• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    Co sem nasel zatim:
    ex. 25 item level difference between two players only results in a 2.5% difference in stats
    Gear has been normalized in PvP combat. Characters entering a Skirmish Arena, Battleground, Rated Arena, Rated Battleground, or Ashran now receive an aura called Principles of War.•Principles of War removes all stats gained from gear (Strength, Stamina, Haste, etc.), disables gear related bonuses (like trinket effects and set bonuses), and gives the character stats based on their specializations, and increases based on overall item level. The goal is to provide a much more finely tuned and balanced PvP experience.

    mne tedy hlavne sere ze sem konecne dofarmil kyzeny haste a v tom pvp nejsem zvyklej bejt najednou z 30 na 18%. Tak sem chtel vedet vic. Tim nechci napadat, ze je to divny nebo tak, prave naopak
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    LIQUIDFREAK: imho to funguje tak, ze se vypocita prumernej ilvl jednotlivých hracu v arene/BG a nasledne se provede normalizace itemu na ten danej ilvl. Tedy pokud je prumernej ilvl v BG 880, tak veskerej gear co mas se ti hodi na ilvl 880 coz ti upravi primo umerne jak primarni, tak sekundarni staty. Tedy vyssi ilvl item ti to snizi a nizzsi ilvl item ti to zvedne.

    Ale je to jen moje domenka, nikde sem to nehledal, ale prijde mi to jako nejlogictejsi a nejjenoddussi krok.
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    DWAY: Mno jasne, presnejsi vzorce ci tak cosi blizz asi nikdy neupresnil vid?
    DWAY
    DWAY --- ---
    LIQUIDFREAK: staty sou taky normalizovane. I kdyz si nejsem jisty jestli to bere v potaz classu nebo ne
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    HOCH2: ale jo to vim. Spis mne jde o to, ze mi to u fury wara total rozbije staty a to mi moc nevyhovuje, tak jestli a jak se co prepocitava nebo je to postavene hala bala se zakladem z ilvl a zbytek nejakym "balancem"
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    LIQUIDFREAK: no, me treba nejaky veci (tinkety, efekty u ringu, ...), co mam z PvE a legendarky taky, tak tam mi ten efekt zasedne a neplati.
    LIQUIDFREAK
    LIQUIDFREAK --- ---
    hele takovej dotaz mimo misu, jak je to presne s principles nize? Resp nenasel sem zadny poradny info, snad jen ze set bonusy udajne fici, muze mi k tomu nekdo neco rict prosim? Hlavne tedy co se vlastne vyplati nosit, sem z toho jelen.. Diky

    Principles of War
    While in a Battleground or Arena, your character's stats are adjusted to predetermined values based on your specialization.
    Your average item level increases the amount of stats you receive.
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    Me to teda porad bavi neskutecne a musim tu nesouhlasit s nekterejma vecma (ciste muj osobní názor)

    - raidy se vydavaji akorát rychle, krasne to udrzuje v tempu a jde to krasne i pro brutal casual guildy jako sme my. Jasne, nemas sanci sesvacit komplet mythic obtiznost, ale tam my ani nemíříme)

    - grind AP: nikdy sem cielene nefarmil AP a mam na mainu 54 traitu a na offspecu se blizim 40 traitum a to v podstate jen delam emisarky a chodim raidy a par m+ (zadnej grind přes MoS a podobne)

    - alti: zarnej pripad muj monk. mam na nem aktualne 2 dny a 4 hodiny played na 110, mam 38 traitu a ilvl 881 + 4 set + jednu legendu (sice na picu, ale lepsi nez dratem do oka). Aktualne pouzitelnost tak do +14m+ a hc NH tak 5/10. Je to urcite obtiznejsi, nez to bylo ve WoD, kde si clovek slozil dva tejdny po sobe raid s locknutejma itemama a byl ready na endgame content, ale porad se to da relativne na pohodu hrat (pokud samozrejme nechcete s altama behat mythic raidy a m+25)

    - obsah: porad je co delat, je pravda, ze nekdy taky nevim co dřív a tak jdu radsi na altika, nebo se jen tak poflakuju, ale prijde mi to super, není to porad jen dokola proběhnout garissnu a jit skládat pug raid.

    WoW hraju kratce, mam srovnani jen s WoD datadiskem a musim rict, ze sem z Legionu fakt hodne nadsenej
    DWAY
    DWAY --- ---
    A na druhou stranu pro lidi co maji radi alty to ma takovy ten SWETR efekt ze minimalne stoji za to si udelat class kampan za ostatni.
    DWAY
    DWAY --- ---
    CLAVEN: yop chapu. Taky me to nedrzi tak jak predtim, ale hadam ze 7.2 zas prinese novou krev do zil :)

    U nas je ted problem, ze bychom potrebovali vic lidi do gildy protoze uz mame plnou prdel raidovani s pugem. Ale zas nase gilda zije od dob Wotlku tak se nam ji nechce rozpustit a prejit jinam... Blba nostalgie.
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    DWAY: Mňa už to úplne pustilo, teraz už len robím goblina
    KALTY
    KALTY --- ---
    A co PvP? Jako trochu se toho obávám. Když to srovnám, dříve si měl spousty možností.
    Dneska jsem koukal, že totemy vlastně o ničom, spousty utility skillů jsou pryč atd.
    A co se týče gearu v PvP? Pomohl ten nový systém honoru?
    DWAY
    DWAY --- ---
    KALTY: neni vubec problem, pokud to nehrajes extremne kompetitinve nafarmit max level v artefaktu pro vsecky tri specy. Jakmile dosahnes max artifact knowledge tak to pada samo. Velky grind je pak tech 20lvl posledniho golden traitu. Ale tam ti vicemene staci ten prvni a pak to cpes do ceho se ti zrovna libi.
    DWAY
    DWAY --- ---
    CLAVEN: no ono uz se to dost uklidnilo. Respektive uz tam je slusna sance na drop, ktera se jeste vice zvedne po 7.2
    KALTY
    KALTY --- ---
    Já jsem celkem rád měnil specy atd. Tohle mě na tom celkem právě odrazovalo. A tím, že jsem od WotLK neraidoval ale spíše jen altil a chodil PvP tak nevím.
    Hraju vanillu a jsem spokojen. Konečně se blížím k 60ce a těším se na 5-10 many s kámošema :)

    Ale uvidím. Někdy tomu asi šanci na 2-3 měsíce dám :)

    Díky moc
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    Mňa Légia zo začiatku veľmi bavila, M+ dungeony sú super, ale jednak je to veľmi alt unfriendly datadisk a druhak som z artefaktu obecne o dosť menej nadšený, ako zo začiatku - grinding relicov do offspecu je bullshit. Obecne mi artefakt príde ako obrovská prekážka pre offspecovanie a alty.

    Legendy sú tiež trochu fail s tým divokým RNG.
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    Ze začátku mě ten datadisk hodně bavil, ale teď se začínají projevovat některé dost nepříjemné nedostatky. Třeba nemožnost střídat plnohodnotně specky - legendárky mám na demo locka, 54 traitů, když přehodím do affli bez legendárek a se sotva 40 traity tak je to propastný rozdíl. To samé s alty - do Legionu jsem měl vždy v záloze minimálně 2-3 alty s výbavou jen o trošku horší než main. Tady mám sice jakžtakž equip z pohledu ilvl, ale zase chybí traity a nějaké slušnější legendárky, dá se to použít tak leda na NH normal, ale nějaké větší raidování ani omylem. Časová náročnost na další char je extrémní

    World questy jsou fajn, ale po tom co jsem jich na mainovi udělal něco kolem 3000 tak už mě to taky celkem omrzelo a jdu většinou max 4 na bedničku. Velmi protivné je, že úplně opustili daily questy a achiev na 10k daily už těžko někdy udělám

    Raidy jdou moc rychle za sebou, překlopili se z jednoho extrému (rok v SoO a něco podobného v HFC) do raidu každé 2 měsíce. Takže pro casual guildy je v podstatě nemožné se dostat na mythic obtížnost, prostě to nestíhají

    M+ dungeony mě moc nechytly, je to sice lepší než bývalé CM, ale i tak nijak extra zábava.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    KALTY: Hodne se mi libi ty m+ 5man dungeony to byl dobrej napad, muzes pushovat v 5 lidech vysoky m+ furt dokola, pada ti tam equip srovnatelnej s mythic raidama a je tam i nejaka ta prestige, je to repeatable content, kterej ma jakysi smysl i po vetsim poctu opakovani.
    Nektery affixy jsou teda hroznej opruz, napr. skittish, pozna se to tak, ze ten tejden nikdo nechce chodit m+ a muzes si to znechutit farmou Artefact Poweru.

    Vyborny questlajny obecne, specielne cely nightborne insurgency ktery zacina na max levlu a kulminujie v Nighthold raidu je vyborny a nastesti to neni nutny delat cely znova na altech. Bohuzel zbyle 4 oblasti je nutny delat cely znova i na altech.

    World questy taky fajn jako snadny nakopnuti equipu.

    Artefakty misto zbrani nevim jestli byl uplne dobrej napad, jako je to zajimavy, ale nevim jakou funkci to ma jako vlastne plnit.
    Traity nad 35 je uplny grindy bullshit, ktery v kombinaci s legendarkama zabiji alty a offspecy.

    Legendarky teoreticky zajimavy, jakoze u nekterych class dana legendarka uplne meni build/styl hry, ale ta implementace stoji za prd, jak to, ze musis proste farmit ty bedny z world questu, tak to, ze ti pak padne nejaka sracka, kterou si vubec nechtel.

    Overall je to jeden z nejlepsich datadisku, bohuzel nektera ta spatna rozhodnuti se podepisuje na burnoutu, kterej se aktualne projevuje nejen v top gildach.

    Hodne veci, co se nepovedlo by mel opravit patch 7.2. (ty divny affixy, traity, legendarky)

    HOCH2: Ne to je reakce na to, ze vcera na nasem raidu padla typkovi legendarka z blingtrona 6000, coz se do te doby nejak tradovalo, jako takova urban legend, ale nikdo tomu moc neveril.
    ENDER
    ENDER --- ---
    KALTY: super, jenom jsem se dostal do stavu kdy uz jsem nemel co delat (posledni zachvev byly vysoke m+).. jsem power gamer, v realu me zajimaji pouze top itemy a vyzvy ve hre..
    HOCH2
    HOCH2 --- ---
    DWAY: AP farma je celkem klid, pokud mas full AP power a nemusis (jak jsi psal) to vygrindit na max kvuli raid progresovani. Neni to moc tezky, SP mam full traity, pak jsem zacal levelit holy na vasi radu a i kdyz to moc nehraju, uz mam vsechny traity krome toho infinity.

    LAAZI: jestli je to reakce na ten titanforged, tak je to neco jineho nez legendarka.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam