DYNK: Ke? to je tak tezky si nekoho do nemecka vzit, aby ti s nakupem pomohl? I tady na nyxu je spousta ochotnych lidi, kteri ti s nakupem/prepisem radi pomuzou nebo dokonce zapujci meric laku.
FETF: TDIcek jsem ridil spoustu hlavne jako sluzebni treba s OII 1.9TDI PD 77kW jsem najel 30tkm a to je ten duvod proc to nesnasim...obecne jediiny prijemny traktorovy VW TDI je R5 85kW co se davala do A6 C4. Obecne je moc hezky, jak jsi "neutralni", ale ani tomu klukovi neporadis, jen placas nejaky dojmy, ale evidentne zadnou realnou zkusenost nemas...ale rozumim ze tvoje A3 v turbochrochtu od maminky je nejlepsi stroj na svete.
FETF: Auto je to dobry, ale tohle konkretni (nechci mu kazit kseft) tak rozhodne nema 130tkm ale tak 260 tkm. Zadni uchazejici nivo tlumice stojej asi 30kkc daj se vymenit za obyc ale muze zadek trochu vic "lezet". Jinak je nepresne uvedeny, ze je cela hlinikova - pouze kapota a predni blatniky - zbytek normal ocel. Prevodovka je ZF5-HP24 u ktery se da jednoduse zjistit zda je ok nebo ne. Je to hodne rozsirenej automat - daval se treba do 5er E39 a 7er E38. To auto ma cenu vzhledem k nutnejm opravam podvozku tak 70-80kkc max. Tady z nyxu to stejny mel treba ID Futurak a je to fajn auto.
DIGITALISMEK: za mne V8 s LPG...ja jezdim mezi 12-18 LPG. U LPG je jen problem ze se zapne az se motor trosku zahreje takze na 10km pojedes 3km na benzin. Jinak V8 se zahreje cca dvakrat rychleji ne R4. Jak jsem psal, dej si to do tabulky a spocitej veskery naklady at vis, co si dovolit muzes a co ne.
FETF: jsem moc rad, ze nesouhlasis s mojim nazorem, ale od cloveka kterej si ani neumi spocitat TCO v nejakem casovem horizontu a porovnava zdechlej 130 konovej chrochtak s motorem to beru jako poklonu:)