• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    ENDER
    ENDER --- ---
    No hlavne healovani ve vanile je trosku jine kvuli 5 sec rule.
    My to delali tak, ze se rozdelili healeri na 2 skupiny po 3 a jedna naplno healovala a druha regenovala manu. Kdyz mel nekdo manu na full, sel vystridat healujiciho. Tenhle system jsme praktikovali az do aq, kde jsme se rozpadli.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    BARTUC: musis najit ten spravnej balance.

    nicmene je lepsi overhealovat dokud ti neodjde mana, nez healovat tak, ze ti chcipne pulka raidu a maintank, a ty tam stojis s pulkou many
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    HAVANA: vadi, pokud pak healer nema manu na normalni healovani :-D
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    overheal je uplne v pohode a nicemu nevadi
    DWAY
    DWAY --- ---
    BARTUC: Healer? To je takovy ten typek co me overhealuje po te co si hodim Death strike?
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    ZAREK: zaroven je to nejjednodussi cesta ke contentu...protoze kdyz pochopis tu roli, a naucis se hrat postavu, mas otevreny dvere upne vsude a zalezi vicemene jen na tobe, kolik casu budes chtit obetovat aby ses podival kam budes chtit..
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    VODNIK: more dots? :-D
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    BARTUC: tato pravidla ovšem přebíjí situace kdy je healer raid leaderem, pak jsou všechny chyby těch co umřeli :-)
    ZAREK
    ZAREK --- ---
    BARTUC: healer je rozvinuta forma masochismu a sebemrskacstvi s notnou davkou god complexu. i ja touto chorobou trpivam :)
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    zakladni pravidlo vsech mmo her. Pokud umre tank, je to chyba healera. Pokud umre dps, je to chyba healera. Pokud umre heal, je to jen jeho chyba... doted sem nepochopil, jak nekdo muze hrat tak strasne zodpovednou roli v raidu :-D
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    HAVANA: tesat do kamene :)
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Když sem byl healer (a jako šaman sem měl vždycky na starost raid) tak sem bral jako osobní fail když mi naky chciplo a nemusel mi nikdo nadávat že sem to nezvlad. Když sem ted meeleecko a chcipnu, beru automaticky že ten někdo komu se nepodařilo mě udržet naživu si to vyřeší sám se sebou, takže mu nemám potřebu nadávat :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    HAVANA: na nasem zen-buddhistickym realmu mi kluci holky nenadavaj, to byl jenom takovej pratelskej stouchanec na dobry rano :)
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: V první řadě se o sebe má roguna postarat sama. Potka, bandáž, helathstone...a až pak nadávat že ji nepřišel heal. Navíc dost často se z toho ohně dá utéct
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    HAVANA: mrtva roguna je chyba healera :)
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    asi to takhle z fleku nespocitam, ale hra ma bejt zabava...a crity sou zabava, takze crit all day long i pro swordy.

    (nebo muzes skoncit nekde mezi a brat veci ktery ti zvysej staminu, protoze mrtva roguna dmg neudela)

    cely je to o balancu
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    WRATA: agree
    WRATA
    WRATA --- ---
    DOOMGUY: 3% crit vymenit za cca 70 ap mi prijde jako velmi dobrej trade
    DOOMGUY
    DOOMGUY --- ---
    Je lepsi za combat sword rogunu mit unbuffed 683 AP a 24.3% crit a nebo 750 AP a 21.1% crit. V obou verzich mam +8 hit chance a 305 weapon skill. Budu to ofc zkouset ve hre, ale zda se vam na papire jedno vyrazne lepsi nez to druhy?
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    WASQ: ja dingnul v sobotu dopoledne...a v nedeli v MC hned lootnul Brutality blade a T1 wristy. Tequilla je stastna rogunka
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam