KALTY: Hodne se mi libi ty m+ 5man dungeony to byl dobrej napad, muzes pushovat v 5 lidech vysoky m+ furt dokola, pada ti tam equip srovnatelnej s mythic raidama a je tam i nejaka ta prestige, je to repeatable content, kterej ma jakysi smysl i po vetsim poctu opakovani.
Nektery affixy jsou teda hroznej opruz, napr. skittish, pozna se to tak, ze ten tejden nikdo nechce chodit m+ a muzes si to znechutit farmou Artefact Poweru.
Vyborny questlajny obecne, specielne cely nightborne insurgency ktery zacina na max levlu a kulminujie v Nighthold raidu je vyborny a nastesti to neni nutny delat cely znova na altech. Bohuzel zbyle 4 oblasti je nutny delat cely znova i na altech.
World questy taky fajn jako snadny nakopnuti equipu.
Artefakty misto zbrani nevim jestli byl uplne dobrej napad, jako je to zajimavy, ale nevim jakou funkci to ma jako vlastne plnit.
Traity nad 35 je uplny grindy bullshit, ktery v kombinaci s legendarkama zabiji alty a offspecy.
Legendarky teoreticky zajimavy, jakoze u nekterych class dana legendarka uplne meni build/styl hry, ale ta implementace stoji za prd, jak to, ze musis proste farmit ty bedny z world questu, tak to, ze ti pak padne nejaka sracka, kterou si vubec nechtel.
Overall je to jeden z nejlepsich datadisku, bohuzel nektera ta spatna rozhodnuti se podepisuje na burnoutu, kterej se aktualne projevuje nejen v top gildach.
Hodne veci, co se nepovedlo by mel opravit patch 7.2. (ty divny affixy, traity, legendarky)
HOCH2: Ne to je reakce na to, ze vcera na nasem raidu padla typkovi legendarka z blingtrona 6000, coz se do te doby nejak tradovalo, jako takova urban legend, ale nikdo tomu moc neveril.