• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    AVATAR: BTW jak se na gamepadu healuje? -.-
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    HANZILLA: action bary jdou soucasti addonu consoleport, kterej wow umoznuje ovladat gamepadem.

    testoval jsem s 2h corpsemakerem. Rockbiter lepe skaluje s pomalymi zbranemi a corpsemaker ma 3.80, takze je to ovlivneno i tim.

    Pocity jsem z toho mel takovy, ze kdyz procne windfury, je to ficak, ale kdyz neprocne a nemas manu, dela ti problem i beznej mob. Zatimco rockbiter je solidni jednotvarne rubani, na ktere je proste spoleh. A kdyz to critne, je to fakt supa.

    Obecne jak popisuje kolega nize - rockbiter je pohodlnejsi na solo farmeni, windfury je vetsi zabava a s partakem, kterej pokreje pripadny dps gapy, je burst obcas life saver.
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    LAAZI: (ted se budem bavit na teoreticke urovni a schvalne prezenu aby bylo pochopitelne co jsem ti myslel - protoze nehraju shamana a neznam RB AP boost value):


    ze kdyz budes mit AP 150 a rocbitter ti prida 150 AP = vzrostes na 300AP je RB urcite zajimavejsi nez WF protoze WF prida attack navic s nejaky % dmg


    kdezto, kdyz budes mit 3000AP , kde rockbitter ti prida 150AP = vzrostes na 3150, tak je lepsi mnohem to WF, protoze to prida % damage z baselany

    tim chci rict, ze cim vic poroste gear a rockbitter bude mit procentualne mensi navyseni output dmg, se bude stavat WF vice a vice silnejsim.
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    HANZILLA: Rockbiter je vic dps, akorat to ma tu nevyhodu, ze te zabije boss a nema to burst, takze dobry akorat na solo pve nebo kdyz tankujes.
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    UNCLE_JIMBO: dost veci tak jde vypocitat a vyuzit ve svuj prospech.. stejne tak nektere skilly nemaji global CD a umozni ti delat zajimavejsi machiance se skillama.

    vecina z tech veci byli znamy uz ve vanille a "neopraveny" umyslne. stejne tak se stavalo ze mob zacasti spell na tebe a dostanes DMG driv nez ta animace k tobe doputuje - ruzny spelly ruzny timing.
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    AVATAR: jde o two handed nebo single handed weapon? ono to zacne mit smysl az s lepsim gearem, kdy ten AP z rockbitteru pro tebe nebude boost treba 15% tvyho AP, ale jen 5% (jeslti mi rozumis - tva baseline bude mnohem vyse)

    pak bude lepsi urcite WF :)
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    AVATAR: ten addon na ten super interface baru?!! (skill buttonu)?!
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    testoval jsem, jestli je lepsi windfury weapon nebo rockbiter

    maj tu kluci od blizzardu docela vybalancovany ;)
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    UNCLE_JIMBO: jestli si dobre vzpominam tak uplne puvodne bylo mozny na razeru mit makro s malyma delayema mezi skilly co se namackaly rychle po sobe v ramci jednoho GC
    ALEXUSS
    ALEXUSS --- ---
    Našel by se tu pls někdo, kdo hraje na Skullflame a byl by ochotný mě dneska večer párkrát protáhnout skrz Ragefire chasm dung v OG? Jde mi hlavně o XP a itemy užitečné pro huntera.
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    tak jsem to zjišťoval a je to kvůli "spell batchingu", který nechali záměrně, aby to víc odpovídalo vanille = servery nezpracovávají akce hned jak se stanou, ale ve vlnách podle typů a to způsobuje nějaký tyhle "bugy", který ale fungovaly dřív a budou fungovat i teď. Výsledkem je, že můžeš chargovat a přitom dělat něco jinýho (změna stance nebo např. hamstring) protože charge je zpracovávanej v několika vlnách a ne jako jedna akce a kvůli tomu zpoždění nacpeš jinej spell do toho... a hodně je to poznat u interruptů - mage na tebe castí poly, ty mu dáš pummel, on dostane pummel dmg ale interrupt ne a ty dostaneš poly, protože se každá ta akce zpracovává v jiný vlně..
    já si toho všímal hodně když jsem měl pomalou wepku, kdy dostaneš rage ještě dřív než hitneš moba, nebo když speedfarmíme UBRS tak nestihneš execute i když ho spamuješ, protože ho to nestihne zpracovat ve vlně kdy má target pod 20%hp a ostatní spelly co měly prioritu projdou a ten target umře

    nevim jestli sem to popsal srozumitelně, ale jsou to prostě záměrný bugy způsobený spell delayem..
    nějaký další takový věci způsobuje rozdílnej engine, hardware atd..
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    LAAZI: hmhm, to je zajímavý, nemam to vyzkoušený, protože bez TM nehraju, ale myslim že by to tak nemělo fungovat.. bohužel i tak to není žádná hitparáda :D pořád ti to blokuje všechny ostatní ability co potřebujou konkrétní stance..
    jakej je důvod hrát bez TM?
    LAAZI
    LAAZI --- ---
    UNCLE_JIMBO: No, nemam prave. O tom mluvim :)
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    LAAZI: no jasně, to je ale jen proto, že máš tactical mastery, o tom tu celou dobu mluvím :)
    charge ti dá 15 rage takže si můžeš klidně ještě bouchnout a pak přepnout stance a o rage nepřijdeš.. když tactical mastery namáš tak ti změna stance ten rage sebere vždycky všechen a to tě strašně omezuje.. a to není jen charge, spousta zásadních abilit potřebuje konkrétní stance a bez TM je nemůžeš nikdy používat všechny..

    LAAZI
    LAAZI --- ---
    UNCLE_JIMBO: BTW, kdyz si charge namakrujes se stance switchem tak ten rage dostanes do toho stance do kteryho switchujes.
    ja pouzivam toto
    /cast Charge
    /cast [mod:shift] Berserker Stance
    /cast [mod:ctrl] Defensive Stance
    (coz je teda trochu quirky pac kdyz to nemuze charge, tak to stejne switchne stance, ale nechce se mi to vylepsovat)
    UNCLE_JIMBO
    UNCLE_JIMBO --- ---
    WRATA: theorycraftickominmaxologicky to je celý uplně jedno, když si zablokuješ stance dance tím, že netalentuješ prvních 11 pointů do anger management (nebo teda alespoň 10 do TM).. to ti prostě reálně vypne polovinu abilit a bude ti uplně k prdu nějaký flurry když nebudeš moct ani použít charge na generování rage.. nebo použijěš charge a pak budeš sedět v battle stance? bez whirlwindu a berserker rage? A co když chceš disarm nebo kick, overpower nebo intercept?
    I když pominu že je to výrazně slabší, tak je to hlavně strašná nuda..

    Za mě bez ohledu na 2h/dual fury až od 50 kdy dosáhneš i na tactical mastery, jinak bych do toho nešel.. ani prot bych nehrál dřív než na 50 ze stejnýho důvodu, ale rozhodně netvrdim že je to tak nejlepší - nejlepší je vždycky udělat si to po svym
    WRATA
    WRATA --- ---
    KALTY: Ano, na to narazim. Vsechno vime a zname. To uz neni theorycraft zeano protoze jaksi ta theory faze chybi
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    Jsem docela zvedavej jakej pain a jestli vubec pujde udelat HW.
    WHITEANGEL
    WHITEANGEL --- ---
    WRATA: prave ze vytherycrafteny je vsechno coz je smutny. Jsou i takovy bizary jako Def/TPS Tank zalozenej na Perdition/Corehound na max tps ale roguny te budou milovat :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam