• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VESNACHBojova umeni jako sport. Souteze, turnaje, zavody, mistrovstvi | MMA,K1,BOX,BJJ,JUDO,GRW: UFC Who is the best fighter in the world?
    Fotky, videa, termíny konání, oblíbení sportovci, osobní úspěchy, komentáře k zapasům, zákulisní drby: Oktagon,UFC,KSW,Bellator,M-1,Rizin,ONE...
    https://mmashare.fullfight.video/

b j p
    rozbalit záhlaví
    CHOTOUCHOVAK
    CHOTOUCHOVAK --- ---
    LOGO: jsem totální laik, jen to konzumuju, ale vidím že, ono to právě vůbec není o tom, že si nevidí do huby. Teď udělaj velký promo na Vémolův titulovej zápas, kterej nejspíš vyhraje. A proč by zabíjeli takovej tahák dvěma mouchama? Pak někdy za půl roku se hodí další "velkej" zápas, takže bude obhajoba, dejme tomu Pirát. Mezitím nebo někdy potom si splní Pešta svůj "povinnej" zápas a bude zápas tisíciletí dvou prvních českejch veteránů UFC. Ono to možná zní směšně, ale sám za sebe chápu, že je potřeba pracovat s tím, co je k dispozici a to mi nevadí.
    LOGO
    LOGO --- ---
    BIOBOID: Karlos Radiátor Vémola si nevidí do huby.
    BIOBOID
    BIOBOID --- ---
    Pamatuju, jak se Karlos vrátil z Ameriky a po zápase s Monstrem vyprávěl, jak tu Monstra krmili slabýma soupeřema a vyráběli rekord. :-)
    ROMMIE
    ROMMIE --- ---
    Buďte rádi za nejakyho Francouze, pac kdyby si pirát nezlomil ruku bude to on
    MASTA
    MASTA --- ---
    BIOBOID: Duvod je ze si Karlos “nevybira”
    BIOBOID
    BIOBOID --- ---
    MASTA: 5 kol :-)

Důvod: absence kvalitních soupeřů v malé regionální organizaci a Karlův filtr?
    MASTA
    MASTA --- ---
    ADAMBERNAU: Samozrejme ze ne :) jak jsem psal nize, na papire vypada supr, ale v realite je to dalsi 77ka po ktery se muze Karlos 3 kola valet.
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    ADAMBERNAU: Laicky tak rozhodl promotér, protože se mu chtělo (prachy...)
    ADAMBERNAU
    ADAMBERNAU --- ---