• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHINQUISITOR - česká středověká RPG hra




    In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti


    www.INQUISITOR.cz



    V roli středověkého vyšetřovatele vás zavede do pochmurného světa plného hereze, zrady a pekelného nebezpečí. Budete pátrat po pachatelích obludných zločinů, setkáte se s mnoha lstivými protivníky a strhne vás vír mocného spiknutí, které usiluje o rozvrácení všeho, na čem prastará Říše po tisíc let spočívala. Prozkoumejte pochmurný herní svět prostřednictvím jednoho ze tří hlavních charakterů a objevte veškeré jeho taje. Budujte si pověst neohroženého inkvizitora a lovce čarodějnic, plňte desítky vedlejších úkolů a rozvíjejte své schopnosti a dovednosti, se kterými budete čelit stále mocnějším a nebezpečnějším protivníkům.
    A hlavně si pamatujte – vše, co učiníte, bude záležet jenom na vás!

    ...více na nástěnce (Tips & tricks, troubleshootings, links...)

    Update 1.03 http://www.inquisitor.cz/download/update-1.10

    Fórum - http://www.inquisitor.hostzi.com


    rozbalit záhlaví
    CROM
    CROM --- ---
    KERBOT: to je napsane trochu strucne - pokud jde o monstra a jejich vlastnosti, tak se zmeny projevi vsude tam, kde hra jeste dany typ monstra nenahrala do pameti. Pokud tedy doslo k upravam zombii, pavouku, netopyru, poloobru atd., coz jsou nepratele v 1. dejstvi, tak se zmeny neprojevi. Ale projevi se zmeny u vsech potvor ve 2. a 3. dejstvi... Programove upravy se pochopitelne projevi hned a vsude (napr. zmena pravidla pro paralyzaci).

    ad Moudrost - v pravidlech stoji toto:
    Učeň: snižuje cenu kouzel o 2X%
    Učedník: snižuje úbytek staminy při kouzlení o 1/2(X-5)
    Tovaryš: zvyšuje R o 3(X-15)%
    Mistr: obnova kouzel je snížena o 4(X-15)%

    X je pochopitelně skill level...
    KERBOT
    KERBOT --- ---
    "úprava obtížnosti hry (projeví se až v nově založených hrách)"

    ehm :) ..no znova si to nelajsnu, tolik casu nemam .)


    btw jakou presne dulezitost v kouzleni hraje dovednost Moudrost? prijde mi, ze to hraci zbytecne a pak se divej. ale zajimal by me realnej efekt na kouzleni.
    a davate body do dovednosti Vhled?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Me tak napada, neslo by vypisovat realnou pravdepodobnost uspesneho seslani kouzla na cil v pripade, ze seze? Aby se dalo poznat, jestli je vubec nejaka sance, ze projde.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Co presne znamena uprava obtiznosti? A s automapovanim bylo neco v neporadku?

    Jinak za 6) 7) 13) 14) udeluji male bezvyznamne plus (o jehoz vyznamu rozhodne az to, jak to bude vypadat:) )
    KERBOT
    KERBOT --- ---
    patch je tu!


    27. listopad 2009
    Inquisitor / Update na verzi 1.02

    http://www.inquisitor.cz/download/update-1.02

    Tento update zahrnuje zejména následující opravy:
    1) úprava obtížnosti hry (projeví se až v nově založených hrách)
    2) oprava dovednosti Alchymie (možnost míchání lektvarů)
    3) oprava automapování Skřetích jeskyň a Okolí sídla raubritterů
    4) oprava pádu aplikace při otevření truhly ve 4. podlaží Citadely
    5) oprava některých chyb v dialozích
    6) zvýšení maximální hranice vlastností hlavní postavy
    7) přidány popisy vlastností
    8) oprava nemožnosti propuštění d'Arviase z vězení při hře za zloděje
    9) oprava chyby s nemožností dokončení úkolu pro paladina Gelbendiela
    10) oprava chyby při popravě ve druhém dějství
    11) oprava dveří v Ďáblových jeskyních – prastaré hrobce
    12) úprava dosahu sekundárního zranění pečeti Azriah
    13) vylepšený výběr postav a předmětů myší
    14) logičtější zvyšování vlastností vedlejších postav
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ENKIN: Mocne slovo pouzivas? To je jediny utocny kouzlo, co jsem zatim shledal pouzitelnym - projde totiz vzdy a za vsech okolnosti a tak se na nej da alespon spolehnout.

    Jinak kumpanu tam bylo docela dost, tak zkus ozivit nejaky dalsi - snad i ten hafan by je mel na chvili zdrzet, abys jim moh dat trochu za usi a pak je ubehat (kolik mas rychlost?)
    ENKIN
    ENKIN --- ---
    Navic do konzole uz se to vubec nepise kdyz Hugo prijde o statsy takze to ani nejde zjistit, takovy prekvapko, ach jo, kdy ze bude ten patch?
    ENKIN
    ENKIN --- ---
    (&$^*$^#87 grrrrr zasr... Stiny, tak jsem vzdy poslal Huga do utoku at me Stin neubira statsy tak jak tu bylo receno a houby tedka Hugo ma Rychlost 3 a musim na neho celej den cekat, takze to co jsem hral posledni 4 hodiny je zase na pi.. takze zase stejny load a zase vsechno znovu ... dokud nevyjde patch tak nepokracuju.
    Dalsi rada bylo kouzlo Boure, nemam jsem paladin, Stin me tak jako tak dobehne a zacne do me rubat. Kouzla nemaji zadnej rozumnej ucinek ... vrrr
    ENKIN
    ENKIN --- ---
    Jo souhlasim to nekonecne rubani do dveri me taky nebavilo
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CROM: Tak to rad slysim - ty honicky s kostlivcema, drceni dveri a hledani klicu me zrovna dvakrat nebavi, tak si to asi necham ujit :)
    CROM
    CROM --- ---
    CYBERWOLF: patra ma 4, je to jen vedlejsi questovy dungeon, neni podminkou ho projit...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Dovolte mi jednu otazku - kolik pater ma to silene koloseum a je pod nim i neco zajimavejsiho, nez ten slibovany pohar? S hellhoundy je celkem sranda, protoze za ne jsou slusne XP, ale to, ze zadny dvere nejdou rozbit kouzlem me vyslovene irituje
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    my obycejny smrtelnici to mame na svete ponekud slozitejsi, nez CROM!!! ;-))
    ENKIN
    ENKIN --- ---
    Jasny, jsme zabijaci :) Me teda killovala na medium obtiznosti jakakoli vrana v okoli prvniho mesta, tak jsem musel preradit na easy :), ale ostatni budou asi sikovnejsi.

    Troufam si tvrdit ze akt III na medium uz zacina byt nehratelnej a nedokazu si predstavit kdo to hraje na Hard, ale mozna jsou nekde takovy jedinci, a nebo ma CROM svoji vlastni uroven obtiznosti :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CROM: pochlebovanim si nepomuzes (zkus vyhruzky nebo uplaceni)
    CROM
    CROM --- ---
    ad stiny - souhlasim, tady jsme to prehnali (resp. ja), to je dusledek dlouholeteho hrani deskovych RPG her... clovek ma pocit, ze to musi byt co nejtuzsi, aby to nekoho bavilo :-) Oprava vyjde v patchi, ale projevi se jenom v tech hrach, kde se jeste dana postava (v tomto pripade stin) nenacetla. Tem ostatnim se hluboce omlouvam, nicmene verim, ze je porubete, aniz by vam usaly jeden jediny skillpoint. Jako strategii jsem vzdy pouzival postupovat pomalu vpred, dovolit zautocit vzdy jenom jednomu stinu a kosit ho nejtezsimi pecetemi a kouzly. Vzhledem k tomu, ze ma nizkou imunitu vuci ohni, mrazu a bleskum, by to nemel byt problem. Dobre je rovnez kouzlo Boure, ktere vyrazne zpomali pohyb stinu.

    Navic kazdy, kdo cte tohle forum, je zatracene dobrej hrac, ktery si poradi i s trapnymi stiny!!!
    ENKIN
    ENKIN --- ---
    CYBERWOLF: Kyanidova kapsle pod jazyk, kdyz ses ohlidnul po skripci :)

    V hlavnim mesta je to kruty boj, raci ani nevylizam za brany a jsem v krcme :)

    To vis stiny kradou statsy ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CROM: jeste ze nemela vzteklinu
    CROM
    CROM --- ---
    CYBERWOLF: měla zuby napuštěné prudkým jedem :-)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Metal is the Law! ;)
    KERBOT
    KERBOT --- ---
    zkousel jsem mucit nevinnyho a docela fajn ;)
    je videt, ze hru delali metalisti!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam