VODNIK: Pocitej spis 90+ minut na jeden layer. Patra 1-12 jsou jeste v pohode ale od 13+ zacina zabava. Normalni moby kolem 100k hp, elity kolem pul milionu, bossove 750k+ a final boss kolem 3 milionu. Dal jsem to s hodne odrenejma usima. Pokud pro to plati steny pravidla jako pro klasickej torghast tak to ma smysl chodit v 5 lidech stejne jako dungy.
Nicmene zatim celkove datadisk hodnotim kladne, a radim ho do top 3. Tuna zajmavyho story, az na mists/De Other side povedeny dungy, hodne povedenej raid. Maldraxxus je nejlepsi zona za posledni dekadu. Renown catch-up pro alty je super. Great Valut absolutne nejlepsi feature celyho datace. Relativne dobre dostupny legendarky. V legionu to byla posrana randomiada a kdyz si mel smulu tak si mohl char smazat a zacin znova.
Co me sere je class disbalance a nechutne rychly pvpcko.
Bastion je naprosto nejhorsi zona za celou existenci wowu, nackovsky smoulove by se meli dat vyhladit.
Anima jako nove resources povazuju za hroznou chybu kdyz toho clovek musi sbirat tolik, z bossu to pada po 35 a je jedno jestli je to normal nebo mythic boss a dung nebo raid.
Co me trochu mrzi je uplny zruseni toghastu jako endgame aktivity jak to bylo na zacatku bety ale chapu ze by pak nikdo nedelal nic jinyho nez chodil endless torghast
Co by me teda zajmalo je na jaky bugy narazite protoze ja jsem za ty skoro dva mesice narazil na tri.
Po skonceni WQ se nemuzu hejbat, musim dat relog, stava se mi to jenom na magovy, netusim proc a je to jenom jeden specifickej WQ
Prohodil jsem bosse zdi v torghastu takze sem nemel loot a anima pwoer.
Pri dungeon eventu sem z final bosse nedostal zadnej item