• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    testoval jsem, jestli je lepsi windfury weapon nebo rockbiter

    maj tu kluci od blizzardu docela vybalancovany ;)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    UNCLE_JIMBO: jestli si dobre vzpominam tak uplne puvodne bylo mozny na razeru mit makro s malyma delayema mezi skilly co se namackaly rychle po sobe v ramci jednoho GC
    ALEXUSS
    ALEXUSS --- ---
    Našel by se tu pls někdo, kdo hraje na Skullflame a byl by ochotný mě dneska večer párkrát protáhnout skrz Ragefire chasm dung v OG? Jde mi hlavně o XP a itemy užitečné pro huntera.
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    tak jsem to zjišťoval a je to kvůli "spell batchingu", který nechali záměrně, aby to víc odpovídalo vanille = servery nezpracovávají akce hned jak se stanou, ale ve vlnách podle typů a to způsobuje nějaký tyhle "bugy", který ale fungovaly dřív a budou fungovat i teď. Výsledkem je, že můžeš chargovat a přitom dělat něco jinýho (změna stance nebo např. hamstring) protože charge je zpracovávanej v několika vlnách a ne jako jedna akce a kvůli tomu zpoždění nacpeš jinej spell do toho... a hodně je to poznat u interruptů - mage na tebe castí poly, ty mu dáš pummel, on dostane pummel dmg ale interrupt ne a ty dostaneš poly, protože se každá ta akce zpracovává v jiný vlně..
    já si toho všímal hodně když jsem měl pomalou wepku, kdy dostaneš rage ještě dřív než hitneš moba, nebo když speedfarmíme UBRS tak nestihneš execute i když ho spamuješ, protože ho to nestihne zpracovat ve vlně kdy má target pod 20%hp a ostatní spelly co měly prioritu projdou a ten target umře

    nevim jestli sem to popsal srozumitelně, ale jsou to prostě záměrný bugy způsobený spell delayem..
    nějaký další takový věci způsobuje rozdílnej engine, hardware atd..
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    LAAZI: hmhm, to je zajímavý, nemam to vyzkoušený, protože bez TM nehraju, ale myslim že by to tak nemělo fungovat.. bohužel i tak to není žádná hitparáda :D pořád ti to blokuje všechny ostatní ability co potřebujou konkrétní stance..
    jakej je důvod hrát bez TM?
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    UNCLE_JIMBO: No, nemam prave. O tom mluvim :)
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    LAAZI: no jasně, to je ale jen proto, že máš tactical mastery, o tom tu celou dobu mluvím :)
    charge ti dá 15 rage takže si můžeš klidně ještě bouchnout a pak přepnout stance a o rage nepřijdeš.. když tactical mastery namáš tak ti změna stance ten rage sebere vždycky všechen a to tě strašně omezuje.. a to není jen charge, spousta zásadních abilit potřebuje konkrétní stance a bez TM je nemůžeš nikdy používat všechny..

    LAAZI
    LAAZI --- ---
    UNCLE_JIMBO: BTW, kdyz si charge namakrujes se stance switchem tak ten rage dostanes do toho stance do kteryho switchujes.
    ja pouzivam toto
    /cast Charge
    /cast [mod:shift] Berserker Stance
    /cast [mod:ctrl] Defensive Stance
    (coz je teda trochu quirky pac kdyz to nemuze charge, tak to stejne switchne stance, ale nechce se mi to vylepsovat)
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    WRATA: theorycraftickominmaxologicky to je celý uplně jedno, když si zablokuješ stance dance tím, že netalentuješ prvních 11 pointů do anger management (nebo teda alespoň 10 do TM).. to ti prostě reálně vypne polovinu abilit a bude ti uplně k prdu nějaký flurry když nebudeš moct ani použít charge na generování rage.. nebo použijěš charge a pak budeš sedět v battle stance? bez whirlwindu a berserker rage? A co když chceš disarm nebo kick, overpower nebo intercept?
    I když pominu že je to výrazně slabší, tak je to hlavně strašná nuda..

    Za mě bez ohledu na 2h/dual fury až od 50 kdy dosáhneš i na tactical mastery, jinak bych do toho nešel.. ani prot bych nehrál dřív než na 50 ze stejnýho důvodu, ale rozhodně netvrdim že je to tak nejlepší - nejlepší je vždycky udělat si to po svym
    WRATA
    WRATA --- ---
    KALTY: Ano, na to narazim. Vsechno vime a zname. To uz neni theorycraft zeano protoze jaksi ta theory faze chybi
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    Jsem docela zvedavej jakej pain a jestli vubec pujde udelat HW.
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    WRATA: prave ze vytherycrafteny je vsechno coz je smutny. Jsou i takovy bizary jako Def/TPS Tank zalozenej na Perdition/Corehound na max tps ale roguny te budou milovat :D
    KALTY
    KALTY --- ---
    Však jsem nic špatného neřekl, ale zrovna tady je ten theorycraft všude. Nebyl dříve tolik (2004-2006), ale dnes je to rozebrané do podrobností a informací je fakt hodně.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    budte na sebe hodny :)
    KALTY
    KALTY --- ---
    WRATA: cože? Theorycraft neexistuje? lol
    WRATA
    WRATA --- ---
    UNCLE_JIMBO: Mas veci jako imp. Bshout, enrage, cruelty a flurry. Nevim jak to vychazi ani proc a je mi to asi putna. Theorycraft ve vanile prakticky neexistuje a pokud chces min maxovat pri lvleni tak bych se spis ridil tim co rika guide.
    Lvlovani warra me ceka za opravdu dlouho az budu mit goldy na to abych mu mohl feedovat gear tak pak muzu zkusit poreferovat ;)
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    mám teď s warrem v podstatě full pre-raid bis na dual wield fury, točí to dost, ale mám pocit, že 2h by s windfury bylo lepší - nemáte to někdo vyzkoušený? Mám teď 9% hit a na 2h bych mohl 5% vyměnit za crit, což je taky docela dost.. ale nejsem ork, takže žádnej benefit za axe bohužel..
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    WRATA: to vážně nevim z čeho by měl fury s 2h víc rage než arms na lvlu 40.. jedinej talent ve fury stromu co generuje rage je Unbridled Wrath, ale ten je dost přeceňovanej i s onehandama a s 2h je uplně marnej (jako že 40% šance na 1 rage point při attacku jednou za 3,5s?).. kombinace Tactical Mastery a Anger Management udělá rozhodně víc (Anger Management generuje 1 rage každý 3s v combatu).. vždyť bez toho nemáš stance dance a nemůžeš udělat třeba charge+WW, nebo intercept z battle stance atd atd.. a sweeping strikes i mortal strike dávají weapon dmg stejně jako WW kterej máš v arms buildu k dispozici taky díky tactical mastery, takže je to na 2h mazec.. Bloodthirst dává pořád stejně bez ohledu na zbraň, ani na něj nemusíš mít zbraň v ruce, takže tam není ten benefit z 2h a je to dobrý s onehandama, který když máš dost hitu (9%+) generujou víc rage..

    ale já bych hrál build co ti víc vyhovuje spíš než co tvrdí guidy.. záleží i jakým způsobem expíš, jaký máš k dispozici zbraně atd..
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    vtehle fazi hry se slusnym daggerem das vetsinu clothaku na ambush backstab a neudela nic.
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    obcecne swordy jsou o dost lepsi.

    s daggerama je vetsi sranda.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam