• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHINQUISITOR - česká středověká RPG hra
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    no to si vzpomeli brzo :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CROM: Tak je to dobry, funkce rostlinare se vzdavat nemusis:)

    Kardinal byl stopen a vydal jsem se dale do hlavniho mesta. Hrad je peknej, jen mi vadi to lezeni dovnitr s nacitanim a tak - treba u staji, kde nikdo neni me to vyslovene nastvalo. Jen doufam, ze treti akt bude delsi, nez predchozi dva - jinak se pres tu stovku hodin asi nedostanem ;)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    CROM: funkce rostlinare? ;-))
    CROM
    CROM --- ---
    v takovem pripade se vzdam sve funkce...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    ok, ja se radsi zeptal, aby se to preinstalovanim pres 1.02 nerozbilo :)
    CROM
    CROM --- ---
    stahni jeste jednou 1.02 (ted uz je to 1.02b) a bude to fuńgovat... updatovali jsme to do toho stavajiciho patche, aby se nemuselo cekat na 1.03, ktery nebude v dohledne dobe...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Bude to fungovat, kdyz uz 1.02 mam?
    CROM
    CROM --- ---
    ALL> prave jsme provedli update patche1.02 (ke stazeni na puvodnim miste na webu, tj. zde: http://www.inquisitor.cz/download/update-1.02), ktery by mel definitivne vyresit problemy s odsouzenim kardinala Truncquillia. Prosim (hlavne CYBERWOLFa) o vyzkouseni. Diky moc.
    CROM
    CROM --- ---
    SIRLOON: ja zase doufam, ze se k inkvizitorovi jeste vratis, treba s odstupem casu. Myslim, ze patch1.02 to hodne upravil, snazime se reagovat na postrehy hracu a upravit hratelnost tak, aby nikoho neodrazovala...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CROM: To by bylo fajn, diky. Poslu vecer
    CROM
    CROM --- ---
    CYBERWOLF: tohle resi patch1.02, ovsem az od urciteho okamziku, takze u tebe uz bohuzel ne (jsi moc daleko za opravou chyby). Dame na web update, ktery to spravi uz jednou pro vzdy uplne vsem, tobe to muzu opravit v ulozene pozici, zasli na jjuston@volny.cz. diky!
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Panove, mam tu takovy mensi pruser. Jelikoz jsem se stal inkvizicnim soudcem, tak jsem si zkusil vest proces proti vojaku Harpovi (nebo jak se jmenuje) a ackoliv tam byla uvodni veta v dialogu dvakrat, tak to bylo v poradku. Problem byl ovsem s dalsimi procesy, kdy mi to tam hazelo monology z procesu, ktere mely byt pred tim a kdyz jsem chtel soudit s asistenci regulerniho soudce, tak to skoncilo vzdy prazdnym dialogem, se kterym se neda nic delat. Bohuzel, takhle blbe jsem si do toho vlez po usvedceni kardinala, aniz bych mel posladnich par hodin jiny nez auto-save a bohuzel jak level tak dialog je k nepouziti, protoze uz je na popravisti jak kardinal, tak soudce.

    Takze bych se rad optal, je-li mozne z teto situace nejak ven, nebo jestli je nadeje, ze se to spravi s dalsim patchem. Priznam se, ze po radostnem zabasnuti toho parchanta mi tohle dost zkazilo odpoledne...
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    ENKIN: Vitej v klubu. Ja uz hru odinstaloval a flakl s ni na hromadu v rohu pokoje. Doufam ze designer Numenu nebude stejny .... jako inquisitora
    ENKIN
    ENKIN --- ---
    Co se tyce mapovani, tak na mape sveta u Alvaronu by asi melo byt Alv. IV, ale je tam 2x Alv. III (jiho zapad, jiho vychod)
    ENKIN
    ENKIN --- ---
    Takze Stinu se nezbavim ani s patchem, ach jo, to je teda radost :( tak to nevim jak budu pokracovat :/
    KERBOT
    KERBOT --- ---
    asi si ty pdf budu muset vytiskout .)
    KERBOT
    KERBOT --- ---
    CROM: diky moc za odpoved
    CROM
    CROM --- ---
    KERBOT: to je napsane trochu strucne - pokud jde o monstra a jejich vlastnosti, tak se zmeny projevi vsude tam, kde hra jeste dany typ monstra nenahrala do pameti. Pokud tedy doslo k upravam zombii, pavouku, netopyru, poloobru atd., coz jsou nepratele v 1. dejstvi, tak se zmeny neprojevi. Ale projevi se zmeny u vsech potvor ve 2. a 3. dejstvi... Programove upravy se pochopitelne projevi hned a vsude (napr. zmena pravidla pro paralyzaci).

    ad Moudrost - v pravidlech stoji toto:
    Učeň: snižuje cenu kouzel o 2X%
    Učedník: snižuje úbytek staminy při kouzlení o 1/2(X-5)
    Tovaryš: zvyšuje R o 3(X-15)%
    Mistr: obnova kouzel je snížena o 4(X-15)%

    X je pochopitelně skill level...
    KERBOT
    KERBOT --- ---
    "úprava obtížnosti hry (projeví se až v nově založených hrách)"

    ehm :) ..no znova si to nelajsnu, tolik casu nemam .)


    btw jakou presne dulezitost v kouzleni hraje dovednost Moudrost? prijde mi, ze to hraci zbytecne a pak se divej. ale zajimal by me realnej efekt na kouzleni.
    a davate body do dovednosti Vhled?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam