BOBASH: Pokud je Martinka bude mít jako jediný, tak jí odpadá zastavování po dvou dnech, co je nebude mít na ruce, což by jí jinak s baterkáčema nehrozilo. Jinak baterky se dnes u moderních strojků mění po 2 - 5 letech, záleží na typu, jsou i takové s výdrží 10 let. Automaty musí jednou za 5 let na servis taky, a ten je dražší než výměna baterky a každej měnič baterek ho nezvládne. Výhra nejsou ani ty soláry, těm sice nedojde baterka, ale postupně ztrácí kapacitu ten kondenzátor, co ho dobíjí solární článek - výměna je opět potřeba po 5 - 10 letech.
Plus přesnost - baterkáče se nemusí seřizovat půl roku, mechanika za tu dobu nejspíš ujede o dost na to, aby člověku začaly ujíždět autobusy a vlaky :-)
Z mého pohledu je problém baterka vs. mechanika spíš emocionální ;-)