MAEQ: Já jsem na to zvědavej, ale moc velký očekávání nemám.
Na druhou stranu pořád nesmíme zapomenout na to, co se často ukazuje na dlouhých rovinách, a sice že papírově slabší týmy překvapivě často dosahují vyšší topspeed než ti, u kterých by se to čekalo. Může to samozřejmě mít víc důvodů, např. že rychlé týmy dokáží líp nastavit přítlak v poměru zatáčka/rovina, a tak jsou v součtu rychlejší, protože to získají v zatáčkách, zatímco ti slabší se to snaží prostě urvat na rovině.
Tady ale moc zatáček nebude, takže obecně nastavení bude spíš na rovinu a bude to prostě o hrubém výkonu a spolehlivosti motorů, převodovek a turba. A taky se ještě ukáže, jak na tom bude asfalt. Páč třeba ten v Miami to tehdy vyloženě zabil.
Btw jestli takovýhle tratě, tak to bysme mohli závodit třeba i na La Sarthe nebo oválné variantě Indianapolis. Což se
z nějakého důvodu ani v jednom případě neděje. Asi protože je všem jasný, že by to s F1 nefungovalo :D