• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    DWAY
    DWAY --- ---
    ENDER: tak my sme teprv polozili guldaka na normal a zas tak snadne mi to neprijde. Pokud clovek neni overgeared tak to je docela dps check od augura nahoru.
    ENDER
    ENDER --- ---
    nam dal zabrat teda az trochu tichondrius kvuli narocnosti na heal, ale jinak mi to hc prijde dost snadny a trosku me to mrzi pri vzpomince na furnace nebo blackhanda...
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    Ono, co jsem si zkusil (prvni 3 bosse kill, 4. experimantalni wipy stejne jako pak asi 3 pokusy na Elisande.), tak to neni zas tak tezky. No co jsem si cetl mechaniky z prirucek (jedna velmi stroha a druha detailny prirucky), tak ani zbytek bossu nebude zadny velky, spatny, tezky. Jde o to, aby vsichni vedeli, co se deje kolem a co udelat, popr. co neudelat. (vsechno se to tyka normalu, pro HC nebo M nemam koule ani guildu :D )
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    VODNIK: V cem to odporuje tomu, ze to, jak je to tezke na hc, napovida tomu, jak to bude tezke na mythic?
    Je jasny ze na mythic je to o necem jinym nez na hc, ja mluvim o tom, ze pokud je ten raid/boss podtunenej na hc, tak je pravdepodobny, ze bude podtunenej i na mythic.
    Uvidime, rekl slepej, ale tipnul bych, ze 9/10M prvni tejden a guldan az dalsi tejden (jako ne my zejo).

That said, guldan na hc je uz docela zabavnej. Rangedka / healeri tam musi resit ruzny cooldowny, dobihani na krouzky, osvobozovani dusi a tak...
    Pro melecko je to v teda ciste o tom nenechat se na zacatku trefit laserem do obliceje ;(
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    LAAZI: no nevím, HC a normal jsou obvykle skoro totéž, zatímco mythic vyžaduje naprosto odlišnou strategii a jeho obtížnost nemá s HC prakticky nic společného. Viz Ilgynoth v EN - na HC boss naprosto o ničem, na mythic velmi problematický.