• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    z tehle predsezonnich testu stejne nic kloudnyho nevyctes... nikdy nevis, jaky konkreti nastaveni ta ktera staj zkousi a tak dale... :)
    JOHN_BEAK
    JOHN_BEAK --- ---
    JOHN_BEAK:
    TýmČasPneuKorekceProjekceZtráta
    Mercedes1:23.022Soft1.11:21.9220.000
    Williams1:23.193Soft1.11:22.0930.171
    Ferrari1:22.852Super-soft0.51:22.3520.430
    Force India1:23.110Super-soft0.51:22.6100.688
    Toro Rosso1:23.382Super-soft0.51:22.8820.960
    Red Bull1:24.427Soft1.11:23.3271.405
    Renault1:23.933Super-soft0.51:23.4331.511
    McLaren1:24.735Soft1.11:23.6351.713
    Sauber1:24.760Soft1.11:23.6601.738
    Haas1:25.255Soft1.11:24.1552.233
    Manor1:25.925Soft1.11:24.8252.903


    Našel jsem nejlepší časy s jednotlivými směsmi. Přefiltroval jsem to na nejlepší čas v projekci.

    Nikdo nezajel svoje nejlepší kolo s nejměkčími Ultra Soft pneumatikami. Všichni mlžili.

    Nejlepší kolo s tvrší směsí (relativně k svému nejrychlejšímu kolu) zajel McLaren, se kterým to rázem nevypadá zas až tak špatně.
    Ferrari je na tom také lépe.
    Zajímavé je, o kolik je Toro Rosso lepší než Red Bull.
    JOHN_BEAK
    JOHN_BEAK --- ---
    TýmAutoČasZtrátaPneuKorekceProjekceZtráta
    MercedesW071:23.0220.257Soft1.11:21.9220.000
    WilliamsFW381:23.1930.428Soft1.11:22.0930.171
    Force IndiaVJM091:23.1100.345Super-soft0.51:22.6100.688
    FerrariSF16-H1:22.765Ultra-soft01:22.7650.843
    Toro RossoSTR111:23.1340.369Ultra-soft01:23.1341.212
    RenaultRS161:23.9331.168Super-soft0.51:23.4331.511
    Red BullRB121:23.5250.760Ultra-soft01:23.5251.603
    SauberC351:24.7601.995Soft1.11:23.6601.738
    SauberC341:25.2372.472Soft1.11:24.1372.215
    HaasVF-161:25.2552.490Soft1.11:24.1552.233
    McLarenMP4-311:24.7141.949Ultra-soft01:24.7142.792
    ManorMRT051:24.9132.148Ultra-soft01:24.9132.991


    Udělal jsem odhad rychlosti jednotlivých týmů podle nejrychlejších zajetých časů.
    Vycházel jsem z názoru odborníků, že rozdíly mezi směsemi jsou Ultra Soft -> 0.5 s -> Super Soft -> 0.6 s -> Soft -> 0.8 s -> Medium
    Při projekci potenciálních časů jsem započítal jako korekci tyto rozdíly mezi směsmi.

    Projekce počítá jen s nejrychlejším kolem zajetým každým autem. Nejsou tedy započítány potenciálně lepší časy na tvrdších směsích.
    Projekce nepočítá s množstvím paliva ani dalšími faktory zkreslujícími výsledné časy.

    Nechce se mi věřit, že by byl Williams tak blízko Mercedesu.
    Ferrari mělo vloni v Barceloně největší ztrátu ze všech tratí. Na ostatních by tak na tom mělo být líp.
    Renault a Red Bull vypadají vyrovnaně :)
    McLaren pomalejší než loňský Sauber i nováčci z Haasu vypadá dost žalostně. Aspoň jsou rychlejší, než Manor...
    JOHNEYSVK
    JOHNEYSVK --- ---
    SHARK
    SHARK --- ---
    Hmm kvalda bude zajimava

    FIA schválila nový formát kvalifikace už od prvního závodu v Melbourne | Aktuality | Váš SvětFormule.cz
    http://www.svetformule.cz/...FIA-schvalila-novy-format-kvalifikace-uz-od-prvniho-zavodu-v-Melbourne/
    SHARK
    SHARK --- ---
    Baku City Circuit

    A First Look At Baku City Circuit | F1 2016
    https://youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oY1D0O8GIYk
    M_IKE
    M_IKE --- ---
    VYWERN: Udajne by nemela, ale to jak se ji "udajne" boji ostatni... mi prijde usmevny.
    Budou jezdit 100% lepe jak loni, hur to snad uz ani nejde. Ale to ze by to byla realna konkurence ferka nebo merglu, tomu se mi verit fakt nechce
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    JOHN_BEAK: alespon tak....ja jen doufam, ze honda letos nebude zase jezdit jen do poctu.
    JOHN_BEAK
    JOHN_BEAK --- ---
    VYWERN: Letos je ten limit navýšený z původně plánovaných něco jako sedmi na 32. Takže mohou větší polovinu motoru vyměnit už během letoška (celý vychází okolo 50 myslím).
    JOHN_BEAK
    JOHN_BEAK --- ---
    Nový formát kvalifikace je nápad v zásadě zajímavý, ale nedomyšlený.
    Bude problém jakmile bude nějaké přerušení.
    Pořád si bude někdo stěžovat na překážení na trati.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    JOHNEYSVK: pozde, to meli udelat uz letos.
    JOHNEYSVK
    JOHNEYSVK --- ---
    VYWERN: Zetony sa rusia/budu rusit v 2017 mam pocit
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    PEJR: nevim, me to taky nejak nebere. Jeste je par okruhu, kde ti pneu zacnou fungovat az v urcitem okne, takhle budes mit jeden pokus, staci aby ti tam vjel jiny jezdec a mas po casu. Me to prijde docela jako ptakovina. Meli by radeji zrusit zetony a jine kraviny.
    PEJR
    PEJR --- ---
    SENIN: taky budou muset vsichni zrychlit, a timpadem se nebude tolik taktizovat s gumama a otevre se vetsi prostor pro chyby..
    SENIN
    SENIN --- ---
    Jako ta prvni cast byla nudnejsi, ale jinak zbyle dve casti pro me ne. Urcite to nebyla posledni dve kola.
    PEJR
    PEJR --- ---
    SENIN: ze to bude sprint od zacatku pro vsechny, nebude se cekat na posledni dve kola 3 minuty pred koncem faze..
    SENIN
    SENIN --- ---
    Všude píšou, jak to bude atraktivní ta nová kvalifikace, co je na tom atraktivního? Přijde mi to uhozený.
    KORDA
    KORDA --- ---
    Tyve - všechny auta venku, jedno hezčí než druhý, Ferrari na vzestupu, novej team... a tady je ticho. Styďte se.

    A jen tak mimochodem - zdá se, že pro 2016 bude nová kvalifikace: http://www.motorsport.com/f1/news/f1-teams-agree-elimination-style-qualifying-for-2016-675278/
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    První den testů v Barceloně byl nejrychlejší Vettel – F1sport.cz
    http://f1sport.autorevue.cz/clanek/prvni-den-testu-v-barcelone-byl-nejrychlejsi-vettel
    M_IKE
    M_IKE --- ---
    McLarenHonda MP4-31 First fire-up
    https://www.youtube.com/watch?v=Q0EhSHykDQA
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam