FINSON: To, co ti s nárůstem ceny nabízí navíc auto, je poněkud disproporční k tomu, co nabízej dražší hodinky. Jaguar F-type je kupříkladu mnohem rychlejší a taky mnohem pohodlnější než MX-5. Stejně tak Mercedes S600 je mnohem rychlejší, pohodlnější a dělá mnohem víc věcí než třeba Volkswagen Passat. Za ten Mercedes nebo Jaguar zaplatíš hodně peněz proto, že dostaneš hodně věcí (výkony, technologie...). Je to alespoň trochu proporcionální k tomu, kolik to auto stojí udělat.
Stojí výroba Pateků 10x tolik co výroba Omeg? Hádám, že ne.
U aut tenhle level nastává taky - koupit si nějakou šílenost v limitovaný sérii od Astonu nebo Ferrari za milion nebo dva miliony euro ti taky nenabídne o moc lepší svezení a techniku a pohodlí než třeba ten F-type nebo Porsche 911. Ale aut, který fungujou takhle, je mnohem míň než hodinek (protože je asi víc magorů, který daj půl mega za hodinky, než těch, co daj 20 mega za auto).