Zdar, tak se přidávám do klubu s Rocksmith 2014 a basou :). Rok jsem měl u učitele bicích půlené hodiny basa/bicí, takže mám základy techniky a potřeboval jsem hlavně nějaké vedení na to co cvičit, jaké písničky se učit, motivaci a tak, tj. přesně to co mi dodává Rocksmith, jsem nadšen :)
Ubisoft mě ale štve s nutností Realtone kabelu a
PIETA tohle jsem bohužel nestihl :/ tak jsem řešil jestli se dá hrát i s vlastní zvukovkou (mám slušnou externí zvukovku s nástrojovým vstupem a podporou nízkolatenčních driverů, proto mi zbytečnej a předraženej Realtone vadí) a zjistil že dá.
Je několik verzí patchů, ty první podporují jen interní zvukovky - zapojit basu do mikrofonního vstupu na notebooku je v pohodě, kvalita je poslouchatelná, jen zvukovka nepodporuje ultra low latency mód, takže je tam mírná latence slyšet (ale ne moc, je to hratelné). Ladění funguje, normální hraní taky, ale nefungovala mi pořádně detekce slajdů (v písničkách v pohodě, tam má toleranci, ale v lekci kde je po vás chce zahrát 100% to prostě nebral), ale to může být i tím že tenhle patch jsem zkoušel jen na kdovíjak staré warez verzi před zakoupením která měla semtam bug.
Novější patche jsou chytřejší a podporují i externí USB zvukovky, případně dokonce dva vstupy pro multiplayer. Tam mi moje externí zvukovka jede, a to i s ultra low-latency módem kdy latence fakt není slyšet a kvalita je výborná. Problémy se ale objevily dva: jednak se hra zasekla po úvodní kalibraci (řešení jednoduché - zkalibrovat se starým patchem a integrovanou zvukovkou, uložit profil, zapnout s novým patchem a překalibrovat) a jednak se z nějakého důvodu v poslední Steam verzi vůbec nedají spouštět lekce - u tohohle důvod neznám, prostě to nejde a když si je chci zahrát (jakože chci), spouštím warez verzi se starým patchem. Jinak co jsem zkoušel (písničky a první dvě guitarcade hry) jede tak jak má.