• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CELULITIDAOrtodoncie-zubaři_ implantologie, bělení, rovnátka, hygiena - péče o zuby
    LOOLE
    LOOLE --- ---
    GHOSTDOG32: já sprchu měla a byla jsem za ní ráda. I když jsem trávila x desítek minut čištěním různejma kartáčkama (klasický, jednosvazkový, mezizubní, nit), tak sprcha vždycky našla ještě něco dalšího (ne teda kolem zámečků, ale mezi zubama). Jasně, asi jsem neměla dokonalou techniku čištění, tak proto, ale sprcha mi pomohla.
    LAYTEK
    LAYTEK --- ---
    Nedoporucil by mi nekdo zubni ordinaci v praze, kde si udelat implantat kvalitne a za rozmnou cenu?
    FLOE
    FLOE --- ---
    GHOSTDOG32: Cenik na netu je orientacni a pocita s tema nejvyssima cenama. Taky jsem se toho poprve zhrozila, realita je bohudik jinde, kdyz jde o kosmetickou opravu.
    FLOE
    FLOE --- ---
    GHOSTDOG32: Tak ho zkus, ja byla fakt spoko. Se vsim vysel vstric.
    VALENTINA
    VALENTINA --- ---
    ANDR3_I: to si sypat nemusíš, protože to by ti měla odstranit ta hygienistka. Já i když si čistím fakt dobře, tak se mi u předních dolních zubů kámen dělá, mám prostě takové složení slin, proto je taky třeba to pravidelně odstraňovat. Když jdu na hygienu, tak mi kámen odstraňuje na všech zubech.
    ANDR3_I
    ANDR3_I --- ---
    VALENTINA: me to udelala prave poprve (mereni te hloubky dasni a kosti) a to jsem za ty leta prosla rukama uz minimalne 5ti, kdy jsme zalecovali i zanet dasni apod. Musim rict ze tohle byla prvni kdo mi poradne vysvetlil co se v te puse deje a proc a jak musim cistit, byla jsem u ni pres dve hodiny, a kamen pod dasni na tech zadnich zubech (kde mam prave nejvetsi ubytek kosti) mi pry uz hodne dlouho nikdy nesundaval, jestli pry vubec, a to jsem pul roku predtim byla u jine. Tim nechci vubec svalovat vinu na jine, sypu popel na hlavu jenom sobe!
    VALENTINA
    VALENTINA --- ---