aktivitu hry je dobrý nápad. Ta mechanika je super, odzkoušená v D3 kde to lidi běhají jak opice pořád dokola už 15 let a stačí jim to :D

    Stejně tak to expeni výpadá dobře, konečně další motivace zvládnout vyšší PIT, kde bude upgrade zaručený a ne to gemblit na stejném levelu. Takže motivace vylepšovat build. Víc levelu glyphu a potenciální endgame další. Jak to bude fungovat v reálu je druhá věc :-) uvidíme.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    NESS: prostě cokoliv, co má na konci odměnu jen "možná", je vždycky špatně. Tady je to dokonce ještě horší, pokud z nějakého důvodu nedokážeš dát dost vysoký tier pitu, tak si prostě nevylepšuješ glyphy, game over.
    NESS
    NESS --- ---
    Sem se postupne prokousal tema zmenama a nejak nevim co si mam myslet o paragon glypech, jako chapu ze pita byla najednou mrtva tak ji museli nejak vyplnit ale presun levleni glyphu z NM na Pitu mi neprijde uplne stastny, to same zruzeni glyp expu a prechod na full D3 rifty/gemy, ted kdyz jsi mn100 dojel je jedno jestli ciste nebo s nejakym umrtim tak mel jisty glyph exp tzn jisty progres, coz s S6 pada a misto jistych glyph expu hrajes dalsi rng automat, kdy mozna dostanes mozna ne, hod si kostkou..

    Kdyby nekdo nevedel, tohle:

    Glyphs have undergone a metamorphosis to better meld with the other changes we’ve made.

    Upgrading a Glyph is no longer driven by experience. Instead, you’re given attempts to increase your Glyph’s Rank by completing Pit Tiers.
    Three attempts to upgrade your Glyph’s Rank are rewarded for successfully completing the Artificer’s Mastery, and a bonus attempt for not dying.
    Each upgrade attempt can be used to increase any Glyph that isn’t already at max level. The chance to upgrade your Glyph is based on the level of the Glyph and the Tier of the Pit you complete. For example, completing a Pit Tier that is 10 higher than your Glyph’s Rank guarantees an upgrade Rank.
    Completing a Pit Tier that is significantly higher than your Glyph’s current Rank grants bonus upgrade ranks per attempt.
    Every 20-level difference between the completed Pit Tier and Glyph Rank grants a bonus upgrade per attempt. Here’s an example of this system in action:

    Three deathless Pit Tier 30 runs would take a Glyph all the way up to Rank 19, rapidly unlocking the additional Radius Size increase:

    First Pit Run

    Attempt 1: Glyph Rank increases from 1 to 3.
    Attempt 2: Glyph Rank increases from 3 to 5.
    Attempt 3: Glyph Rank increases from 5 to 7.
    Bonus Attempt 4: Glyph Rank increases from 7 to 9.
    Second Pit Run

    Attempt 1: Glyph Rank increases from 9 to 11.
    Attempt 2: Glyph Rank increases from 11 to 12.
    Attempt 3: Glyph Rank increases from 12 to 13.
    Bonus Attempt 4: Glyph Rank increases from 13 to 14.
    Third Pit Run

    Attempt 1: Glyph Rank increases from 14 to 14 (Radius Size increase).
    Attempt 2: Glyph Rank increases from 15 to 16.
    Attempt 3: Glyph Rank increases from 16 to 17.
    Bonus Attempt 4: Glyph Rank increases from 17 to 18.
    The maximum level of a Glyph has been increased from 21 to 100. At Level 45, a Rare Glyph can be upgraded to a Legendary Glyph using Gem Fragments with the following bonuses:

    The Glyph’s Radius Size has increased from 4 to 5.
    The Glyph gains an additional affix.
    NESS
    NESS --- ---
    ale Aspect of Splintering Energy je buffnuty z 38-83 na 75 - 135, tzn speara stale oka, jen se nemusime hnat tak mocne za cd, pac ti to stejne bude k prdu, takze shako s ga v cd a tal rasha s ga v cd nebude podminkou
    NESS
    NESS --- ---
    NESS: Heh tak na conjurace bude v S6 cap ne 10 jak sem tipoval ale 30 :-) bingo
    NESS
    NESS --- ---
    Snad jeste ty nove ubery https://www.wowhead.com/diablo-4/news/all-four-new-mythic-uniques-found-in-diablo-4-patch-2-0-1-ptr-346338

    Spiritborn dostane klacek s +10 to All Skills, v ga s 3 kritem = +27 all skill :-) wtf ?
    NESS
    NESS --- ---
    Pomerne zajimave srovnani obtiznosti S5 vs S6 Rob a "NEW DIFFICULTY SYSTEM & MASSIVE POWER CREEP in Season 6" https://www.youtube.com/watch?v=KsMBKyhb9t4

    Pokud S6 T4 = S5 pit130, tak to bude zajimave a asi T4 nebude pro kazdy build :-) Minimalne dokud ten build dostatecne nenalestis
    NESS
    NESS --- ---
    Jinak PTR venku 24/38G, probehnul rovnou i datamine

    https://www.wowhead.com/diablo-4/news/diablo-4-patch-2-0-1-ptr-datamined-items-changes-mythic-uniques-uniques-post-346342

    https://www.wowhead.com/diablo-4/news/diablo-4-patch-2-0-1-ptr-datamined-class-changes-new-skills-new-aspects-paragon-346332

    Pak budou zmeny v sutrech, nova trifda nad royal ruby uz nebude na HP, tzn pravdepodobne se pojede na main skill

    Massive Gem Changes Coming to Diablo 4 Patch 2.0 - New Gem Tier, No More Max Life - Wowhead News
    https://www.wowhead.com/diablo-4/news/massive-gem-changes-coming-to-diablo-4-patch-2-0-new-gem-tier-no-more-max-life-346320

    a nejaky knowhow k runam

    Runewords Explained in Diablo 4 Patch 2.0 - Everything You Need to Know - Wowhead News
    https://www.wowhead.com/diablo-4/news/runewords-explained-in-diablo-4-patch-2-0-everything-you-need-to-know-346327
    NESS
    NESS --- ---
    MAESTRO_007: Maxroll sem cetl, jen tak se ptam jestli to nekdo zkousel :-)
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NESS: já ve druhé sezóně:D

    na maxrollu mají docela podrobně rozepsaný resource management.
    S axial gatema i bez. Je tam napsané jak klikat správně a jak docílit Infinity chanelingu .)
    NESS
    NESS --- ---
    Zkousel nekdo chain sorcku ? Oznaceni jako s-tier je podle me dost nadhodnocene a axialy pomerne na prd, by me zajimalo kolik tech chainu je takovy s-tier schopny udrzet, pac ten mana leak je s kazdym chainem nasobny.

    Jedu uz treti sorcku, postupne sem tuhle sezonu zkusil spear, fo, chain, charged, shards, balls, meteor, blizard, fw, fireball a firebolt, co sem dobrovolne vynechal je arclash. Asi nejzabavnejsi po spearu/fo mi prisel fireballka a ted jedu charged, nevim proc ho treba maxroll zazdil pac mi prijde lepsi nez chain :-)))

    Jako ty jednotlive buildy maji svoje vlastni problemy, bud to vyhori na bosech ala shard, nebo na tom ze jsou potvory moc neposedne, FW/blizard/firebolt, ze se stim dementne miri ala meteor, nebo ze to je z blizka ball/charged, ale celkove slusny posun pac s kazdym stim buildem jde pohodle vykostit nm100 pred 80lvl, obcas slusni pain u bose ale s trochou trpelivost to jde :-)

    Pokud bude nalada chtel bych zkusit neco postavene na frost nove s iceheartem. Btw nevidel nekod nejaky build postaveny na vow omnium ? :-)
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    Takhle by to melo byt kazdou vlnu :-D

    NESS
    NESS --- ---
    Jinak neverim ze na vsech predmetech maji vsechny hodnoty stejnou vahu, sem na starless uz na 250+ resetech a maximum ceho jsem schopny dosahnout je 2x core vic ani prd
    KOKES
    KOKES --- ---
    tak já asi počkám až nastavěj zrcadlo:-)
    NESS
    NESS --- ---
    MAESTRO_007: No jako co tam tak nezaznelo, mozna sem preslechnul, je stackovani veci, ted se stackuje v inventu/truhle neco na 20, neco na 50, neco na 99 a neco na 999, pak je limit defakto na vsechno, na prachy, na oboly na matro, na strepy s drahokamu atd.

    Moc nechapu proc nesjednoti aspon ten invent a aspon na 999, kazdy matro, kazdy lekvar by mel svoji jednu hromadku ne jako ted kdy neni problem jen summon matrem zaplnit cely tab v truhle. o inventu nemluve
    HULIK
    HULIK --- ---
    NESS:
    MAESTRO_007: Musejí ty vylepšení do těch 10 let k D5-ce nějak vecpat :-D
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NESS: musíš vydržet do další expanze :-)
    HULIK
    HULIK --- ---
    NESS: Armory bude. Lootfilter a marketplace nebude.
    NESS
    NESS --- ---
    Jo PTR jen pro PC, takze konzole smolik
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam