• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXCanon EOS xxxD a xxxxD Canon EOS 1000D, 1100D, 400D, 450D, 550D, 600D, 650D, 40D, 50D, 60D)
    EUCHENIE
    EUCHENIE --- ---
    mam dotaz, zapnu fotak, zmacknu spoust a ono to zacne pipat a sviti zlute svetelko nalevo od spouste, resp. blika.. to asi neni dobre, coz..
    KUBLAJ
    KUBLAJ --- ---
    MYSHA: Já kupoval elektroniku v Korei. Maj to tam o dost levnější. Mimo foťáku, jsem tam bral noťas, ext disk, mp3, a jednu mašinku na hudbu a zkušenost je taková, že bych šel jen do renovovaných značek. Ta MP3ka byla nějaká lokální značka a už se chystá do kytek. Ostatní zatim funguje v pořádku. Další věc je zvážit záruku, protože pokud nebude mezinárodní tak s tim pak asi budeš těžko něco dělat.
    KUBLAJ
    KUBLAJ --- ---
    LAPAK: Díky. zkusim to. Jsem amatér, takže mi očekvám toto bude bohatě stačit.
    MYSHA
    MYSHA --- ---
    cau,mate nekdo zkusenost s nakupovanim prislusenstvi v asii? mam zalusk na koupi objektivu, ale nevim, jestli rovnou tady v bangkoku nebo jeste pockat a zkusit na severu thajska.. do singapuru jet neplanuju. diky za nazory, pokud mozno rovnou do posty
    LAPAK
    LAPAK --- ---