ZDENDAK: Ze začátku se Brazílie jezdila taky na Interlagosu, ale úplně jiný layout. Velmi zakroucený a na stejnou plochu, kam se teď vejde celkem natěsno jedna z nejkratších tratí seriálu, se jim tehdy povedlo vměstnat zhruba sedmikilometrovou trať. Některé části se jely v protisměru oproti současné verzi, hlavně protáhlá Curve de Sol, kde svítilo slunce do očí.
Při té havárii v roce 1994 dostal Brundle od Verstappena kolem do hlavy. Zázračně mu nic nebylo. Irvine dostal za způsobení havárie potrestaný zákazem závodu. Jordan se proti zákazu odvolal a FIA mu ho prodloužila na tři závody. Senna se v závodě tak šponoval, až se roztočil. Schumacherův Benetton byl příliš rychlý. Měla to být sezona, kde bude Senna dohánět...
Závod v roce 2003 byl legendární. Strašně moc odstoupení. Když pak měl tu velkou havárku Alonso, byly velké zmatky ohledně toho, kdo vlastně vyhrál, protože nevěděli, z kterého kola se mají počítat výsledky předčasně ukončeného závodu. Podle toho by získal první výhru buď Kimi, nebo Fisichella s Jordanem (arguably nejpomalejší auto ten rok), který ještě nejel do boxů. Do toho začalo Fisichellovo zaparkované auto hořet. Nakonec to pro vyhlášení výsledků přihráli Kimimu. Protože Alonsa ošetřovali doktoři, na stupních vítězů nikdo neměl pozici, na které vlastně oficiálně skončil. Po závodě totiž výsledky opravili a výhru dali Fisichellovi. Mimochodem, tenhle závod mohlo na férovku vyhrát Minardi. Verstappen jel stejnou strategii jako Fisichella a byl před ním na trati, ale v polovině závodu to rozbil.