• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALO_FABUSinternet v současné politice, kultuře a společnosti
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    http://www.nytimes.com/2009/08/30/magazine/30FOB-medium-t.html
    lol, vtipné jak pod článkem doporučují Habermase :)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    JINDRICH: bůhví nakolik tomu přikladat váhu, ale vodafone vypadá ok
    JINDRICH
    JINDRICH --- ---
    Nikdy nezadávejte do gúglu google, celý se to pos*re!
    http://i.nyx.cz/files/00/00/02/85/285561_ae7d194170125c978be1.jpg
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    BBC NEWS | Technology | Mobile data show friend networks
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8205940.stm
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ACHERON: teď ti asi nerozumím... ptáš se, jak se bloger stává úspěšným blogerem? to by sis asi trochu zavařil :)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KHALAVERA: to je definice kruhem, mě by zajímalo, jestli tam fungují jiné mechanismy výběru než u komentářů v novinách a protože si myslím že hjo, tak jaké:)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ACHERON: kdo nebo jací jsou? úspěšní jsou ti s největší návštěvností, resp. nejodkazovanější, ne?

    jinak mezi úspěšným blogerem a novinovým komentátorem imho moc rozdíl nebude, viz už-ne-tak-vzácné angažování blogerů médii a naopak odchody novinářů na blogerskou dráhu...
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KHALAVERA: *THUMBS UP* :) třeba v US jsem tedka koukal, tak Pew Internet Project srovnává pravidelně expozici témat mezi blogosférou a tradičníma médiema a jsou tam fakt dost hustý rozdíly a posuny, to by byl na elaboraci matros jak svin :)

    pak by me zajimala nejaka analyza kdo jsou blogeri a kdo jsou uspesny blogeri... takova profesni uchylka :)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ACHERON: jj, ale ne jenom reakcí, návštěvnost je přece taky výrazem preferencí, resp. určité váhy, takže nerozlišený dav si takhle "volí" své mluvčí, kteří za ně vstupují do debaty, a ta dynamika je hodně tekutá - permanentní volby :)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KHALAVERA: hele já si toho taky všiml už jinde... to je zajímavej fenomén, kterej má fakt hodně blízko k veřejné sféře a la H :) Malá část píš své názory, které představují určitou argumentační základnu a pod tím se potom rozlívají potoky reakcí a blitek ostatních zúčastněných :)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    je zajímavé, jak se tradiční média naučila akceptovat bloggery jakožto hlasy hodné zaznění, takhle napsaný článek hned navodí dojem, že jde opravdu o veřejnou diskusi...

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8198084.stm
    LEGI
    LEGI --- ---
    MACKIEE: komickej priklad.

    diky!
    MACKIEE
    MACKIEE --- ---
    LEGI: Co ja vim, tak maji scripty, ktere videa kontroluji jiz pri nahravani. Kontroluji zvukovou stopu a take kontroluji, jestli uz v minulosti video nebylo problemove. Co se tyce zvuku, tak casto take narazim na videa, ktere maji z duvodu autorskych prav, zakazany zvuk.
    Vim, ze nam treba nepovolil video z telocvicny, protoze z magnetaku(!) hrala hudba, ktera ma copyright...

    Snad je to odpoved na Tvou otazku ;)

    Jinak urcite plati co psal TOMAS3333
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    LEGI: myslim ze youtube nic neriesi kym sa niekto nezacne stazovat
    LEGI
    LEGI --- ---
    nevíte, jak je to teď s youtube a copyrightem chráněnými videoklipy, popř. záběry z živých koncertů atd.?

    zachytil jsem, že youtube mělo stahovat/stáhlo kvanta obsahu, ale to se snad týkalo seriálů.. běží teď nějaký - já nevím - soudní spor kvůli videoklipům?

    ptám se čistě prakticky - když bych chtěl uvést držitele práv, je to stále vydavatelství té dané skupiny (a youtube ten klip drží nelegálně), nebo youtube může ty klipy dál nabízet, protože se s původním držitelem práv nějak dohodli?
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MX_MIKE: Od 13. srpna došlo v rámci pilotního provozu k implementaci blacklistů do systému. Z toho důvodu mohlo dojít k dočasnému výpadku celých domén. V současné době je již vše v pořádku.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam