• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    Live komentář závodů (a) formule 1 pro ty, kdo nemohou koukat na televizi

    | NYX F1LIGA | f1fanatic | formula1 livetiming | espnf1 | Formula 1 Live Streams
    |8.4.AUS|24.4.ITA|8.5.USA|22.5.ESP|29.5.MON|12.6.AZE|19.6.CAN|3.7.GBR|10.7.AUT|24.7.FR|31.7.HUN|28.8.BEL|4.9.NED|
    |11.9.ITA|2.10.SGP|9.10.JPN|23.10.USA|30.10.MEX|13.11.BRA|20.11.UAE|
    rozbalit záhlaví
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    KULA: Ne … jak predat pozici ma naprosto jasne pravidla … nesmi se to udelat tak ze ji v druhe zatacce ziskas zpet … gugluj
    ZDENDAK
    ZDENDAK --- ---
    KULA: Spíš nejvíc všehoshopný z celého pole :D Včetně těch psychopatických rysů, kdy do toho napřímo nasazuje i "vlastní tělo". Prostě jako by mu často ani nešlo o to aby "sám něco dokázal", ale aby "to nedokázal někdo jinej".

    Myslím to tak, že klidně pustí svoje auto do zjevně kolizní stopy soupeře, kdy nejdřív řeší aby neprojel soupeř, a až potom možná přijde na přetřes to jak při tom vlastně dopadne sám. Jestli třeba nerozbije auto, jestli vůbec bude moct pokračovat, případně jestli ho to náhodou nebude i bolet. Nic z toho ale není podstatné, pokud před sebou vidí jasnou možnost že se to podaří. Prostě když to vypadá že mě někdo mohl předjet, tak ho raději rovnou sejmu, "raději ho sundám než aby mě porazil". Nejen že se snadno nasere a blikne mu, ale vidím v tom nejspíš i nějaký projev vlastního ohrožení, strachu že se se soupeřem nezvládne vypořádat férově? Nebo co tak v lidech obyčejně vzbuzuje sebedestruktivní agresivní jednání?

    Že je rychlej a talentovanej je bez pochyby a nikdo mu to neupírá. Že je ale nepředvídatelnej a nebezpečnej je bez pochyb úplně stejně. Je to rapl se sklony k unáhleným řešením, co preferuje okamžitý radikální čin bez uvědomění si navazujících následků. Příklad není daleko – třeba když se teď v Jeddah svými agresivními výpady předčasně připravil o výkon pneu a v posledních kolech tak na HAM stejně ztratil sedm vteřin. Velice se přetlačoval o každý centimetr, ale zapomněl že by se mu taky mohlo hodit nějak dojet do cíle. To v těch rozhodujících chvílích prostě nebylo důležité, protože viděl rudě a potřeboval "jejda" uklouznout zrovna když je vedle něj soupeř.

    Prostě nevyzrálej fracek :D Poslední víkend to zase jen potvrdil.

    Chápu že mu spousta lidí fandí, protože chtějí antifandit HAM (a zároveň že je pro ně těžké fandit někomu kdo často nevyhrává, takže nemají moc na výběr – to je ale na jiné zamyšlení – že je snadnější zbožňovat vítěze). Chápu že lidi chtějí vidět vyhrát někoho jiného než HAM a Mercedes a já osobně nejsem fanda ani jednoho z nich, ale v jejich souboji objektivně musím, prostě musím, stát za Hamiltonem, i když mě jeho dominance taky nebaví :D



    VYWERN: Přesně. Nerozumím tomu, proč takový okruh vznikl a proč vypadá právě tak jak vypadá...



    KULA: Podle mě se vrácení pozice hlavně nerealizuje uprostřed trati a postupným brzděním, zakončeným dupnutím na brzdu :D V místě kde se jezdí 340 postupně zpomalil na 120 a když byl HAM za ním, tak s přetížením 2,4G dodatečně zpomalil na 80. Podotýkám že uprostřed trati. Tohle prostě vůbec nesmrdělo :D

    Taky by IMHO vrácení pozice mělo vést k odevzdání získané výhody a k novému souboji o ni. Ne že by manévr měl zajistit další výhodu, kterou bys jinak neměl kdybys nemusel nic vracet.
    SWALLOW2
    SWALLOW2 --- ---
    KULA: Presne tak, pokud s tebou nekdo nesouhlasi, tak je to potvrzeni ze mas pravdu. To funguje vsude :)
    KULA
    KULA --- ---
    GOSHEWAN: na oko podle Tebe. Podle mě se přepustění pozice realizuje tak, že jsem první, druhého nechám předjet a tím přepuštění končí. Máš asi nějaký divný fantazie, pokud předpokládáš, že to bude garantovat pozici na dvacet dalších kol.
    A pokud nekomu předávám pozici a on ji z taktických důvodů nechce, je to důvod nechat se dojet zbytkem pole?
    Tohle místní obhajování toho zmetka mě utvrzuje v tom, jaký to zmetek opravdu je.
    KALTY
    KALTY --- ---
    VYWERN: znovu ti to napíšu
    Dá se závodit tvrdě, ale ne prasácky
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    GOSHEWAN: to je srasne hezke co pises, pak by ale vsichni meli jezdit jen za sebe, bez tymovych dvojek a ve stejnych monopostech. Pak by to bylo o jezdeckem umeni a ciste taktice. Protoze to ze Bottas zpomaluje schvalne pri najezdu do boxu nebo ze sestreli pulku startovniho pole,ktere za to dostane jeste penalizace, to opravdu nema s cistou taktikou a ferovym zavodenim nic spolecneho.
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    GOSHEWAN: prece se takhle necpu pred tymovyho kolegu v prvnim kole..pro me to je porad level Max
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    ANDR3E: Prosimte dohledej si jak to komisari posuzovali, bylo to hodne daleko od jakehokoliv harakiri. Lewis byl podstatnou casti auta vedle Nica, kdyz mu to zacal zavirat, coz byla Nicova chyba. Nebyt toho tak ho obycejne predjede.

    VYWERN: Je ocividne za kazdy na to koukame z jineho duvodu a zasadne pochybuju, ze by na to "vsichni prestali koukat" (: Tohle je jako tvrdit ze fotbal bez faulu neni fotbal - rozumim, ze nekdo je rad kdyz hrac z "jeho" tymu nekoho sejme, ale myslet si o nem nebudu nic hezkeho. Pro me by to melo byt o dovednosti, fyzicce, taktice a mnoha jinych aspektech nez o tom, kdo umi jak faulovat. Tim samozrejme nechci srovnavat kontakt ve fotbale s kontakty v motorsportu, ale snad rozumis...

    KULA: Zatimco umyslne vybrzdeni, jizda mimo trat, prenechani pozice jen na oko na titul je? Rozhodne... (:
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    co vlastne Maxova nejvetsi obdivovatelka, ta nejak podezrele od soboty mlci :)
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    ZDENDAK: mne prisel nedodelany, nebezpecny a vlastne celkove nudny. Bylo to jak jizda v tunelu, kdy nikdo nevidel za zatacku. Vznikala spousta nebezpecnych situaci, kterou jezdci nemohli ovlivnit. V kontextu toho,jak jsou jezdci trestani za kazdou drobnost s ohledem na bezpecnost by vlastne ten okruh meli zavrit a predelat. Mestskeho na nem nebylo nic. Fajn by byl vyhled na more vedle, ale to by tam nemohla byt ta zed.
    KULA
    KULA --- ---
    Nicméně, VER chce aspoň závodit, ta sedminásobná močůvka světa zase dělá všechno proto jak zvítězit nezávoděním. To jeho loudání při zaváděcím kole, úmyslné zdržování předjetí....to je na další titul, rozhodně.
    STRACENA
    STRACENA --- ---
    KALTY: Neni blbej aby to nechaval na posledni chvili. Zkusil ho 3x sundat a jednou vybrzdit, to jeste to Lewisovo auto dopadlo dobre.
    SWALLOW2
    SWALLOW2 --- ---
    KALTY: Tak o tom se nemusime bavit, samozrejme ze to byl umysl. Za mne takova esence Maxova premysleni o tom co je zavodeni a co vsechno si muze dovolit.
    KALTY
    KALTY --- ---
    A btw. kdyby Max zkurvil to křídlo Hamovi, tak má titul. Uvědomujete si to?
    Já tam cítím takové to pičo!
    KALTY
    KALTY --- ---
    SWALLOW2: Mě třeba divadlo kolem BLM přijde jako jasný statement a vůbec mi to u něj nevadí.
    Ano se zbytkem souhlas jen s jednou věcí. On udělal prasárnu letos vždy po tom, co na něj udělal Max ten diving, že prostě to tam pošle a když neuhneš tak papá.
    Stejně jako v neděli. Vytlačil ho z vozovky až když Max udělal prasárnu s vybržděním.
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    ANDR3E: kde to muzu podepsat? :D
    KULA
    KULA --- ---
    TOM_HOST: Bottasovi uploadou motoržroucí mapu a všechno zmasí na rovinkách. Ocona mi teď bylo dost líto.
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    KULA: me prijdou kokoti vsichni krome Kimiho!
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    TOM_HOST: tak pryc je nejen on, ale i Todt, Brawn a spousta dalsich lidi, kteri ten tym tvorili :) Ferrari je ted uplne jinej tym a co si budeme rikat... Italove fakt nejsou dobri manazeri a pokazdy, kdyz to meli v rukach oni, tak to s F bylo uplne napikacu. Zvedli se pokazdy, kdyz tam prisel nejakej nemec, rakusak nebo kdokoliv neitalske narodnosti ;)

    Ze meli prachu vic nez ostatni a mohli si dovolit menit motor pri kazdym pitstopu... well... tak meli schopny lidi, co ty prachy dokazali sehnat, prodavali spoustu super exlusivnich aut, ktere jim ty moznosti zaplatily apod... Preci nemuzes rict, ze to byla vina Ferrari, ze tohle ostatni nedokazali... A tech let, kdy krouzil vepredu uplne sam taky moc nebylo :) taky mu sekundovali ostatni... a verim, ze kdyby si sedli s lujzem do stejnejch aut, tak by ho pojel jak Hurvinka, ze by Lujz nevedel :D (A esi reknes, ze ne, tak si to vysvetlime v nedeli ve 21:00 v UO :D tak... a mas to :D )
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    MERTLAS: Msc mel dar strhnout na sebe to nadseni coz taliani nemaji (krom toho ze meli nejvic prachu a stridali nekolik motoru za vikend narozdil od ostatnich) … taky od te doby co je pryc jsou v hajzlu s celou slavou :)) ale jestli krouzil lip sam na spici nez lujz to fakt nevim :)))
    TOM_HOST
    TOM_HOST --- ---
    KULA: Ja ti nevim … rb tozhodne je f1 letos … to ze ti dva se honi 12s pred ostatnima je jina liga ale to jima ne autama … bottas a perez maji stejne a kde jsou?
    KULA
    KULA --- ---
    MERTLAS: Tak když jsme u tohodle....To jak lámal Alosno Renaulty v apexech mělo taky swag. Někdy v letech 2004-06?
    MERTLAS
    MERTLAS --- ---
    SWALLOW2: poodbne smysleni jsem mel u MSC :) ten preci taky mel sve mouchy, ale jezdil jak buh... milionkrat lip nez Lujz s Macem dohormady! (a ted me tu ukamenujete :D )
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam