• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VESNACHBojova umeni jako sport. Souteze, turnaje, zavody, mistrovstvi | MMA,K1,BOX,BJJ,JUDO,GRW: UFC Who is the best fighter in the world?
    SLAMITCH
    SLAMITCH --- ---
    YGGDRASSIL: Jsem jen divák úplnej amatér, takže díky za insider technickej vhled. Samo je mi jasný, že chtějí vyhrát - ideálně knockoutem. Ale furt je něco jinýho udělat někomu "pár boulí" a na chvíli ho uspat (i když i tam jsou dlouhodobý následky), než mu zničit koleno. Při různejch pákách se snad taky rovnou nejde na maximální sílu, aby ihned ublížilo. No a tenhle kopu ubližuje. Když i někteří MMA fightři volají po jeho zakázání, tak snad tak úplně mimo nejsem.
    NIEKT0
    NIEKT0 --- ---
    YGGDRASSIL: Tak vacsina bojovych sportov vznikla prave tak, ze sa zobralo "vsetko", a potom sa z toho postupne vyhadzovali nebezpecne veci. Napr. preto, ze si sakra rychlo vysekas atletov, ked povolis techniky ktore ich natvrdo poskodzuju. Rozne slamy v zapaseni tiez pekne funguju, alebo utoky na oci, usi, atd, ale su proste prilis nebezpecne na fullkontaktny zapas.
    YGGDRASSIL
    YGGDRASSIL --- ---
    SLAMITCH: zajimavej mindset. prijde mi zvlastni, ze kdyz to nekdo bere takhle, ze se na to vubec kouka. a tuplem na mma, kde se da takovejchhle veci delat daleko vic nez treba na nejakym semicontactu nebo na taekwondu... ty jsi divak fanousek, nebo i aktivni provozovatel nejakyho bojovyho sportu? nechci ti kazit predstavy, ale strasne sundat soupere je smyslem celyho toho sportu. to je to, co si vizualizujes v tech tydnech pripravy, na to se tesis, ze se ti treba povede, a kolikrat si i cilene pripravujes techniky, ktery maj sanci takhle vyuzit souperovy slaby stranky.

jako legitimni argument pro zakazani tyhle techniky mi to absolutne neprijde. jelikoz je to uplne obycejna thajska technika.