• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?


    Pro nadsence a vlastniky krasavcu od nasich zapadnich sousedu :)
    rozbalit záhlaví
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    THERIDANE: tohle mi prijde realny... kolega to resi ted sice do skodilky ale vychazi to nekde kolem 20ti. Takze si nemyslim ze by to melo byt do toho audi nejak vyrazne drazsi...
    CESKI
    CESKI --- ---
    THERIDANE: Přiznám se jsem nepatral, ale ten kolega v mercedesů to mel do noveho. A ja mam nove 2013 sdalkovym.
    THERIDANE
    THERIDANE --- ---
    CESKI: loni jsem posílal dotaz přímo Webastu, kolik by to stálo (bez DPH) do naftové A8 D3, a odepsali 16 540,- za železo, 1 440,- za hodinky a 4 800,- práce (dálku nechci)... plus spotřebák okolo, když se např. rozpadnou okoralý upínací pásky nebo plastový krytky
    CESKI
    CESKI --- ---
    MAWERICK: přidat nezávislé je vcelku darda.... mám jej od výroby a i tak to stálo 40K....kolega u mercedesu se ptal kolik by jej to stálo a řekli mu 2500EUR
    DYNK
    DYNK --- ---
    MAWERICK: Tiptronic by mel bejt v pohode. Problemovej byl Multitronic.
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    DYNK: myslim ze jeste ne prave. Ze je to jeste tiptronic.
    No kazdopadne ty 2010 jsou vsechny fuc :) Takze to vypada tak na rok 08 - 09 spis :)
    akoukam ze podivne vyhodny jsou i v cr :) :
    Audi A6 2008 2.7 TDi 80764km Combi - prodej | AAA AUTO auto bazar
    http://www.aaaauto.cz/cz/audi-a6/car.html?id=63497759#leasingform

    Ale jsou to Acka... Takze k tomu bych asi pristupoval s velkou rezervou...
    DYNK
    DYNK --- ---
    DYNK: s tim, ze ta pravdopodobnost, ze se tam posere vsechno je docela mala:)
    DYNK
    DYNK --- ---
    MAWERICK: tam uz bude DSG v tech rocnicich, ne? Problem to bejt muze, ale ne neresitelnej. Kdybych kupoval podobny auto, tak mam pripraveny kilo na pripadny opravy a jsem v klidu (tricet vstriky, kdyz bueds mit dobrou cenu, kolem ctyriceti DSG a tricet DFP).

    Jo, jeste se na audiklubu hodne rozebiraj virivy klapky v souvislosti s 2.7 a 3.0 tdi, ale nevim co konkretne tam je za problem.
    DYNK
    DYNK --- ---
    MAWERICK: S nezavislym topenim nemam zkusenost. Obecne ho u Audi vidam dost malo v pomeru treba k Volvum.
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    a bude problem automat?
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    DYNK: ok. prvni tri body jsou klasika asi :)
    za zbytek dik. Nad 2.7 neplanuju. Taky se mi zda 2.0 trosku malo :) a to ze se ta 2.7 pomalu zahriva... napadlo me zkusit sehnat nejakou s nezavislym topenim. Pripadne ho tam pak pridat?
    DYNK
    DYNK --- ---
    MAWERICK: u tdi klasicky pozor na:
    - vstriky
    - dvuohmotu v pripade manualu
    - DPF

    V benzinech se neorientuju, ale co jsem byl naposled u Vlasty, tak se o nich nevyjadroval moc hezky. Urcite se vyhnout 3.2, zbytek nevim. 4.2 byvaly spolehlivy, ale ted uz jsou taky FSI, coz pro me znamena potencialni pruser (spis jako pocitove, nemam to nijak podlozeny:) V dieslu je dobry se vyhnout 4.0 tdi, na servis to je vrazda. 2.7 tdi se dost dlouho zahriva, takze pro tvoje ucely moc vhodna neni. Trilitr je na tom z tohohle pohledu uz vyrazne lip. Dvoulitr mi prijde na A6 malo, ale do mesta asi proc ne. Jen ten zvuk dieslovyho ctyrvalce mi moc nesedi.
    FETF
    FETF --- ---
    MAWERICK: Tak nafta ti uz zmizela. S timhle najezdem to je krok k benzinu. Ja jezdim sice naftou, ale po praze 10km couracky je mi toho auta lito :)
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    FETF: kolem 15 - 18k. Vetsinou po praze do 30ti minut jizdy... Ale nekdy v budoucnu je v planu rodina takze schanim kombika misto limuziny...
    jinak jako odrazovka se mi celkem libilo napr. tohle:
    http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=267033132&cd=635609497460000000&asrc=st
    http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=267185542&cd=635609692230000000&asrc=st
    FETF
    FETF --- ---
    MAWERICK: Sry jsem se smaznul, jasne uz rozumim. Kolik najedes rocne?
    EMEKA
    EMEKA --- ---
    Kdybyste nekdo chtel levne cestinu do Audi, tak SZ
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    FETF: no vetsina z tech na tkere jsem koukal ma najeto mezi 160 - 200tis
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    sry. jasne ze ne TSI ale TFSI...
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    cau.
    mam dotaz. nekdy asi tenhle rok premyslim o "novem" aute a padly mi mimo jine do oka A6 avant kolem rv 2010 - 2011 (spadaji do rozpoctu kolem 12500 - 13500 EUR). A vaham jestli brat TDIcka nebo TSI (a jestli manual nebo automat) a na co si pripadne dat u tehle aut pozor? S tim ze najezd byve nekde kolem 200 000.
    EMENEMS
    EMENEMS --- ---
    TOMMY_: Co vymenit zámek u dveri a pouzivat 2 ruzny klice?
    TOMMY_
    TOMMY_ --- ---
    Ahoj., potreboval bych poradit., mame TT ( rok 2000 ) ., a dneska nam nekdo vypacil zamek., je jasny ze si to nekdo pred-pripravil aby pak mohl auto slohnout., nebo byl vyrusenej ., nevime., . jde mi o to., to auto nema moc velkou cenu., tak jakej je nejlevnejsi scenar udelat to auta zase normalne zamykatelny., co vsechno je treba vymenit ? staci z vrakace novej zamek ve dverich a ve starteru a pak nechat udelat klic ( nejakej after market do kteryho se prehodi stara elektronika ) ., ? nebo je tam nejaka elektro vychytavka jako ze novej klic se musi kodovat pres dealera., nebo tak., v audi se absolutne nevyznam.. diky
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    PEPO: Předpokládám, že je to ten stejný, který se dává i do Golfu. Žena ho chvíli měla a přišlo mi to opravdu dobré. Výkon na malé auto dostatečný a celkový projev toho motoru super.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam