• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ENDERDiablo 4 - puvodni nejsledovanejsi Diablo klub na NYXu.

    Vitejte v původním a nejsledovanějším DIABLO klubu na NYXu.

    Naši veteráni Vám jistě poradí nejlépe!


    discord.gg/k2489PfTN6

    rozbalit záhlaví
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    NESS: ach jo, takze to jde vzit na jednom charu?! Sem to moh vzit na hc kde by mne to fakt bustlo, mno skoda :)
    NESS
    NESS --- ---
    LIQUIDFREAK: Event Kyo stromecek, tady mas video https://www.youtube.com/watch?v=CYKgwWMRpUI , reakci sem mel stejnou jako Rob :-) wtf cindery :-)
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    NESS: jake darecky?
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    NESS: cinderů padá dost, ale taky mě tam pravidelně něco insta killne, vůbec jsem nepřišel na to co.
    NESS
    NESS --- ---
    conduit shrine je fakt boostnouta z obligatnich K se presunulo do solidnich M a i B, bohuzel porad je to bludicka tzn rychle buildy to stejne zpomaluje, tenhle char dava normalne desitky B az T, tzn jako meh ale lepsi nez bylo

    NESS
    NESS --- ---
    Ale Gileon a darecky pod stromeckem fajn, horor je na urovni helborna, tzn nic moc
    NESS
    NESS --- ---
    Nejak se ten patch nepovedl, hlt je strasne nafoukla, jako tisic cinderu za jednu marenu je dost, do part desitek minut nemas za co utracet, sem tam naskocil na 19 minut vybral truhly a jeste mi 1.2K cinderu zustalo, divny


    VODNIK: Pita se ridi levlem pity kterou otevres a hordy se ridi T na kterym jsi, pocet vln v horde je dan klicem kterym to oteviras
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    Je nějakej rozdíl u Pitu a Infernal Hordes jestli to hraju na T4 nebo nižší? Nebo se to řídí Pit lvl a Hordy počtem vln?
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    VODNIK: tak vis co, triko je jeden z mala v klanu co to hobluje takhle moc, vetsina je jako ty. Sak to ma byt odpocinek a relax ne? :)
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    A asi jako poděkování za pochvalný příspěvek mi dneska padnul první mythic, sice nanic, ale i tak potěší :-) A moje finanční trable vyřešil prodej podivné staffky za 5B, prostě prima den
    NESS
    NESS --- ---
    MAESTRO_007: No neco jako Mapping v POE, nebo Mono v LE, sadu cinosti kde je mozne posouvat obtiznost porad dal, ktera neni uplne monotoni a prinasi edekvatni odmenu, diky ktere je mozne posunout build jeste dal? :-)

    V D4 mas uber bosse unich se obtiznost nekam neposouva a jedine co muzes je oneshotovat je jak na bezicim pasu (hazis kostkama proti zdi) a jedine co ma skalovatelnou obtiznost je pita kde zase neni defakto zadna odmena a jediny posun je ze vse ma jen vic HP a DMG, ale jinak to je na chlup stejne. Pak mas helltidu, hordy, city, citadelu, vsude pevna obtiznost, zadna vyzva, zadny posun.

    Ted to muzes srovnat s POE Mappigem, vykopirovano odtud https://www.poewiki.net/wiki/Endgame

    Mapping
    Mapping is where most of the endgame content is located. It has the following progression:

    Complete maps to unlock more of the Atlas and additional Atlas Passive Skill Tree customization options.
    Progress the quests to acquire the Maven's Beacon and defeat bosses while being witnessed by the Maven for Atlas Passive Points.
    Progress the quests to defeat The Searing Exarch and The Eater of Worlds to unlock their Voidstones.
    Complete a 10-boss Maven's Invitation to acquire an extra Map Device slot.
    Defeat the Shaper Guardians in their maps to acquire fragments to challenge The Shaper and defeat him.
    Defeat the Elder Guardians in maps they occupy to acquire fragments to challenge The Elder and defeat him.
    Collect fragments from the Shaper and the Elder to challenge both in the Uber Elder encounter to unlock his Voidstone.
    Defeat more Maven-witnessed bosses to collect Crescent Splinters to form The Maven's Writ and defeat The Maven to unlock her Voidstone.
    Defeat the Conquerors of the Atlas in maps they occupy, culminating in fighting Sirus, Awakener of Worlds for valuable rewards and a Favorite Map slot.
    Find and complete unique Synthesis maps to find the Cortex map and fight Venarius for valuable rewards and a Favorite Map slot.
    Complete the Maven's special Invitations by having her witness various endgame bosses to unlock the last remaining Atlas Passive Points.
    Defeat powerful endgame bosses while witnessed by the Maven and complete Maven's Invitation: The Feared.
    Complete Tier 17 maps and defeat powerful bosses within to acquire an extra Map Device slot.
    Collect fragments from Tier 17 map bosses to challenge "Uber" versions of endgame bosses for valuable rewards.
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    Pro mě je to první sezóna co není orientovaná na nolifery co hrají 24/7. V klidu jsem si prošel kampaň, dodělal novou reputaci, zvolna se chystám na T4 a furt je co dělat. A hlavně mám konečně šanci tu postavu dotáhnout do nějakého trochu end-game stavu a ne horko těžko dotahovat aspoň něco před koncem sezóny. A možná konečně zkusím nějakého alta, na to předtím nikdy nedošlo

    Ale s tím řada zdejších přispěvatelů asi souhlasit nebude 😀
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NESS: jaký endgame by sis třeba představoval? V té hře jsi strávil hodně času, nemyslím to ironicky, zajímá mě co by jsi tam třeba přidal?

    Jinak kromě "eskortování lenochoda" (super popis, pobavil jsem se :-) je tam mechanika toho že konzumujes ty opály a díky tomu boostujes to co ti padá. Neříkám že je to dobrá mechanika, ale je tam a hlavně v v začátcích hry je to znatelný boost (nemyslím jenom XP,.ale i ten drop)

    Jak píšeš o rozložení toho XP grindu mezi aktivity, tak já třeba neřešil kde je nejvíc XP a fakt jsem se tím bavil, kolik můžu dělat aktivit a jak je ta hra vlastně "velká" a rozmanitá. Ten základ je super. Ale pak jsem přišel na paragon 260 a už to nezapl :-) ...jako jo mám tam co dělat, farmit matro a zkusit tam něco lepšího natočit. Pushnout pít. Ale to je málo,.vtom souhlasím :-)
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    co to Last Epoch? :-) hraje to ještě někdo?
    DAVIDOWITCH
    DAVIDOWITCH --- ---
    SUNBEAM: Diky. Also, Jesus :-D
    Ale kouknu na PoE2, treba to pujde trochu snaz (also, omg, ta casova narocnost).
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    NESS
    NESS --- ---
    DAVIDOWITCH: Jestli na vanoce tak POE2, za vyzkouseni nic nedas a to doslova pac to je free to play, nenech se zaskocit slozitosti, navody jsou, nebo teda budou az to vyjde, treba obligatni maxroll je bude mit, pro predstavu tady mas na jednicku https://maxroll.gg/poe Sam sem na to zvedavej :-)
    DAVIDOWITCH
    DAVIDOWITCH --- ---
    NESS: Já sem kromě D1-4 vlastně nehrál žádnou takovouhle hru, takže co se chybějícího endgame nemám srovnání. Můžeš dát nějaký příklad konkurence která to má dobrý? Že bych přes Vánoce něco zkusil. (Ale teda nejsem hráč co tomu může snadno dát 100+ hodin, takže se mě často ani vzdáleně netýkají buildy co má třeba Rob, kde máš equip za trilióny goldů s perfect rolama skoro všude)
    FORTRESS
    FORTRESS --- ---
    Vidím to obdobně i když mě na ten víkend + co tomu věnuju stačí i ten restart sezóny a pár novejch legendárek. Co mě vadí dost je ta inflace dmg nejen u SB. Už jsme u trilionů, to snad mělo D3 až v posledních sezonach.
    NESS
    NESS --- ---
    Jak se zda tak se nedrzi sve vize a slibu ze pul sezoni patch prinese nove mechaniky, tak je mozne tu sezonu zhodnotit uz ted a je to uz 3 sezona v rade bez sezoniho obsahu, eskortovani lenochoda a pidi dung na zaver neni sezoni mechanika. Posledni sezona se sezonou byla S3 s pavoukem/valutama a jedina fakt zabavna byla S2 s vamp powerama a odznackama, S1 srdce/tunely dost meh ale aspon ta mechanika byla.

    Nebyt nove klasy a noveho regionu tak je tahle sezona mrtva, tezko rict co si z toho odnesou ty co si nekoupili rozsireni, moc asi ne. Tim ze dokola preoravaji mechaniky a tim generuji nove chyby ktere opravuji nazvat novym obsahem nejde.
    Ta hra stale trpi stejnyma 3 problemama a to naduzivanim rng, spatnym designem a chybejicim engame obsahem. Jako clovek co uz zabehnul vic jak 1000 pit to muzu s klidem rict, tahle hra stale nema endgame. I minimalni pokus o engame push je pohreben zabugovanym SB ktery z endgame poushe udelal jeden velky vtip a vymazal ostatni klasy protoze fakt neni zabavne z OP geparda presedlat na trinoheho jezka, kdy ten absolutni top obsah je mozne zabehnout s prumernych gearem/charem. Stejne tak neni zabavne udelat 200 uber bossu v rade, kdyz si z toho clovek neodnese nic mimo ztracenych 2 hodin. Grind mi nevadi dokonce me bavi ale musi tam byt nejaky posun, coz tu neni, a opakovane hazeni kostek kdy cekas ze ti trikrat po sobe padnou same sestky zabavne neshledavam a ani behani toho sameho pitu dokola, ikdyz tu 300 dobeham :-))) Myslim ze pokud by se jim povedlo rozlozit ten xp grind skrz vsechny aktivity jako ze to bude z pohledu xp rovnocene tak to bude lepsi pac ta prazdnota nebude tak videt, ale ted kdyz to je jen pita tak je to hrozne monotoni.

    Pokud se jim povede srovnat SB na uroven ostatnich klas bude to super, ale dost pochybuju ze se jim to povede bez toho aby zase rozstrelili vse ostatni, s jejich taktikou od zdi ke zdi bude pristi sezona s velkym otaznikem. Z noveho regionu si odnasim jen dojem ze mi jen zpomaluje hru :-) je tam par dobrych myslenek ale nic k cemu by se clovek vracel, komplet pevnosti sem zabehnul uz 5x s ruznyma charama, pricemz stale plati ze svetla jsou fajn, ikdyz klasicky opakovany vtip uz tak vtipny neni na 5ty beh.
    City dobry pokud se povede z toho cileneho farmu udelat fakt cileny jako ze ty myslenky dotahnou do pouzitelneho stavu bude to supr, ale je to stejne jako pity pokud jich das par je to fajn, pokud par desitek za sebou stane se z toho opruz. Citadela dobra, pokud to tam budou kazdou sezonu obmenovat tak to bude jeste lepsi, nebal bych se co tydeni obmeny ale to hadam ze je nad jejich sily.

    Jako v okamziku kdy jim dycha na zada POE2, vykon tehle sezony hodnotim jako hodne slaby a pristi sezona to bude mit jeste tezsi, pac to uz nebude hype z nove expanze a nemyslim si ze to zvladnou uhrat zase na bezsezoni obsah. No maji se dost co snazit :-)
    NESS
    NESS --- ---
    To same ty aspekty, vymaxovat aspekt je beh na velmi dlouhou trat z duvodu male cestnosti dropu ancestru a hlavne protoze ty aspekty na ancestru padaji v celem spektru rozsahu, takze je mnohem vetsi sance ze to na nacestru padne v "lege" rozsahu" nez v tom top "ancestr" rozsahu, reseni je pritom uplne snadne, staci ze budou aspekty na ancestru padat jen v rozmezi toho topu, co muzu padnou jen na ancestru, Tzn ta sance na upgrade potazmo na vymaxovani bude nasobne vetsi. Ale to by u toho designu musel nekdo premyslet a hlavne tu hru hrat, protoze tohle bije do oci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam