• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHPoznej vtip + jejich vysvetleni | Adolf Hitler ručí za vtipnost veškerých vtipů! Doživotní záruka! *záruku možno prodloužit
    SULTHAN
    SULTHAN --- ---
    SHEALA: Ano, vypada to jako wordpress. Kazdopadne pro malou stranku tohohle typu to neni nijak extra zajimave. Podstatna cast implementace je nekde jinde.
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    TOM_TOM: jestli myslíš ten Yoast Seo, tak to je plugin na wordpress, a jestli ta zakázka je udělaná ve wordpressu je to zajímavé, ale taky idk, nejsem programátor :)
    TOM_TOM
    TOM_TOM --- ---
    [ CHROCHTADLO @ USTAV . PRO . DUSEVNE . VYSMATE ]
    predpokladam, ze ve zdrojovym kodu je nejakej koupenej plugin, co stoji par korun, ale ta firma za ty stranky uctuje stovky milionu, idk nejsem programator... nebo jeste neco lepsiho tam je..?
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    KAKIHARA: o XP se říká, že byly nej wokna, a Doors XP je tedy naprosto dokonalý systém, na kterým jedou počítače v paralelní realitě, takový tý, co není Covid, mají tam létající auta na sluneční pohon a světový mír.
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    SKY_MAX: To je takova mem sablona.
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    KAKIHARA: lol, to je náhodou super, to by mě nenapadlo, diky

    A to ze je cernej je jen shoda okolností? (sry jsem asi takovej ten pasivní rasista, jako že vidím rasu. Nebo aspoň v memýčku čekám, že to bude hrát nějakou roli...)
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    SKY_MAX: Imo evoluce, ze uz to nejsou Wokna...ale je to trosku far-fetched
    SKY_MAX
    SKY_MAX --- ---
    jsem nějak čím dál víc pomalejší
    [ SBSTRD @ Nové Internetové Humory - DEUS VULT!!!!1 ]
    GILHAD
    GILHAD --- ---
    VON_GILOTINE: + "jeji kolegove zadrzeli jine Marocany" - naznacujici, ze jeji kolegove jsou take Marocani
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    ROBIN_SNNS: se to jakoby rymuje.