hele uprimne? nic proti sponzorovanejm postum - ackoliv to sam nedelam, beru to v dnesni dobe za standard, vzhledem k metrikam facebooku, kdy stranka s tisicovkou lajku pri nesponzorovanym postu oslovi sotva stovku lidi, se tomu v podstate neda vyhnout.
dalsi vec je attention span lidi 18-30, kteri u vetsiny producentu/DJu budou tvorit majoritu jejich fanouskovske zakladny, kdy pokud vas zrovna vcera nevideli na lineupu velky akce a netlacite do nich denne horem dolem obsah, ani si na vas nevzpomenou. na rovinu ta generace (nebo mozna spis skupina lidi, abych neprehanel), ktera mela opravdu zajem o tu hudbu, vikend co vikend objizdela zajimavy akce napric republikou, po vecerech hltala encyklopedicky znalosti o releasech a tydny usilovne v tracklistech setu patrala po ID novejch dubplatu, to ma za sebou. bud se z nich stali DJs nebo se v zivote posunuli dal.
dneska o nic takovyho nikdo zajem nema...kdyz hledam track, tak ho hodim do skupiny na facebooku a nekdo mi odpovi, snazit se nemusim. stejne tak mi staci najit si jednoho oblibenyho producenta/DJe, na kteryho budu pravidelne jezdit, budu znat par jeho "nejvic" tracku a kazdej rok ho vytrvale budu psat do vsech kolonek, i kdyz treba v tom roce vyprodukoval sotva jedinej remix a porad se nenaucil hrat.
takze vono je sice vtipny/trapny/tragicky, ze se vysledky nijak zvlast nemeni (nebo se dokonce opakuji), ale tezko se tomu muzeme divit))