• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    World of Warcraft pro lidi, kteří si užívají hru a nepotřebují si nic dokazovat.
    O questech, raidech, PvE a RP a historii světa v této úžasné hře. (bavíme se zde o oficiální hře, free servery mají své vlastní forum)

    Prepatch tuto středu (18.7.)

    BFA vychazi 14.8.

    Antorus minimalistic guide: zde

    Alfa a omega ohledne informaci o hre: http://www.wowhead.com/
    Uzitecny web o classach a tak: http://www.icy-veins.com/wow/

    Pokud by nekdo pokulhaval v AJ tak: https://www.wowfan.cz/

    rozbalit záhlaví
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    LORAENA: Rotace vypadá dost stejně. Nahodíš immolate, vhodně conflagrate, v mezičase incinerate. Celá efektivita je opět v tom, kdy zacastit chaos bolt. Crit je pořád důležitý, mastery je pořád důležitá. Detaily jsou jinak, ale princip ve finále vypadá dost stejně.

    Naopak demo je úplně jinak. A affli nehraju, tak to neporovnám, ale taky to vypadá na značné změny v rotaci.
    LORAENA
    LORAENA --- ---
    ETHAN: na destro moc nesahají? no nevím, když soul shardy budou procovat z crit ticku immo (možná i někde jinde? ale neviděla jsem to tam), tak důležitost chaos boltu se dost radikálně změní.. no jsem zvědavá, jak to bude vypadat
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    Já jsem rád, že na destro moc nesahají. Tím odpadá nutnost učit se specku, kterou teď hraju, a bude prostor naučit se třeba demo, které vypadá dost zábavně. Asi to nebude úplně na každý boj vhodné, ale gameplay bude prostě mnohem zajímavější než je teď. Affli mě nikdy nebralo a ani teď nezačlo.
    ACUACX23
    ACUACX23 --- ---
    LORAENA: dík, koukal jsem na to, věřím blizzu, že to bude fajn a osobně teď mě taky baví mít impy dva felguardy .... a vůbec demo a afli je podle mě pravý lock.. destro je vlastně drsnější fire mage :-)
    LORAENA
    LORAENA --- ---
    ACUACX23: tak dnes zveřejněný přehled warlock classy v legionu je docela zajímavý. z toho, co je tam napsané, vyplývá, že démonů budeme mít víc a bude to hlavní zdroj naší dmg. je to docela zajímavé a pěkné čtení, doporučuju kouknout na mmo champ :)
    ACUACX23
    ACUACX23 --- ---
    LORAENA: zajímavý..... mít partu démonů kteří nelehnou na první ránu by bylo fajn.
    LORAENA
    LORAENA --- ---
    ACUACX23: No uz je jasny, ze forma bude zrusena. Ale pry dostanem nove a lepsi demony, coz je podle me dobre. Jsem zvedava, jak to nakonec bude vypadat, zatim z toho mam jako warlock dobry pocit
    ACUACX23
    ACUACX23 --- ---
    omlouvám se jestli jsem někomu dal plus nebo mínus... cizí ruce na mém stroji :-D....... já se na legion těším, ale jestli mi dokurvěj kvůli DH demo warlocka tak budu mírně nasranej.
    WRATA
    WRATA --- ---
    ETHAN: Dik, projedu vecer doma.
    WRATA
    WRATA --- ---
    ETHAN: Eh? Kterou?
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    WRATA: To se stát může, ale podle téhle věty to momentálně v plánu nemají. Teď teprve sleduju tu session s vývojáři, která nebyla na žádné stage, takže nešla sledovat živě, tak uvidíme, co se dozvím tam.
    WRATA
    WRATA --- ---
    ETHAN: Tak ve vanile i BCcku byly modry setu z dungu. Navrat k tomu bych uvital. Klidne i crafteny sety
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    K těm setům v challenge modech: "There aren't going to be unique challenge mode armor sets, but it is likely that there will be Artifact appearances tied to the challenge mode dungeon system."

    viz http://www.mmo-champion.com/...n-Hazzikostas-Interview-Class-Blog-Post-Times-Hunter-Changes-Feedback
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    V setovky bych rozhodně z dungů nedoufal. Ale to my tady nerozhodneme, třeba zrovna budou. Není to úplně jako v Diablu, ale je to podobné. Je dobrý nápad inspirovat se u hry, která je postavená na tom, že je to repetitivní grind a nijak to neskrývá. Tedy rozhodně je dobrý, když ta hra si dokáže udržet lidi.

    DWAY: Právě tohle mě na tom štve nejvíc. Je jasné, že to asi bude problém hlavně v PvP, ale ani PvE nebude ušetřeno. Nicméně by mě zajímalo, jestli to znamená změnu enginu pokud jde o pozici hráče během skoku. Dřív to totiž bylo (a já do teď žiju v domnění, že to tak stále je... i když některé věci napovídají, že možná už ne), že pro potřeby dmg a podobně je hráč v místě, odkud vyskočil, dokud nedopadne opět na zem. Tedy například vyskakovat z bordelu bylo méně efektivní, než z něj vyběhnout, pokud doběhnout na kraj svinstva trvalo kratší dobu, než vyskočit a dopadnout.

    Je to stále ještě tak? Skoro mi přijde, že nemůže být, ale je taky možné, že přeskakovací mechaniky (trash před Zakunem, předposlední boss v Everbloomu) engine řeší jinak.
    WRATA
    WRATA --- ---
    ENDER: Moc neverim ze tam setovky budou a vubec neverim ze by byly idetincky s tim co bude padat v raidech.

    Kazdopadne sem hodne zvedavej. Jenom kdyby DH mohlo bejt i neco jinyho nez zgurveny treehuggers
    ENDER
    ENDER --- ---
    WRATA: imho tam nakonec budou stejny setovky, jinak by mi to nedavalo moc smysl.. a udelaj nejakej spolecnej save na loot s raidama a bude to... aspon doufam, necekal jsem ze bych si ten datac koupil, ale tohle je vec, ktera by me mohla presvedcit...
    WRATA
    WRATA --- ---
    ENDER: Jo, challange mody maji byt alternativou k raidovani. Sem zvedavej jestli tam budes mit taky setovky i kdyz uplne jiny nez z raidu. Set bonusy totiz z raidovani vzdy delali nejlepsi pve gear
    ENDER
    ENDER --- ---
    ETHAN: ja prave slysel, budou pridany greater rifty a bounty z diabla a ze bude padat gear stejny jako na raid contentu... to by bylo fakt zajimavy
    DWAY
    DWAY --- ---
    ETHAN: No je fakt ze kdyz nastal double jump, pak 2x za sebou ten demonic charge a pak si odplachtil, tak to sme zaskripali zubama na miste vsichni.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    DH vypadá dost přeboostěně, ale to takový DK vypadal (a byl) ze začátku taky. Moc bych se toho nebál, časem si jejich počet sedne mezi ostatní. Ovšem double jump mi asi v žaludku ležet nepřestane.

    Pokud jde o mapy, tak vypadají moc pěkně. Navíc podle toho, že už mají i ingame mapy to znamená, že komplet tvarování světa je hotové a teď ho musí zabydlet NPC s questy a eventy. Hodně se mi líbí to, že obsah bude škálovat podle hráče a že daily questy nebudou daily questy.

    O raidech toho zatím moc neřekli, ale přijde mi, že je šance na revampnutý Karazhan. Což jsem se ještě nerozhodl, jestli mi přijde jako dobrá nebo špatná možnost :o) Naopak challenge, pokud se jim povedou, by konečně nemusely být jen závod s časem. Že se jim povede je udržet jako alternativní progression path pro neraidující mi přijde spíš jako zbožné přání, ale nebránil bych se tomu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam