KULA: Spíš nejvíc všehoshopný z celého pole :D Včetně těch psychopatických rysů, kdy do toho napřímo nasazuje i "vlastní tělo". Prostě jako by mu často ani nešlo o to aby "sám něco dokázal", ale aby "to nedokázal někdo jinej".
Myslím to tak, že klidně pustí svoje auto do zjevně kolizní stopy soupeře, kdy nejdřív řeší aby neprojel soupeř, a až potom možná přijde na přetřes to jak při tom vlastně dopadne sám. Jestli třeba nerozbije auto, jestli vůbec bude moct pokračovat, případně jestli ho to náhodou nebude i bolet. Nic z toho ale není podstatné, pokud před sebou vidí jasnou možnost že se to podaří. Prostě když to vypadá že mě někdo mohl předjet, tak ho raději rovnou sejmu, "raději ho sundám než aby mě porazil". Nejen že se snadno nasere a blikne mu, ale vidím v tom nejspíš i nějaký projev vlastního ohrožení, strachu že se se soupeřem nezvládne vypořádat férově? Nebo co tak v lidech obyčejně vzbuzuje sebedestruktivní agresivní jednání?
Že je rychlej a talentovanej je bez pochyby a nikdo mu to neupírá. Že je ale nepředvídatelnej a nebezpečnej je bez pochyb úplně stejně. Je to rapl se sklony k unáhleným řešením, co preferuje okamžitý radikální čin bez uvědomění si navazujících následků. Příklad není daleko – třeba když se teď v Jeddah svými agresivními výpady předčasně připravil o výkon pneu a v posledních kolech tak na HAM stejně ztratil sedm vteřin. Velice se přetlačoval o každý centimetr, ale zapomněl že by se mu taky mohlo hodit nějak dojet do cíle. To v těch rozhodujících chvílích prostě nebylo důležité, protože viděl rudě a potřeboval "jejda" uklouznout zrovna když je vedle něj soupeř.
Prostě nevyzrálej fracek :D Poslední víkend to zase jen potvrdil.
Chápu že mu spousta lidí fandí, protože chtějí antifandit HAM (a zároveň že je pro ně těžké fandit někomu kdo často nevyhrává, takže nemají moc na výběr – to je ale na jiné zamyšlení – že je snadnější zbožňovat vítěze). Chápu že lidi chtějí vidět vyhrát někoho jiného než HAM a Mercedes a já osobně nejsem fanda ani jednoho z nich, ale v jejich souboji objektivně musím, prostě musím, stát za Hamiltonem, i když mě jeho dominance taky nebaví :D
VYWERN: Přesně. Nerozumím tomu, proč takový okruh vznikl a proč vypadá právě tak jak vypadá...
KULA: Podle mě se vrácení pozice hlavně nerealizuje uprostřed trati a postupným brzděním, zakončeným dupnutím na brzdu :D V místě kde se jezdí 340 postupně zpomalil na 120 a když byl HAM za ním, tak s přetížením 2,4G dodatečně zpomalil na 80. Podotýkám že uprostřed trati. Tohle prostě vůbec nesmrdělo :D
Taky by IMHO vrácení pozice mělo vést k odevzdání získané výhody a k novému souboji o ni. Ne že by manévr měl zajistit další výhodu, kterou bys jinak neměl kdybys nemusel nic vracet.