Sauber Junior Team by Charouz potvrdil do sezóny 2020 ve F2 po roce opět
Louise Delétraze a nově taky
Pedro Piqueta. Hezká sestava :)
Louis Delétraz letos ve F2 za tým
Carlin obsadil celkové 8. místo s 92 body mezi
Guanyou Zhou (140 bodů, UNI-Virtuosi) a
Jordanem Kingem (79 bodů, MP Motorsport)
Pedro Piquet letos závodil ve F3 s týmem
Trident, kde jednou vyhrál a s 98 body obsadil celkové 5. místo mezi čtvrtým estoncem
Juri Vipsem (141 bodů) za
Red Bull Junior Team a šestým dánem
Christianem Lundgaardem (97 bodů) za
Renault Sport Academy.
Fun fact:
Pedro Piquet je prej "tak trochu" švagrem Daniila Kvyata.
Report z české formulové školy:
Roman Staněk, který letos jakožto rookie zazářil v
Italské i
Německé F4, je údajně potvrzen pro příští sezónu do
Formule Renault Eurocup, což je prakticky
Evropská F3 a během svého seriálu už se vydává i na ty největší a nejklasičtější závodně tratě Evropy. Tato série od svého vzniku v roce 1971 nechala objevit takové jména jako Alain Prost, Kimi Raikkonen nebo Lewis Hamilton. Budeme tak moci vedle sebe porovnat hned dva jezdce hájící české barvy – vedle šestnáctiletého Romana Staňka taky osmnáctiletého
Petra Ptáčka jr! :)
Toto info zatím berte trochu s rezervou, mám to z kanálu Sport5, z portrétu právě Petra Ptáčka jr., který mimo jiné vyjádřil nadšení z úspěchů českých barev v sérii i širším světě formulí, avšak jakéhokoliv soupeře prý bere prostě jako soupeře, a jak na sebe taky dál prozradil, není sám moc komunikativní a v paddocku se s nikým spíše nekamarádí, takže ani s Romanem se prý nehodlá nějak zvlášť bratřit.
Zmíněný pořad je ke streamu tady:
Portrét: Petr Ptáček Jr. | Motor | SPORT 5
https://sport5.cz/motor/portret-petr-ptacek-jr-e6366f64.html
Nějakou ofiko zprávu zatím nemám, stejně jako za jaký tým by měl jezdit. Jak objevím nějaký článek co by to potvrzoval nebo vyvracel, určitě si vzpomenu na zdejší fórum :D
Jestli však může být něco jistého tak leda to, že v popsaném případě by tak jako tak sedlal francouzské šasi vyrobené v
Alpine-Dieppe, dceřiné společnosti Renaultu, hnané čtyřválcovým
motorem Ranault o objemu 1998 ccm a výkonu 210 bhp, zabaleném do aerodynamického kitu vyrobeným italskou firmou
Tatuus.