• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MERTLASKomentar k zavodum a F1
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    Takhle, ja jsem ochotna nevyhodit z postele ani treba Ricciarda nebo Landa. George za ty blby kecy uz ne :D.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    JOHN_LENON: ja nevidim zadne ale na tom, ze by Mooodycat vyhrala Maxe :))
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    DRSH: jo kdyby kdyby, vyhrála by Moodycat Maxe.

    Ale. :)
    DRSH
    DRSH --- ---
    JOHN_LENON: mno, takže mě to vychází fér. Podle mě měl Mercedes po havárii a v momentě kdy se začala rýsovat možnost sprintu na kolo/dvě na konci závodu zajet pro rychlou červenou sadu. Byl by to risk ale Red Bull do něj šel (neměl už co ztratit). Ve světle výsledků geniální rozhodnutí a obrovská smůla pro Mercedes, který se rozhodl zůstat na trati s vidinou, že už to nějak doklepou. Jak jsem psal níže, s možností havarie, safety caru a vývoje situace jaká se stala včera je nutné počítat až do úplně posledního kola.

    Mercedes to strategicky nezvládl ale domnívám se že i Red Bull by se tak zachoval kdyby Max vedl v 54 kole o 11 sekund.
    Prostě to nevymyslíš a v tom jsou ty závody krásné!

    ...kdyby Mercedes zajel pro červenou sadu, vyhráli by.
    ...kdyby to Latifi rozsekal nějak víc, odklízeli by dýl a dojelo se to pod safety carem, vyhráli by.
    Prostě kdyby a všechny jeho další koncepty berou za své. Situace se odehrála jak se odehrála a Red Bull prostě vyhrál.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    Já vůbec nevim, jak se tenhle instrument dlouho používá. Ale včera ta komunikace byla dost odpudivá. Ze všech stran.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    Mne z toho vychazi hlavne to, ze by se melo vedeni zavodu zasmyslet, jak moc je vhodne, aby jim sefove tymu v ramci velkych cen volali a orodovali za svuj tym. Mozna to zase az tak fajn vec proste neni a nicemu to moc nepomaha.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    Drunk Toto Wolff Partying the Pain Away | 2021 Abu Dhabi Grand Prix
    https://www.youtube.com/watch?v=g4efjcI1CDM
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    Každopádně Toto včera slušná kalba.
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    JOHN_LENON: oni totiz promeskali pustit vsechny. Prisla zprava, ze mohou jezdci predjet a pak ji zase stahli, tim se ztratilo jedno kolo a pak jim doslo, ze uz je nedokazi pustit vsechny. Ale chapu, ze to proste chteji udelat tak, aby se to rozhodlo na trati. Takze pustili tu cast mezi Han a Ver. Ve vysledku, kdyby vcas pustili vsechny, dopadne to uplne stejne, prostor tam na to byl. Ted se sice kolem toho krici, ale ve vysledku by se nic nezmenilo. Jen by to bylo mene napadnutelne.

    Je jasne, ze v moment pred pustenim kricel Mercedes, nechte to dojet za SC a RB, pustte je a nechte zavodit. Vedeni udelalo to, co delalo celou sezonu, zavod pustilo, takze nic vyjimecneho. A taky nevime, jak moc do toho zasahla predchozi Totova komunikace pri VSC, kdy zadonil, at neni klasicky SC. Ono totiz co si budem, ja byt Masim, tak me docela sere, ze mi kazdou chvili vola Toto a vyklada co mam a co nemam delat. Takze treba taky za to cele vlastne mohl Toto. Ale to jsou jen spekulace, ktere se nikdy nedozvime :)
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    HANNIBALSON
    HANNIBALSON --- ---
    ANDR3E: YAY! :)
    DRSH
    DRSH --- ---
    JOHN_LENON: všechny články na netu jsem nečetl. Položím jasnou otázku: mají v této situaci auta o kolo zpět předjet safety car? Ano nebo Ne?
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    Cestne pate misto, to neni spatne :). Nemusim byt sampion ve vsem (che che).
    HANNIBALSON
    HANNIBALSON --- ---
    HEDIS: Stejně bodů, i když Verstappen dokončil o dva závody míň + rozstřelená půlka auta v Maďarsku (všechno nikoli vlastní vinou).
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    DRSH: úplně přesně jsme to neprobírali, ale vysvětlení najdeš prakticky v každým článku na netu. Ten argument se točí na slově any. not every.
    DRSH
    DRSH --- ---
    JOHN_LENON: jak přesně mluví pravidla v situaci jaká byla včera? Tedy pokud je vedoucí jezdec hned za safety carem a mezi prvím a druhým je 5 aut o kolo pozadu? Omlouvám se pokud to tu již proběhlo, příspevků od včerejška bylo hodně...
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    GOSHEWAN: Ham byl po cely zavod lepsi, ale posrali strategii. F1 neni jen o jezdeni, ale i zvolenych strategii. A zavod neznamena, ze byl lepsi celou sezonu. To byl Ver. A titul ziskavas za sezonu a ne jeden zavod, i kdyz to tady tak hezky vyslo, ze to opticky vypada, ze ano.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    DRSH: je logický, co říkáš, jenže ta nejvetsi kontroverze jsou prostě ty pusteny auta No.
    DRSH
    DRSH --- ---
    I když Hamilton vedl v 54 kole o 11 sekund tak ta možnost havárie a safety caru je v závodě F1 vždy až do jeho konce.
    Prostě se to stalo, byla to smůla jako prase, ale to je prostě závod F1. Může se TAKTO změnit v samém jeho závěru. Kdyby bylo pořadí přehozené, tak by tu samou možnost sprintu dostal Hamilton... (anebo nedostal pokud věříš v konspirace proti Lewisovi)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam