• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ZDENDAK: V boxu. Škoda...
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ZDENDAK: V pravé zatáčce je ale váha spíš na levé přední, což je zase ta upadlá :) Možná chyba v překladu...
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    De Vries tvrdí, že v náletu do Indianapolis dostal defekt na pravou přední, nebo prasklo něco na zavěšení pravé přední, co je ale divné, protože zrovna pravé přední mu zůstalo a díky němu to dotlačil do garáže že
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ZDENDAK: studený gumy...
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    #63 venku z tratě, ale jede dál
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    #63 corvette mimo trat
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    V GTE PRO po SC a srovnávací zastávce #63 zase vede Ferko #51 skoro o kolo. Doufám že v závěru zase přijde na nějaký napínavý souboj Corvette o první místo :) Aktuálně jim krouží otec Kevina Magnussena
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    #26 z prvního místa ve třídě ráno zůstala v tom boxu při plánované zastávce stát protože jim vypověděl startér a nemohli to najednou nahodit. Aktuálně krouží jako 7. v LMP2
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ANDR3E: On zatáčel, ale auto jelo rovně :D No a kačírek ho taky moc nezbrzdil. Teď mají tři hodiny na velké šroubování a aspoň dojet, ale já už jsem si ho neuváženě ve svém spotter guide škrtnul :D
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ZDENDAK: To nevypadalo na jeho chybu...
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ANDR3E: Se divím že ho s tím nechají dojet
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    To nebude úplně pohodová jízda do boxu
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    ANDR3E: Nyck de Vries, taky nováček, a zapíchnul to stejně jak "ten Švéd" ne :D
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    #29 crash
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    Regulation changes
    Edit
    The championship will introduce the Hypercar category as a replacement for the Le Mans Prototypes.[2][3] Manufacturers will be free to build cars based on existing road-going models or enter bespoke designs, but will be required to meet a homologation requirement and build at least twenty road-legal models over a two-year period.[4] The cars will have a minimum weight of 1,100 kg (2,400 lb) and may use a hybrid powertrain. The power output will be fixed at 750 bhp (560 kW) to achieve a benchmark lap time of three minutes and thirty seconds at the Circuit de la Sarthe.[4] Cars that use a hybrid powertrain will not be permitted to derive more than 270 bhp (200 kW) from the hybrid system. A Balance of Performance system modelled on the system used by the GTE class will be applied to ensure parity between hybrid and non-hybrid models.[4] Manufacturers will be given greater freedoms in designing the bodywork of Hypercars compared to Le Mans Prototypes provided that bodywork styling does not affect safety standards.
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ZDENDAK: se divim ze si tam nevzal někoho zkušenějšího..
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    Nakonec uznal že to je vlastně jeho chyba, že si vzal do týmu dva kokoty který vlastně ani moc neznal :D

    ANDR3E: V Asian měl nějakého Lotyše a druhej nevim.

    ANDR3E: Přemotivovaní malí machírci neumí jet do pohody :)
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ZDENDAK: oni navíc nemeli žádný dobry časy takze jediná cesta jak uspět bylo jet do pohody a využít chyb soupeřů..
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    ZDENDAK: A v ty asii jel kdo?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam