• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHPoznej vtip + jejich vysvetleni | Adolf Hitler ručí za vtipnost veškerých vtipů! Doživotní záruka! *záruku lze prodloužit v případě fingované sebevraždy
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    NAZARETSKY: ZIDANE: ILTU: Prohanal jsem to Googlem a ziram (pokud to chapu spravne):

... jako vymahač pohledávek a řeší reklamace klientů...

Vrah pracuje jako vymaha� pohled�vek v Exclus
    https://www.poradte.cz/volna-diskuze/29447-vrah-pracuje-jako-vymahac-pohledavek-v-exclus.html

Domena teda uz mlci, takze minulost, ale ... ufff.
    ILTU
    ILTU --- ---
    ZIDANE: Přesně. TVL vražda z nudy. 🥺
    ZIDANE
    ZIDANE --- ---
    SALVATOR: U takovejch případů si říkám, že by vrah měl být z basy propuštěn v den, kdy jeho oběť obživne nebo až VŠICHNI pozůstalí po oběti řeknou, že si dotyčný zaslouží druhou šanci.

Fakt spravedlnost, vrah si "odsedí trest" a je venku, zatímco rodině oběti zůstávají už jen cesty na hřbitov... napořád. Jakou druhou šanci dal on své oběti, takovou by následně měl dostat.
    THAIGRR
    THAIGRR --- ---
    OLTSKUL:
    MAKROUSEK:
    AUDIAC:
    MICRO: především to odkazuje na tenhle příběh
    For sale: baby shoes, never worn - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/For_sale:_baby_shoes,_never_worn
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    SALVATOR: Dík.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    NELLAS: Jeden z vrahů Františka Sahuly. Hodně brutální vražda, rozdupali mu hlavu na kaši. Po propuštění dělá v realitách.
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    SALVATOR: Kdo je Kulvejt?
    SKORZENY
    SKORZENY --- ---
    IOM_NUKSO
    IOM_NUKSO --- ---
    Vtip v tom, ze se bude ptat chatbota?
    [NEI @ USTAV . PRO . DUSEVNE . VYSMATE]
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    NAZARETSKY: Porovnávám ty skupiny obecně, Kulvejt je statistická chyba.
    NAZARETSKY
    NAZARETSKY --- ---