• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    Live komentář závodů (a) formule 1 pro ty, kdo nemohou koukat na televizi

    | NYX F1LIGA | f1fanatic | formula1 livetiming | espnf1 | Formula 1 Live Streams
    |8.4.AUS|24.4.ITA|8.5.USA|22.5.ESP|29.5.MON|12.6.AZE|19.6.CAN|3.7.GBR|10.7.AUT|24.7.FR|31.7.HUN|28.8.BEL|4.9.NED|
    |11.9.ITA|2.10.SGP|9.10.JPN|23.10.USA|30.10.MEX|13.11.BRA|20.11.UAE|
    rozbalit záhlaví
    KALTY
    KALTY --- ---
    ZDENDAK: no nevím ale fuj!
    ANDRE3000
    ANDRE3000 --- ---
    ZDENDAK: to jim ta ochrana vzadu moc dlouho nevydrzela
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Takhle prostě dneska má vypadat formule. Soudruzi z USA jsou zase o krok napřed! :)

    Foto a video: V IndyCar představili vůz pro příští rok
    Foto a video: V IndyCar představili vůz pro příští rok – F1sport.cz
    https://f1sport.auto.cz/clanek/foto-a-video-v-indycar-predstavili-vuz-pro-pristi-rok





    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    ANDRE3000: proc si to neskusis zjisti sam.
    vypada to ze slow zones vnikly prave kvuli tomu ze la sarthe je proste extremne dlouhy okruh. a tedy treba nasazeni safety caru ma svoje pro ten okruh nejake typicke problemy.
    je to stale velmi mlady system defakto se porad vyvyji a tento rok byl prvni kdy na nej nebyly od jezdcu nejake stiznosti. proto WEC jako takovy jinak pouziva virtual SC.
    do budoucna se ocekava ze slow zones budou pouzity i jinde. trate/serie. ale na to se proste musi odladit a ziskat s nim nejake skusenosti.
    cca 10min googleni.

    doporucuji si vyhledat jak bude vypadat vuz pro rok 2018. velmi pekne.
    ANDRE3000
    ANDRE3000 --- ---
    kdyz to porovnam s indy tak tam podle me ten chranenej zadek po nehodach jako mel wheldon nic na atraktivite neubraly, divny mi ty auta prisly jen ze zacatku...nejhezci jsou stejne specialy na lm24 :D
    ANDRE3000
    ANDRE3000 --- ---
    z pohledu fanouska pro me halo na f1 nic nezmeni, vzhled aut je podle me vec zvyku, pro me je spis otazka jestli je halo opravdu to spravny reseni z tech moznosti co meli. jestli to ale zvysi bezpecnost tak neni co resit
    ANDRE3000
    ANDRE3000 --- ---
    VICTIM81: proc neudelaj v f1 slow zones jako v lm24?
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    F1 Final - Bay City 2012 - Onboard #21 Jose Mendana Jr.
    http://www.youtube.com/watch?v=QYaUvR_Rnrw
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    ZDENDAK: To je takovy fofr ze ty kapky z toho ztecou ... samosebou nejde ani tak o dest jako o to ze kdyz se predjizdi tak ten sprej to obhodi komplet
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Hele a tyhlety vodní formule, jak to mají teda s tím sklem, co když jim třeba prší? :)
    KALTY
    KALTY --- ---
    TOM_HOST: Ale myslím při vystupování. Do betonu se těžko vystupuje :D
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    KALTY: ani ne ... nad 60 kmh je to stejne
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    VICTIM81: opravdu doufam ze to nakonec dopadne nejak rozumne a halo nebude. protoze jinak se obavam ze tohle je jedna z poslednich sezon kterou opravdu sleduji se zajmem. vozy s halo jsou opravdu vrcholne ohyzdne.
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    mam pocit ze co se tyce halo tak treba pripad alonsa z jeho velke nehody kdy koncil otocenej na zemi byl nasledne replikovan pri testu halo a jezdec se z vozu dostal. nekde o tom byla zminka v tisku. aspon v tom zahranicnim. ale jinak. vzhledem k tomu ze defakto to halo nema podporu tymu a dokonce se ukazuje ze defakto ani cast jezdcu to nechce a cele to tedy v ramci sve moci tlaci jen FIA, tak cele mi to dava pocit ze FIA to dela ze strachu z toho co vse se odehralo po nehode bianchiho. bianchi ze zabil protoze nerespektoval dostatecne zlute vlajky /dvojta zluta vlajka defakto v jeho pripade/. stejne jako rada jezdcu. ale mu se to proste stalo osudnym. to ze se i pod zlutyma vlajkama jezdilo a jezdi smyslem... pojedu tak abych ztratil co nejmene a pokud mozno ziskal na ty co pojedou pomaleji neni zadne tajemstvi.
    pote co bianchi zemrel jeho rodina nejkou dobu resila moznost zaloby FIA. a to je imho puvod strachu ktery FIA ma. oni so boji ze budou zalovatelni za smrt jezdce jen kvuli tomu ze mu dali prostor pro lidskou chybu aniz by neuplatnili veskerou moznou paku ktera by tomu mohla zamezit zraneni. a halo ma na jednu stranu snizit riziko kdyz nastane takova situace a ochranit jezdce ale taky poslouzit jako argument ze udelali vse pro bezpeci i to nepopularni.
    rodina bianchiho svou vuli zalovat fia projevila nezdravy usudek. neschopnost prijmout fakt ze jsou sporty a povolani ktera maji sva ryzika. a lidi u nich budou umirat. neschopnost akceptovat ze jejich syn mohl udelat relativne laxni chybu ktera ho stala zivot. je pochopitelne ze meli problem se s jeho smirti smirit. bohuzel zijeme v dobe kdy jim nikdo nerekne musite to proste prekonat. ale nejakej pravnik si rekne ze by to treba mohlo vyjit a v takovem pristupu je podpori.
    a FIA ted posrana tim ze by mohla byt zalovatelna dela co muze jen aby zde s dalsim tragickym pripadem nevznikla situace kdy nekdo polozi otazku... no ale kdyby f1 mela halo ktera FIA nezavedla do pravidel tak by ten jezdec prezil ?...
    M_IKE
    M_IKE --- ---
    Negativa prevazuji pozitiva.
    Jules by stejne neprezil, rozlomilo by se to a naopak by ho mohlo zabit samotne halo tim jak by prasklo tak by ho mohlo rovnou propichnout.
    Fernando loni v Australii, nedostal by se ven, musel by cekat nez ho vyprostej, co kdyby auto horelo? Tak by proste uhorel.
    Magnusenovo formule minuly rok ktera horela, trvalo by daleko dele nez by se z auta dostal ven.

    A co hlavni, je to hnusny, tak odporne HNUSNY.. Kazdej tam zivot riskuje dobrovolne, tak at nejezdej, nebo to udelaj dobrovolny, hotovo.
    Nemyslim si ze se to necha bejt a doufam ze to zkratka neschvalej..
    SENIN
    SENIN --- ---
    Tak to fakt schvalili, je to des. Proste ano riziko tam je, ale tak to proste je jako u jinych sportu, zamestnani. Nebo jezdi snad napriklad motorky oramovany? Jako musi se s tim skvele jezdit.
    KALTY
    KALTY --- ---
    TOM_HOST: voda vs. beton/asfalt je trochu rozdíl
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    KALTY: u vodni f1 maji normalni kokpit a dostanou se ven i tak ;) kdysi samosebou kokpit nemeli a byly to dost prusery


    TOP 5 crashes of the last two seasons
    https://www.youtube.com/watch?v=9ceAosG6vdc
    JOHNEYSVK
    JOHNEYSVK --- ---
    KALTY: Bianchiho by nezachranilo nic...
    KALTY
    KALTY --- ---
    VICTIM81: ...chce se mi zvracet. Jestli tohle je vrcholem umění inženýrů F1 tak fakt nevím.
    Zaprvé se nedomnívám, že by Bianchiho vůbec Halo systém zachránil a chci vidět, až se někdo dostane s formulí na bok nebo na střechu...
    Prostě kokoti...
    VICTIM81
    VICTIM81 --- ---
    Halo set for 2018 introduction after Strategy Group meeting
    https://www.motorsport.com/f1/news/strategy-group-halo-shield-decision-932802/
    TOFI
    TOFI --- ---
    The CAR Top 10: best British Grand Prix moments by CAR Magazine
    http://www.carmagazine.co.uk/features/top-10s/the-car-top-10-best-british-grand-prix-moments/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam