• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHINQUISITOR - česká středověká RPG hra
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ENKIN: Vitej v klubu. Ja uz hru odinstaloval a flakl s ni na hromadu v rohu pokoje. Doufam ze designer Numenu nebude stejny .... jako inquisitora
    ENKIN
    ENKIN --- ---
    Co se tyce mapovani, tak na mape sveta u Alvaronu by asi melo byt Alv. IV, ale je tam 2x Alv. III (jiho zapad, jiho vychod)
    ENKIN
    ENKIN --- ---
    Takze Stinu se nezbavim ani s patchem, ach jo, to je teda radost :( tak to nevim jak budu pokracovat :/
    KERBOT
    KERBOT --- ---
    asi si ty pdf budu muset vytiskout .)
    KERBOT
    KERBOT --- ---
    CROM: diky moc za odpoved
    CROM
    CROM --- ---
    KERBOT: to je napsane trochu strucne - pokud jde o monstra a jejich vlastnosti, tak se zmeny projevi vsude tam, kde hra jeste dany typ monstra nenahrala do pameti. Pokud tedy doslo k upravam zombii, pavouku, netopyru, poloobru atd., coz jsou nepratele v 1. dejstvi, tak se zmeny neprojevi. Ale projevi se zmeny u vsech potvor ve 2. a 3. dejstvi... Programove upravy se pochopitelne projevi hned a vsude (napr. zmena pravidla pro paralyzaci).

    ad Moudrost - v pravidlech stoji toto:
    Učeň: snižuje cenu kouzel o 2X%
    Učedník: snižuje úbytek staminy při kouzlení o 1/2(X-5)
    Tovaryš: zvyšuje R o 3(X-15)%
    Mistr: obnova kouzel je snížena o 4(X-15)%

    X je pochopitelně skill level...
    KERBOT
    KERBOT --- ---
    "úprava obtížnosti hry (projeví se až v nově založených hrách)"

    ehm :) ..no znova si to nelajsnu, tolik casu nemam .)


    btw jakou presne dulezitost v kouzleni hraje dovednost Moudrost? prijde mi, ze to hraci zbytecne a pak se divej. ale zajimal by me realnej efekt na kouzleni.
    a davate body do dovednosti Vhled?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Me tak napada, neslo by vypisovat realnou pravdepodobnost uspesneho seslani kouzla na cil v pripade, ze seze? Aby se dalo poznat, jestli je vubec nejaka sance, ze projde.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Co presne znamena uprava obtiznosti? A s automapovanim bylo neco v neporadku?

    Jinak za 6) 7) 13) 14) udeluji male bezvyznamne plus (o jehoz vyznamu rozhodne az to, jak to bude vypadat:) )
    KERBOT
    KERBOT --- ---
    patch je tu!


    27. listopad 2009
    Inquisitor / Update na verzi 1.02

    http://www.inquisitor.cz/download/update-1.02

    Tento update zahrnuje zejména následující opravy:
    1) úprava obtížnosti hry (projeví se až v nově založených hrách)
    2) oprava dovednosti Alchymie (možnost míchání lektvarů)
    3) oprava automapování Skřetích jeskyň a Okolí sídla raubritterů
    4) oprava pádu aplikace při otevření truhly ve 4. podlaží Citadely
    5) oprava některých chyb v dialozích
    6) zvýšení maximální hranice vlastností hlavní postavy
    7) přidány popisy vlastností
    8) oprava nemožnosti propuštění d'Arviase z vězení při hře za zloděje
    9) oprava chyby s nemožností dokončení úkolu pro paladina Gelbendiela
    10) oprava chyby při popravě ve druhém dějství
    11) oprava dveří v Ďáblových jeskyních – prastaré hrobce
    12) úprava dosahu sekundárního zranění pečeti Azriah
    13) vylepšený výběr postav a předmětů myší
    14) logičtější zvyšování vlastností vedlejších postav
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ENKIN: Mocne slovo pouzivas? To je jediny utocny kouzlo, co jsem zatim shledal pouzitelnym - projde totiz vzdy a za vsech okolnosti a tak se na nej da alespon spolehnout.

    Jinak kumpanu tam bylo docela dost, tak zkus ozivit nejaky dalsi - snad i ten hafan by je mel na chvili zdrzet, abys jim moh dat trochu za usi a pak je ubehat (kolik mas rychlost?)
    ENKIN
    ENKIN --- ---
    Navic do konzole uz se to vubec nepise kdyz Hugo prijde o statsy takze to ani nejde zjistit, takovy prekvapko, ach jo, kdy ze bude ten patch?
    ENKIN
    ENKIN --- ---
    (&$^*$^#87 grrrrr zasr... Stiny, tak jsem vzdy poslal Huga do utoku at me Stin neubira statsy tak jak tu bylo receno a houby tedka Hugo ma Rychlost 3 a musim na neho celej den cekat, takze to co jsem hral posledni 4 hodiny je zase na pi.. takze zase stejny load a zase vsechno znovu ... dokud nevyjde patch tak nepokracuju.
    Dalsi rada bylo kouzlo Boure, nemam jsem paladin, Stin me tak jako tak dobehne a zacne do me rubat. Kouzla nemaji zadnej rozumnej ucinek ... vrrr
    ENKIN
    ENKIN --- ---
    Jo souhlasim to nekonecne rubani do dveri me taky nebavilo
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CROM: Tak to rad slysim - ty honicky s kostlivcema, drceni dveri a hledani klicu me zrovna dvakrat nebavi, tak si to asi necham ujit :)
    CROM
    CROM --- ---
    CYBERWOLF: patra ma 4, je to jen vedlejsi questovy dungeon, neni podminkou ho projit...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Dovolte mi jednu otazku - kolik pater ma to silene koloseum a je pod nim i neco zajimavejsiho, nez ten slibovany pohar? S hellhoundy je celkem sranda, protoze za ne jsou slusne XP, ale to, ze zadny dvere nejdou rozbit kouzlem me vyslovene irituje
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    my obycejny smrtelnici to mame na svete ponekud slozitejsi, nez CROM!!! ;-))
    ENKIN
    ENKIN --- ---
    Jasny, jsme zabijaci :) Me teda killovala na medium obtiznosti jakakoli vrana v okoli prvniho mesta, tak jsem musel preradit na easy :), ale ostatni budou asi sikovnejsi.

    Troufam si tvrdit ze akt III na medium uz zacina byt nehratelnej a nedokazu si predstavit kdo to hraje na Hard, ale mozna jsou nekde takovy jedinci, a nebo ma CROM svoji vlastni uroven obtiznosti :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CROM: pochlebovanim si nepomuzes (zkus vyhruzky nebo uplaceni)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam