• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    ALEXUSS: běhání byl ten nejmenší problém. Jsem zvědavý jak se budou hunteři tvářit na to, že musí peta trvale krmit, jinak jim zdrhne, že musí neustále vyrábět šípy nebo kulky a mít tím zasrané všechny batohy, protože jinak to nestřílí... A že se do raidu vejdou max 2-3 warloci a affli může být maximálně jeden jinak se jejich dotky na bosse neaplikují. A že člověk musí sbírat sady armoru s různou resistencí a zase mít plný batoh podle toho na kterého bosse se jde. A že kdo nemá určitý back/trinket/ring, tak na bosse nemůže protože hned chcípne. A takových perliček tam bylo tuny, tenkrát mě to bavilo, protože to byla nová hra, ale dneska na to budou lidi co znají max 2-3 datadisky dozadu koukat v úžasu.
    KALTY
    KALTY --- ---
    Blizzard jsou idioti. Měl classic udělat už před pěti lety. Teď už je podle mě pozdě...
    ALEXUSS
    ALEXUSS --- ---
    VODNIK: Já jsem s wowkem začal na WOTLKu ale vanillu jsem hrál na Twinu. Pro mě osobně byl asi největší opruz to běhání po svejch. Já bych to nenazýval slovem opruz, je to prostě jinej styl hraní wowka a neni uplně pro každýho asi. Je pravda, že aktuálně toho BFA moc nenabízí a věčný obíhání expedicí, dailies a podobných věcí člověka rychle omrzí...
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    ALEXUSS: ano, každý kdo nehrál vanillu si to vyzkouší, po 1-2 týdnech zjistí, že to tenkrát byl slušný opruz a je zpátky.

    Lidi na BFA silně řídnou už teď, protože ve hře není už vůbec co dělat, nový raid se silně nepovedl, progress na mythic Jaině není pro každého a co jinak... Ještě asi doleveluju zbytek altů a pak se uspím do 8.2
    ALEXUSS
    ALEXUSS --- ---
    TRAGED: Co tak slyším a pozoruju všude kolem, tak po spuštění Classicu počty lidí na BFAčku slušně prořídnou:)) Možná by to chtělo nějaký nový auditko ke Classicu:)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DWAY
    DWAY --- ---
    CUCHULAIN
    CUCHULAIN --- ---
    DWAY: no bodejť. něco sežere DOSBox a management kolem toho.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    ETHAN: No te nebudou. To je puvodni hra v DOSboxu.
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    DWAY: To jo a bez animací byl Warcraft na 4 diskety. Tedy jednička, dvojku si nepamatuju. Jenže já hádám, že tohle budou staré assety na novém engine a ten prostě bude v základu nenažraný. Taky hádám to bude pro tu rozšířenou verzi, co umí vysoké rozlišení a tak. Nicméně poté, co jsem zjistil nároky Darkest Dungeonu, který jsem podle grafiky odhadl na hru v prohlížeči, než jsem ho instaloval, už se nedivím ničemu.
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DWAY: 4MB byl zaklad, bez nich se nedal spustit DooM :-)
    DWAY
    DWAY --- ---
    ETHAN: ok mozna to tak nevypada, ale nejsem uplne hloupy :-D Jen me ten kontrast pobavil. Vzpominam si, jak sem to hral na 486 ktera snad mela 4mb ram :-D
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    DWAY: Možná proto, že ty hry z GOGu jsou upravené, aby běžely na aktuálních strojích a systémech ;) I tak je to cool, jedničku jsem legálně sehnat už nedokázal. Dvojku před lety ještě ano.
    DWAY
    DWAY --- ---
    Minimalni pozadavky na warcraft na gogu :-D

    Minimum system requirements:
    System:
    Windows 7 / 8.1 / 10
    Processor:
    1 gigahertz (GHz) or faster
    Memory:
    2 GB RAM
    Graphics:
    DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver
    DirectX:
    DirectX 9
    Storage:
    1 GB available hard disk space

    nevzpominam si, ze by ta hra byla tak narocna :-D
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DWAY: To i dlouho po ní. Modely se měnili velmi nedávno.
    DWAY
    DWAY --- ---
    TRAGED: podle me byli pred TBC vsichni vybledlejsi a hranatejsi :-D
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    Před TBC i Orci byli zelenější a elfové modřejší!
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    WHITEANGEL: Jinak Archimonde už umřel po 16 dnech.
    ROTTWEILER
    ROTTWEILER --- ---
    WHITEANGEL: Kvalita addonů a příprava na raidy se dost posunula. To co dělá např. teď Method nikdo v těch dobách nedělal.
    DWAY
    DWAY --- ---
    WHITEANGEL: jenze si taky musis uvedomit, ze za tech 13 let uz wowko hraje trosku jine publikum. A nejen wowko, celkove herni scena se posunula.
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    WHITEANGEL: to nikdo nezpochybňuje, takže úplně nechápu o čem je řeč
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    Vté době měl Blizzard ještě koule a rádoby HC player nebyl ufňukaná holka která po 2 dnech progressu nebrečela na fórech o nerf.

    Nechali je tam pěkně 80 dní vydusit ve vlastní šťávě a až teprve když jejich bezmoc byla tak viditelná Blizzard teprve povolil...

    Tohle kdyby se stalo dnes tak žádná profi guilda neexistuje tehdá to lidi hrály pro vášeň ne pro debilní peníze a slávu...
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    btw tohle je komentář z roku 2016 a řekl bych že jen podporuje co tu říkám jen na to lidi opravdu už zapoměli...

    C’Thun was added to WoW on January 23, 2006. Guilds started making attempts on him in early February, and he was finally solved in late April—after a couple giant nerfs were handed down by Blizzard. To put that in perspective, Mythic Archimonde, the end boss of the last raid in Warlords of Draenor, was dropped in three weeks, which is considered a long time in 2016. When you slam your head against a hopeless fight for 80 days, you might start to get a little frustrated.
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    VODNIK: No je to už řáda let ale já si to pamatuju tak že dokud to blizzard po nějakejch cca 100 dnech nenerfnul nedal to nikdo na světě :D Warcraft jsem hrál +- pořád bosse zabil vpodstatě všechny s různýma postavama na nejtěžší obtížnost ať už jako Hc player kterej to rval nebo casual po x nerfech ale nikde jinde už to tak ztuha nikdy nešlo jen nato lidi už zapoměli. Ale je to samozřejmě můj názor můžeš to vnímat jinak.
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    WHITEANGEL: jo, pamatuju si to dobře. Jenže něco jiného je tupě běhat po wipu x minut a něco jiného se pekelně soustředit 10 minut a v jedenácté po 40. umřít.
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    VODNIK: Progresoval jsi AQ40 ? Pokud ne tak nevíš nic o šílené době mezi pully :D Pokud ano tak si zavzpomínej jak dlouho trvalo doběhnout na C'Thun a jak stačil jeden debil aby wipnul celej raid za 1 sekundu :D
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    Včera jsme si krásně powipovali na robotovi a musím říct, že mě ty fighty od třetího bosse fakt hodně baví. Jaina (HC) je za rohem, to už taková sranda nebude, hlavně kvůli šílené délce těch pullů. Na normál jsme s ní strávili pěkný večer a místo standardních 20-25 pokusů jich bylo sotva půlka.
    DWAY
    DWAY --- ---
    VODNIK: mi teda demo pripominalo puvodni hru az desive moc :-D Dost na to, abych vedel, ze na to uz jsem stary :-D
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    DWAY: demo jsem hrál a původní hru z 2004 mi to ani moc nepřipomínalo. Ale člověk zapomíná a je fakt, že si z původní hry pamatuju hlavně raidy a pak úvodní expení první postavy.
    DWAY
    DWAY --- ---
    VODNIK: pro ty co hrali demo a divali se na blizzcon ani moc ne. Vetsinu veci zachovaji. Menit PVP by byl pekelny zasah do hratelnosti.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam