• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    JOHN_BEAK
    JOHN_BEAK --- ---
    ZDENDAK: V trénincích pár jezdců bouralo, tak mezi posledním tréninkem a kvalifikací z jedné zatáčky odmontovali jeden obrubník, takže kvalifikační kola byla poprvé, kdy jezdci viděli novou zatáčku. Neomylně jich několik bouralo. di Grassi způsobil červenou vlajku v první části a Frijns to úplně rozbil v druhé, takže bylo všechno o hodně posunuté, jak pořád opravovali bariéru v té zatáčce, takže kvalifikace se protáhla až do začátku závodu F1. Super pole zrušili. V první řadě byli Piquet a Turvey s NEXTEV auty, která byla vloni celý rok otřesná, což určitě škodolibě souvisí s tím, jak s nimi podepsal Piquet na dvě sezony po zisku titulu předloni.
    Na startu se ťukli týmoví kolegové z Virginu López (třetí) a Bird (čtvrtý). López to prokazatelně měl poškozené, protože ho rychle všichni předjeli.
    Dál během prvního kola narazil Ma zezadu do Abta a jak náhle zastavit, trefil ho ještě di Grassi. di Grassi zajel do boxů pro nový nos. Abt měl napůl uražené zadní křídlo, což na výkon auta Formule E má minimální vliv, protože mají celkem malý přítlak, ale zamávali mu černou vlajku s oranžovým pruhem a tak musel do boxů.
    Buemi, di Grassi a několik dalších zvolili agresivní strategii a zastavili dlouho před polovinou závodu.
    López měl prokazatelně problémy s brzdami, protože párkrát vyjel zeširoka. Nakonec skončil ve zdi v té opravované zatáčce. To udělal ve chvíli, kdy ho první Piquet skoro dojel okolo. Ten musel hodně brzdit, aby se vyhnul jeho autu zapíchnutému do zdi v úzké šikaně, probrzdil a jemně se opřel o bariéru bez toho, aby poškodil auto. Do vedení se tak dostal Bird. Dalo by se to považovat za jakousi karmickou odplatu za crashgate, protože Piquet přišel o vedení v prospěch Birda následkem havárie Birdova týmového kolegy.
    Vyjel safety car a většina ostatních se také poroučela do boxů. Ne však Bird, Piquet ani oba jezdci týmu Andretti (da Costa a Frijns, kterým se oběma nevydařila kvalifikace). Safety car byl relativně dlouho, protože zase opravovali bariéru. Piquet jel do boxů nepochopitelně na konci safety caru ačkoli ještě měl energii a přišel tak o pozice. Bird se rozhodl po restartu ujet a v tom mu výrazně pomohl Vergne, který byl na trati druhý ale po problémech ze začátku o kolo zpátky, a výrazně zbrzdil všechny za ním.
    Bird si ale zděděného vedení moc neužil, protože při zastávce v boxech mu nešlo se rozjet a ztratil spoustu času. V tu chvíli vedl poslední z těch, co ještě nestavěli, da Costa, a druhý byl díky strategii Buemi, který tedy efektivně závod vedl. Za ním di Grassi, kterého ten brzký pitstop v kombinaci s následným safety carem vynesl nahoru.
    Oba vozy Techeetah, které používají motor od Renaultu, zastavily s technickými problémy. Ale závod celkově byl přesným opakem obyčejného scénáře, kde Renault kazí, co se dá, a jejich "strategii" úspěšně kopírovaly ostatní týmy.
    Ke konci všechny předjížděli da Costa a Frijns, kteří s vozy Andretti díky strategii pozdní zastávky mohli šlapat na plyn až do konce. První čtyři ale byli moc ujetí.
    Věřili byste, že Hong Kong má hned za městem prales?
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ePrix Hong Kong

    1. Sébastian Buemi / Renault
    2. Lucas di Grassi / Audi z 19. místa na startu a výměně nosu
    3. Nick Heidfeld / Mahindra z 11. místa s pouhým jedním procentem zbývající energie v akumulátoru

    Nelson Piquet z prvního místa boural a v náhradním vozítku dojel 11.


    Round 2 se pojede 12. listopadu v Marrakeshi
    TOFI
    TOFI --- ---
    Soukromá sbírka Schumachera bude pro veřejnost zdarma – Novinky.cz
    https://www.novinky.cz/auto/416856-soukroma-sbirka-schumachera-bude-pro-verejnost-zdarma.html
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Kurňa dobře jedou, krásný předjížděčky, dva přes jednoho, v šikaně a tak, žádný trosky zatím nikde, pěkný, pěkný :o)
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ZDENDAK: Ofiko ePrix Hong Kong lajvko hledej na YouTube
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Těsně po F1 GP Japonska startuje nová sezóna Formule E v Hong Kongu, kdyby to někoho zajímalo.
    http://www.fiaformulae.com

    Ke sledování například na http://www.ziveprenosy.cz/ , dole žáložka Motorsport, v 6.00 kvalda, v 10.00 race, mezi to se krásně vmáčkne F1.
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    F1 2016 Malaysian GP: Post-Race - Max Verstappen vs Daniel Ricciardo (Ricciardo vs Verstappen)
    https://www.youtube.com/watch?v=z3Gof2IpLGs
    M_IKE
    M_IKE --- ---
    Zmetek, rikam to furt :))

    GPF1 on Twitter: "Max Verstappen na téma souboje s Ricciardem během GP Malajsie: „Kdyby to byl kdokoliv jiný, v šesté. zatáčce bych ho vytlačil mimo trať.“ https://t.co/cBEASxqIwF"
    https://twitter.com/GPF1cz/status/783991089627791361
    SHARK
    SHARK --- ---
    SENIN: ano posuzuje se ziskani vyhody (ziskana/ztracena pozice)
    SENIN
    SENIN --- ---
    SHARK: tak to se neposuzuje o kolik mist se kdo propadl :)
    SHARK
    SHARK --- ---
    SENIN: ale no tak, za jakou prasarnu? Jak postouch Kimiho a Kimi se propad o jedno misto, oproti Nicovi, kterej se propad z druheho na posledni ?
    KALTY
    KALTY --- ---
    SHARK: Ještě aby ne
    SENIN
    SENIN --- ---
    nico by mel za tu jeho prasarnu dostat to same co Vettel ...
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    SHARK: jak tam zdrha ani nevrati volant :D lol :D
    SHARK
    SHARK --- ---
    V F4 se dokonce i soutezi v behu na 100m :)))
    ADAC Formula 4 Championship 2016. Race 3 Hockenheimring. Oliver Söderström & Robin Brezina Crash
    https://youtube.com/watch?v=y8gs95ZSlLU
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    KALTY: to neni smula, proste letos to ma slibene Rosberg.
    SHARK
    SHARK --- ---
    TOM_HOST: To bude meziclankem mezi volantem a zidli :))
    SHARK
    SHARK --- ---
    Vettel 3mista dolu na gridu v Suzuce za sejmuti Nica v T1 v prvnim kole
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Taky vám přišlo zvláštní že závodní stopa je světlejší než zbytek dráhy? :o)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam