• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KACIRNyxí fotopátračka. Chcete fotit, nechat se fotit či dělat vizážistku a nevíte s kým? Tady jste správně.
    IVIQ
    IVIQ --- ---
    Spousta uchylu, honibrku a dalsich zvlastnich tvoru, jenze ti jsou stejne vlastne vsude. Ale je tam i par sikovnych lidi, pokud fotim s nekym z FP dam na osobni reference, vetsinou nekdo zna nekoho a to se predava, reference na karte nebyvaji smerodatne. A co se mistni galerie tyce, sledovat fotografa jak s kazdou vterinou macka F5 po vlozeni fotografie a ceka na komentare mi prijde prehnane:-D
    KETHAMINA
    KETHAMINA --- ---
    ZABIAS: registrovala jsem v roce 2005 a přišlo mi to super, po roce, kdy jsem od šesti fotografů dolovala fotky z tpf, který stále upravovali a nebyli dle nich stále hotové /do teď mi je poslal jen jeden z nich/ jsem hvíli používala poštu pro komunikaci s přáteli a po pár měsících už ani to ne. v posledních dvou letech tam jednou za uherák kouknu - pobavím se zvrhlými nabídkami a jdu spát .)
    TEJ
    TEJ --- ---
    zabias: 85 procent uplne pitomejch a hnusnejch modelek. plno cvakalistu, co se chtej jen "mrknout". par fajn lidi co dokonce i umej fotit a par hezkejch, inteligentnich holek s nejakym charisma...
    ZABIAS
    ZABIAS --- ---
    otaazka dne....

co pro vas znamena fotopatracka ?
    ZABIAS
    ZABIAS --- ---
    TEJ: to posobe hlave nectu, delam pet daslich veci a jeste ktomu skoro nepremejslim ;)
    TEJ
    TEJ --- ---
    ZABIAS: .)
    ZABIAS
    ZABIAS --- ---
    TEJ: good thx to vis no moje CZ
    TEJ
    TEJ --- ---
    zabias: vyzazistku asi nesezenes, ale nejake vizazistky se vyskytuji tu ve foru [ Visage - Style - Make up ]
    ZABIAS
    ZABIAS --- ---
    na pondeli bych potreboval vyzazistku, mame tu nekoho koukam na nastenku a nikdo nikde.
    ZABIAS
    ZABIAS --- ---