GREGI: Tak pokud tady začneme zpochybňovat jejich právo na to, že můžou mít sny, pičovat nebo rozhodovat o svým životě, kterej kromě F1 prakticky přes celou sezónu nemaj žádnej (mluvím hlavně o klidu a soukromí a ač se to nezdá, musí to být naprostej hell), i přestože dostávaj miliardy, tak to můžem rovnou zabalit a bavit se tu o pěstování rajčat :)) jako chápu co tím chceš říct, ale takhle jednoduchý to není. U Hamiltona myslím hrálo roli několik faktorů proč udělal, co udělal.
Byl dvanáct sezón na jednom místě a sorry, ale motosport není ženská, motosport se vyvíjí a posunuje brutálně za inovacema, jsou kolem toho lidi, se kterejma chceš makat, atd.
Další věc je to, že by jeho přechod nebyl možnej bez Frederica. Znaj se už hrozně dlouho (od jeho kariéry v GP2) a chápu, že se chtěli zas potkat pod jednou stájí.
Další věcí musí nepochybně být to, že Hamilton nikdy neskrýval obdiv k Sennovi a měli oba stejný cíl: jezdit jednou pod Ferrari (což je velmi pochopitelný cíl, Ferrari jsou zkrátka "legenda del automobilismo", ať už se chovaj jak jižanský mantáci (tak se chovali vždycky), tenhle status už asi nikdy neztratí.
A poslední (určitě by se jich našlo víc, ale zas tak zmapovaný to nemám) věc bych asi vypíchnul novou výzvu. Po víc než dekádě u Mercesedu, kde dosách HODNě úspěchů, asi cítil potřebu zkusit něco budovat znovu, cíle, pomoct týmu, sobě taky (co si budem) dokázat, že to tam má furt i bez skvělýho týmu za prdelí, prostě vybudovat to znovu. Přestup do Ferrari mu poskyt příležitost znovu se motivovat, tak zkrátka využil klauzule a předčasně ukončil spolupráci a já ho chápu.
Takže jasně, rozumím, cos tím chtěl říct, ale PODLE MĚ jsi tím dost minul, o co mu šlo :)