PLKODLAK: tak jsem to dohrál. Nepodařilo se mi najít hádám jediný předmět a to je dolní polovina dřevěné mrkve, ale asi nebyla ta mrkev důležitá. :-)
S tím ELVISEM že vím kde je, to jsem ani nějak nestihl využít. Stejně tak PUDR, KNIHU a PENÍZEK.
Možný spoiler!
Všiml jsem si drobné nejednoznačnosti - získáš předmět PLECHOVOU KRABIČKU a pak chceš PLECHOVKU OD ČAJE.
Je to docela dobré, ale než se člověk zorientuje tak to trvá. Je to fakt hodně zmatené. Například se na jedno místo dostanu ze severu (jdu na jih) a když chci pokračovat, je v textu "dál na sever". Nejvíce je ale zmatené to, že jdeš například na západ, narazíš na dveře a můžeš jít na jih a sever ale ani jeden odkaz nevede zpět odkud jsi přišel. Snad si to pamatuju správně. Těhle ostrých zatáček je tam více, možná by tam mělo být něco jako "chodba se stále mírně stáčí doleva/doprava.." aby si to člověk mohl kreslit (alespoň v hlavě). Chtělo by aby sis to párkrát zahrál a srovnal to. Ty to máš nakreslené a jsi autor, tak některé věci si už doplňuješ v hlavě asi automaticky :-)
Chodit v těch samých chodbách několikrát je trochu otravné, ale jak už přihořívá tak to tolik nevadí. Změnil bych možná tu věc, že mnicha musíš potkat 3x než se tuším jde pohnout s jednou věcí dál.
Jinak jsem se u toho bavil a všechna čest teda to poskládat. Humoru bych ubral nebo naopak přidal, protože občas se to mixuje nějak mi ten mix tak jak je moc nesedl :-) Dát tomu silnější důvod na začátku (aby se člověk s hrdinou ztotožnil) a trochu popsat svět a příběh tak to bude super!
A pokud máš grafika, určitě to občas proložit nějakým obrázkem by bylo super. Já třeba chtěl dříve udělat gamebook apku na iPhone/iPad ale grafika jsem nesehnal a na předělání Reginalda kde už obrázky jsou se mi z Altaru bohužel nikdo neozval.