• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GREGIEkzém
    OUBI
    OUBI --- ---
    DARUMA: antibakterialni gel Cyteal, a pak olej Linolla fett
    WE_RU
    WE_RU --- ---
    DARUMA: přírodní lisovaný olej z bylina spokojenost... :)
    VENIKA
    VENIKA --- ---
    OUBI: jj, doplnuju, ze je pojistovnou hrazena zakladni a pak jste udrzovaci kura/rok. Uz jsem tu o tom psala vic, myslim. Vic info na www.prosanum.cz (ted se mi to nechce otevrit, ale melo by to tak byt), nebo posta. Mne to rozhodne pomohlo.
    DARUMA
    DARUMA --- ---
    Jaké používáte mýdlo a sprchový gel?
    OUBI
    OUBI --- ---
    5THELEMENT: to jsou vany se slanou vodou a sviti na tebe solarko. Delaj to v kožnim sanatoriu ve štěpánský. Jednou za rok to hradi pojistovna. Ja jsem na ne chodila,ale bohuzel studuju v jinym meste tak to pro me bylo časove dost narocny a proto ten efekt nebyl tak dobrej. Ale pokud mate dost času treba tam chodit 4-5 tydne, tak jen doporucuju..
    5THELEMENT
    5THELEMENT --- ---
    VENIKA: co to jsou tomesy?!
    VENIKA
    VENIKA --- ---
    RETESKA: pokud jsi z Prahy, zkousela jsi tomesy? funguji na bazi more a slunicka, takze by ti zabrat mely.
    WE_RU
    WE_RU --- ---
    výbornej je i pupalkový olej od saloosu.. dá se pít i mazat.. :)
    RETESKA
    RETESKA --- ---
    tak jsem si konečně zajela léčit ekzém k moři, a zjistila jsem že to skutečně má cenu jedině tak na tři týdny - já tam byla na 11 dní :( poslední den se mi to začlo opravdu perfektně hojit, pod velkým ložiskem na ruce už jsem měla novou vrstvu kůže a vršek začal slejzat, jak jsem si to máčela ve slané vodě, mazala olivovým olejem a vyhýbala se bazénům jako čert kříži. nicméně - je to málo.
    tak přemýšlím co teď, kromě toho že za rok bezpodmínečně musím jet znova, a ne zas za pět let.