• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    DWAY
    DWAY --- ---
    MEDAN: jojo
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    DWAY: :D

    no ale hlavne koukam, ze v 7.2 bude karazhan, court of stars a arcway v heroic rdf. tak je konecne uvidim :)
    DWAY
    DWAY --- ---
    MEDAN: v 7.2 si budes moct ucraftit :-D
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    :D já ještě neviděl ani jednu...
    What are my killpoints?
    https://rsuurd.github.io/killpoints/#eu/drak%27thul/mageania
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    BTW jeste k tem legendarkam - nekdy minulej tejden mi padl trinket, takze sem zakoupil 880 pasek z AH (za ten lege tankovaci), nasadil trinket a ejhle simcraft zacal psat o 70k dps vic.
    A to ten trinket neni ani jakoze top.
    A navic uz sem 1 legendarku ve skluzu!
    https://rsuurd.github.io/killpoints/#eu/drak'thul/bakmei
    fffuuu
    DWAY
    DWAY --- ---
    World of Warcraft: Legion players will journey to the demon planet of Argus in Patch 7.3 - Polygon
    http://www.polygon.com/...raft-legion-patch-7-3-argus-demon-planet-mass-effect-2-ion-hazzikostas-wow
    DWAY
    DWAY --- ---
    ENDER: guldan neni zrovna moc dps check. Ale treti faze augura je proste race. Tak samo prvni faze melisandry. Kor pokud ti vyjdou blbe elementali a neni dost bublin. Na to ze na zacatek NH by melo byt tak 860 na konec tak 870 tak si uplne nedovedu predstavit to davat s touto grupou, pokud nejedou naprosto bezchybne.

    I kdyz tak to bylo asi dycky. Bud si clovek dopomohl vetsi dmg a nebo to bylo datelne ale "by the book"

    Takze spise bych hadal, ze ta zminovana nizka obtiznost byla dana tim, ze lidi mohli relativne snadno nabrat ilvl pres m+ a pak samo ze to je lehci kdyz ma clovek o 10 vetsi ilvl nez na jaky je ten fight nastaveny.
    ENDER
    ENDER --- ---
    a ted se nas par celkem pregearovalo v M+... mame asi 5 lidi v top 20 na DT, takze pocitam, ze s gearem by dal nemel byt problem...
    ENDER
    ENDER --- ---
    DWAY: na killu guldana hc jsme meli kolem 890 a slo to celkem v pohode, asi 10 wipu... skorpyron na mythic je taky uplne ez, tam jsme wipli asi 7x... dal je to prej uz horsi
    DWAY
    DWAY --- ---
    ENDER: tak my sme teprv polozili guldaka na normal a zas tak snadne mi to neprijde. Pokud clovek neni overgeared tak to je docela dps check od augura nahoru.
    ENDER
    ENDER --- ---
    nam dal zabrat teda az trochu tichondrius kvuli narocnosti na heal, ale jinak mi to hc prijde dost snadny a trosku me to mrzi pri vzpomince na furnace nebo blackhanda...
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    Ono, co jsem si zkusil (prvni 3 bosse kill, 4. experimantalni wipy stejne jako pak asi 3 pokusy na Elisande.), tak to neni zas tak tezky. No co jsem si cetl mechaniky z prirucek (jedna velmi stroha a druha detailny prirucky), tak ani zbytek bossu nebude zadny velky, spatny, tezky. Jde o to, aby vsichni vedeli, co se deje kolem a co udelat, popr. co neudelat. (vsechno se to tyka normalu, pro HC nebo M nemam koule ani guildu :D )
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    VODNIK: V cem to odporuje tomu, ze to, jak je to tezke na hc, napovida tomu, jak to bude tezke na mythic?
    Je jasny ze na mythic je to o necem jinym nez na hc, ja mluvim o tom, ze pokud je ten raid/boss podtunenej na hc, tak je pravdepodobny, ze bude podtunenej i na mythic.
    Uvidime, rekl slepej, ale tipnul bych, ze 9/10M prvni tejden a guldan az dalsi tejden (jako ne my zejo).

    That said, guldan na hc je uz docela zabavnej. Rangedka / healeri tam musi resit ruzny cooldowny, dobihani na krouzky, osvobozovani dusi a tak...
    Pro melecko je to v teda ciste o tom nenechat se na zacatku trefit laserem do obliceje ;(
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    LAAZI: no nevím, HC a normal jsou obvykle skoro totéž, zatímco mythic vyžaduje naprosto odlišnou strategii a jeho obtížnost nemá s HC prakticky nic společného. Viz Ilgynoth v EN - na HC boss naprosto o ničem, na mythic velmi problematický.
    XLACHTAN
    XLACHTAN --- ---
    8/10 HC, až Elisandre mi přijde jako těžší boss na zahrání, protože je potřeba se slušně hýbat. Ale stihli jsme včera jen pár pullů a byli jsme v poslední fázi, tak to v neděli padne.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    VODNIK: Imho obvykle obtiznost na HC napovida obtiznost na mythic. A prijde mi to skutecne trochu ode zdi ke zdi.
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    LAAZI: spíš mám dojem že trochu ubrali po negativním ohlasu na přepálenou obtížnost ToV. Mythic bude o něčem úplně jiném jako vždy
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    ENDER: Prvni boss je vpohode, mas mit poradnej comp ;)
    Ja si vcera zahealoval HC 4 az 8, na Elisandre sme stihli tak 4 pully a zatim nic vylozene tezkyho.
    Zahradnika vsichni cekali ze tam budem nejak hrozne wipovat, ale dali sme v klidu na 3. pull.
    Prvniho bosse HC sem dal predevcirem na par pullu v pugu.
    Mozna guldan je trochu otravnej, ze tam je milion veci, ale obecne to neni moc tezkej raid.
    Imho by se mohl blizzard vydesit, buffnout mythic a prepalit to :p
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    ja sem desne zvedavej na hc, protože první polovina bossu byla vylozene faceroll na normal. Ke konci uz zaclo celkem přituhovat, ale porad se to dalo. Na guldanovi sme dali jen 2 pully a dostali sme ho na nejakych 14% tusim, takze to taky nebude nejak extra tezky, pokud tam na konci nevytasi nejaky silenosti :-) Fakt se tesim na progress hc, protože souhlasim, ze je to moc pekne navrzenej raid. Co se mi libi je variabilita tech fajtu, kdy si každý dps prijde na svy :-)

    O hodne horsi je to ale s optimalizaci, kdy lidi od nas hodne často dostavaj freezy, brutalni dropy FPS (me tam pada fps na pul roku starym kompu i pod 30), ale to se snad doladi nejakym patchem :-)
    ENDER
    ENDER --- ---
    10/10n a 3 na hc a zatim se mi teda libi tak 3 bossove, navic to obrazkovy divadlo u prvniho je pekna pakarna
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam