N0NECZ: No takhle - SF jsem samo poprvé v životě pařil na Amize, byla to tuším klasická dvojka, ale ono s jednotlačítkovým joystickem to nejde hrát. Takže se víc vařily Body Blows - tam to ovládání sedělo. A taky SF2Turbo měl na Amize asi 11 disket, což v době bez harddisku znamenalo prokletí, takže se mi prostě dlouho vyhýbal. Až teprve na konzolích jsem mu přišel trochu na chuť, ale jak říkám - všude bylo plno Mortalkombatistů, Tekkenistů a dalších -istů, jenom SF nikdo extra nepařil, takže mi nikdo nedal ten správný úvod - což je problém hlavně nových dílů, kde je toho prostě moc.
Ale rovnou tady vypálím otázku na tělo. V Laser Game měli blahé paměti automat s 2D bojovkou, která byla zajímavá několika věcmi:
a) Všechny postavy se mohly ve všech arénách zachytit za strop - vždy tam byly u stropu nějaké trubky nebo lana nebo jiné záchytné body - takto uchycená postava mohla normálně bojovat dál - útočit na protivníka dole, stejně tak se mohly dvě postavy mlátit nahoře.
b) Grafika byla hodně barevná, až skoro přeplácaná, byly tam postavy jako klaun, komixově přehnané.
c) Automat po vypojení z elektřiny a opětovném zapnutí nabídnul admin režim, kdy šlo hrát bez vhazování mincí ;).
A ještě by mne zajímalo, jestli mezi 2D bojovky počítat i věci, které sice disponují 3D grafikou, ale neumožňují hráčům se nějak výrazně pohybovat ve třetím rozměru - třeba první Virtua Fighter měl třetí rozměr jen do počtu. A co třeba SF4?