ELIDOR: Nn, Mograine, za Alianci.
Pravidelná parta by byla super, a něco takového jsem si kdysi se startem classicu (předtím jsem nehrál) představoval, ale nikdy - ani v Classicu, ani v TBC (tam to tedy dočasně naplňovalo těch "lucky 16" co si rozdělilo tanky) - jsem to neviděl dlohodobě fungovat. Classic byl o maxlevelu a farmení gearu pro raidy, následně pak pro dostatek peněz na consumables.
Najít skupinu na dungeony běhěm levelení bylo prakticky nemožné, krom DM na začátku, kde byli všichni na podobných levelech a pak těch některých typu ZF/Mara, co se spamovaly do zblbnutí. Dobře půlku dungeonů jsem viděl jenom proto, že jsem tam potom na 60-ce "neformálně" boostnul nějakou skupinku, protože jsem je chtěl alespoň jednou vidět.
Spousta lidí píše, jak je retail autistický, lidi sedí ve městě a jen se nechají teleportovat do dungeonu; ale popravdě mi v tom classic moc odlišný nepřijde.
Sedíš ve městě, spamuješ LFG pro dungeon a pak se k němu s náhodnou grupou přesuneš. Během cesty a dungeonu se občas bavíte, ale pak zase zpátky na LFG kanál.
Během počátečního měsíce, kdy ta druhá půlka raidu (non-tank grupy) levelovala skrze questy, okořeněno o nonstop ganking skupinami hordích 70tek, ve frontě na arény/bg.
Občas se přidá někdo z gildy, ale s výjímkou dialy heroics si většinou řeší něco svého ve svých quest chainech apod. O jaké sociálnosti classicu tedy mluví? :)