• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    DWAY
    DWAY --- ---
    ENDER: tak my sme teprv polozili guldaka na normal a zas tak snadne mi to neprijde. Pokud clovek neni overgeared tak to je docela dps check od augura nahoru.
    ENDER
    ENDER --- ---
    nam dal zabrat teda az trochu tichondrius kvuli narocnosti na heal, ale jinak mi to hc prijde dost snadny a trosku me to mrzi pri vzpomince na furnace nebo blackhanda...
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    Ono, co jsem si zkusil (prvni 3 bosse kill, 4. experimantalni wipy stejne jako pak asi 3 pokusy na Elisande.), tak to neni zas tak tezky. No co jsem si cetl mechaniky z prirucek (jedna velmi stroha a druha detailny prirucky), tak ani zbytek bossu nebude zadny velky, spatny, tezky. Jde o to, aby vsichni vedeli, co se deje kolem a co udelat, popr. co neudelat. (vsechno se to tyka normalu, pro HC nebo M nemam koule ani guildu :D )
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    VODNIK: V cem to odporuje tomu, ze to, jak je to tezke na hc, napovida tomu, jak to bude tezke na mythic?
    Je jasny ze na mythic je to o necem jinym nez na hc, ja mluvim o tom, ze pokud je ten raid/boss podtunenej na hc, tak je pravdepodobny, ze bude podtunenej i na mythic.
    Uvidime, rekl slepej, ale tipnul bych, ze 9/10M prvni tejden a guldan az dalsi tejden (jako ne my zejo).

    That said, guldan na hc je uz docela zabavnej. Rangedka / healeri tam musi resit ruzny cooldowny, dobihani na krouzky, osvobozovani dusi a tak...
    Pro melecko je to v teda ciste o tom nenechat se na zacatku trefit laserem do obliceje ;(
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    LAAZI: no nevím, HC a normal jsou obvykle skoro totéž, zatímco mythic vyžaduje naprosto odlišnou strategii a jeho obtížnost nemá s HC prakticky nic společného. Viz Ilgynoth v EN - na HC boss naprosto o ničem, na mythic velmi problematický.
    XLACHTAN
    XLACHTAN --- ---
    8/10 HC, až Elisandre mi přijde jako těžší boss na zahrání, protože je potřeba se slušně hýbat. Ale stihli jsme včera jen pár pullů a byli jsme v poslední fázi, tak to v neděli padne.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    VODNIK: Imho obvykle obtiznost na HC napovida obtiznost na mythic. A prijde mi to skutecne trochu ode zdi ke zdi.
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    LAAZI: spíš mám dojem že trochu ubrali po negativním ohlasu na přepálenou obtížnost ToV. Mythic bude o něčem úplně jiném jako vždy
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    ENDER: Prvni boss je vpohode, mas mit poradnej comp ;)
    Ja si vcera zahealoval HC 4 az 8, na Elisandre sme stihli tak 4 pully a zatim nic vylozene tezkyho.
    Zahradnika vsichni cekali ze tam budem nejak hrozne wipovat, ale dali sme v klidu na 3. pull.
    Prvniho bosse HC sem dal predevcirem na par pullu v pugu.
    Mozna guldan je trochu otravnej, ze tam je milion veci, ale obecne to neni moc tezkej raid.
    Imho by se mohl blizzard vydesit, buffnout mythic a prepalit to :p
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    ja sem desne zvedavej na hc, protože první polovina bossu byla vylozene faceroll na normal. Ke konci uz zaclo celkem přituhovat, ale porad se to dalo. Na guldanovi sme dali jen 2 pully a dostali sme ho na nejakych 14% tusim, takze to taky nebude nejak extra tezky, pokud tam na konci nevytasi nejaky silenosti :-) Fakt se tesim na progress hc, protože souhlasim, ze je to moc pekne navrzenej raid. Co se mi libi je variabilita tech fajtu, kdy si každý dps prijde na svy :-)

    O hodne horsi je to ale s optimalizaci, kdy lidi od nas hodne často dostavaj freezy, brutalni dropy FPS (me tam pada fps na pul roku starym kompu i pod 30), ale to se snad doladi nejakym patchem :-)
    ENDER
    ENDER --- ---
    10/10n a 3 na hc a zatim se mi teda libi tak 3 bossove, navic to obrazkovy divadlo u prvniho je pekna pakarna
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    9/10 normal, 1/10HC. Zatím celkem všechno v pohodě (tak do 2-3 wipů na bosse max), uvidíme jak Guldan. Na to, že zatím jedeme bez standardních tanků a tankují lidi v offspecu, to jde. Jinak musím říct, že to je moc pěkně udělanej raid, jak grafika, rozložení lokací a i ty boss fighty. Sice tam není nějaká vyslovená pecka, ale zábavné to je.
    WRATA
    WRATA --- ---
    Tak 7/10 normal dole. Botanista je docela silnej skok v obtiznosti a fakt me bude srat ten progres na hc...pokracovani v nedeli. Ja jsem z toho takove rozpacitej protoze jako ranged sem mel ty fighty celkem nudny a pak najednou prask Botanista kde tezka nestihacka >.<
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    ENDER: tohle mi ted tady ukazoval kolega, taky neni spatny, jen uz je tam moc toho textu a grafika nic moc :)
    ENDER
    ENDER --- ---
    HOCH2: jako samozrejme ta graficka uroven je dost vysoka :)
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    ENDER: Uz si to tisknu, moc se mi libi ta MS Paint stylizace :)
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    HOCH2: Ne to bylo pred 7.1.5, navic aktualne se monkove tvari (dle warcraftlogs), ze (navzdory simcraftu) si vedou lepe, nez predtim.
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    LAAZI: Ted to nerfovali, tak jestli to neni tim. Me to hodne padlo taky, sebrali mi target aoe a snizili staty, procenta procu. Takze to muze byt klidne i timhle balancovanim ze strany vyvojaru.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    DWAY: Tak prepinam loot podle toho, co z toho dungu/bosse chci zejo.
    Hraju aktivne vsecky specy, treba v M+ pugach tankuju, protoze snadneji najdu grupu a pug tanci jsou cancer, v pug raidech healuju, v gildach tanci a healy jsou zodpovedni lide visco, takze maj dobrou dochazku a vetsinou chybi spis to dpsko, ktere slo raci nekam chlastat nebo hrat overwatch, proste podle poptavky.
    Ale equip je dulezitej v podstate jenom u dpska. U healu i tanku, pokud mas nejakou zhruba odpovidajici uroven a nejak vyrazne nechcipas / nezaostavas za ostatnima healerama, tak je to v podstate jedno, pac se to neda nejak realne merit.
    Takze vetsinu casu mam zapnutej windwalker loot, ale kdyz chci tankovaci / healovaci item, kterej z toho bosse zrovna pada, tak si to prepnu (a samozrejme zrovna v tu chvili mi padne legendarka).

    BARTUC: Ani ne, odesel sem z (Drak'Thul) Blood Shadows cca na mythic odynovi, ale je fakt, ze tam takhle po posledni zmene raid leadera odeslo vic core raideru ze stejnejch duvodu (ze zacal trialy davat do raidu a nas na stridacku) a ted sem v The Exiles, takze sice jako nejakej progres mythicu, ale zadnej top to neni jako.
    Ale je fakt, ze pocas progresu mythic EN sem sice nebejval jakoze v cele tabulky, ale zase ne uplne dole, coz je mozna zase tim, ze casem ostatni nabrali legendarky / prijali se lidi, kteri je maj a lidi co je nemaj se proste prestali brat.
    Druhy vysvetleni je teda nejakej propad myho "skillu" nebo neco, coz je sice mozny, ale nejak se mi to nezda.

    HOCH2: Na icy veins maj imho pekne popsany vzdycky v kostce par bodu co musi delat dana role a par bodu co musi delat vsichni.
    The Emerald Nightmare Raid Guides for World of Warcraft: strategies, trash, map - World of Warcraft
    http://www.icy-veins.com/wow/the-emerald-nightmare-raid
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam