• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RUDA_JANDálnice, silnice, železnice, koridory - stavba, plány, realizace, historie, budoucnost

    taky hltate vse, co se kde sustne o stavbe a realizaci dalnicni, silnicni a zeleznicni site u nas v CR?

    V tehle diskuzi ocenime vsechny druhy informaci, plany, fotky, nazory na to co je dobry a co by bylo potreba.

    zajimavy odkazy:
    www.dalnice.com || dalnice, rychlostni silnice, fotky, mapy, historicke navrhy - fan web

    rozbalit záhlaví
    RUZZA
    RUZZA --- ---
    ROMANET: prez padajici most vlaky jezdit nesmi ....vlaky jezdi krokem tam, kde jsou spatny koleje.....
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    no přes padající most jezdí vlaky krokem :)
    RUDA_JAN
    RUDA_JAN --- ---
    ROMANET: metro tam plnou rychlosti pokud vim jezdit nesmi. nebo to tak aspon bylo urcite za dob jeste kdyz tam nejezdili jen vylucne novy soupravy...
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    já ty články četl, ale vždy je v nich víc cítit záměr autora napsat, že most padá než fakta, že most padá.
    RUZZA
    RUZZA --- ---
    .... Nuselský most už ale ve své pětatřicetileté historii větší opravu zažil. Před deseti lety se musela sanovat část, kde jezdí metro. Technická správa komunikací podle mluvčího Tomáše Mrázka do budoucna plánuje opravu spár na předmostích v obou směrech. "Náklady předpokládáme v řádu miliónů korun," uvedl Mrázek. Správa chce také sanovat vnější plášť celé konstrukce mostu včetně pilířů, to bude stát desítky milionů korun. Kdy se bude most opravovat, není známo. Most se podrobuje každým rokem pravidelným kontrolám. Běžná prověrka se podle Mrázka dělá jednou za rok, větší po šesti letech. Poslední se konala v roce 2005.
    RUZZA
    RUZZA --- ---
    ...... "Včasnými opravami malými a středními je možné generální opravu oddálit na nejzazší termín," míní děkan Dopravní fakulty ČVUT Petr Moos. Ředitel dopravního odboru magistrátu Jiří Heroudek věří, že až bude nutné most opravit, tak už bude fungovat trasa metra D. ......
    RUZZA
    RUZZA --- ---
    metro ma roznaseci ocelovej rost, ktery dodelavali tak cca pred 7 lety, auta nejsou tak tezky.... nicmene stary rusky soupravy ho dakazali poskodit natolik, ze ma snizenou zivotnost...
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    RUZZA: jsi si jistej, že nuselák je v prdeli?

    co jsem tak četl, tak je to víceméně urban legend.

    když je v prdeli, proč tam auta jezdí i metro jezdí plnou rychlostí?
    RUZZA
    RUZZA --- ---
    magistrala se tak cca za 20let zklidni sama pac nuselak bude staticky natolik v prdeli, ze ho budou stejne muset zavrit:)
    FILUS: ....by se tam museli nejdriv dohodnout vsichni dotceni....to je utopie
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    FILUS: přivoz ti nestačí?
    FILUS
    FILUS --- ---
    hlavně aby už spojily suchdol s bohnicema ikdyž to je asi utopie.:/
    RUDA_JAN
    RUDA_JAN --- ---
    hele jako uplny zruseni magistraly je velka vec a nechci si brat na sebe moznost to rozhodovat jestli by to slo. k tomu by byly potreba studie a tak. ale prijde mi, ze tohleto zakopani by bylo jen rozsirenim ci jen zakopanim a ne slibovane zklidneni..

    myslim si ale, ze to neni vec, o ktery by nestalo uvazovat. a vemte si, jaky by to bylo, kdyby ta hnusna vec zmizela - jen z estetickyho hlediska. vltavsky, tesnovu, florenci kolem muzea hl.mesta prahy, bulharu, hlavaku, muzeu - vsude by to prospelo..
    RUDA_JAN
    RUDA_JAN --- ---
    ROMANET: no, tak mi prijde, ze prave centrum (mineno to cim magistrala projizdi, ne jen p1, ale i sirsi, jako p7, p2) kdyby bylo zpoplatneno, tak do mesta jezdi lide mhdeckem.. objem dopravy poroste, proto je potreba prujezd centrem omezit ci zamezit, aby se to neprojevovalo tam..
    a tez jsem fanda mhd, pesi chuze, i cyklistiky. vsechno v praze vyuzivam. soucasne jsem take ridic, ale nikdy nepouzivam auto k doprave po praze.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    RUDA_JAN:

    1) s rostoucí životní úrovní objem dopravy v praze poroste. představa, že okruh uleví centru je tak mylná. už jen proto, že větší kapacita přiměje více lidí jet autem.

    2) jsem také zastánce mýta jako daň za to "nebýt sockou"

    3) je mi 29 a dosud mne ani nenapadlo mít v Praze auto. docela dost chodím pěšky (pokud mám trochu času), i dnes jsem v práci na kole a jsem fanda MHD, která mi ve většině případů přijde lepší než auto.

    RUDA_JAN
    RUDA_JAN --- ---
    ROMANET: neignoruju. ale myslim si ze auta do centra obecne nepatrej, nebo omezene - tzn napr myto..
    a pokud bude okruh, magistrala by z velky casti suplovala jeho zapadni cast.
    okruhy a radialy fungojou na odsztredivej zpusob. nejrychlejsi cestou na okruh, po nem na radialu kterou potrebujes a tou na dalsi okruh atd atd... to je model, jak to ma fungovat. magistrala je jen neco navic, co to bude narusovat... tudiz je potreba ji co nejvic omezit - proto se uvazuje o mytnym na ni zejo..
    VANEK
    VANEK --- ---
    Heleme, ten FB přece jen k něčemu je: http://www.casopisstavebnictvi.cz/zklidneni-severojizni-magistraly-a-tunel-muzeum-v-ceske-metropoli_N1870 - spousta fotek (ten plán z 60. let je neuvěřitelný brutál) a detailů. Prý je i nějaké (propagační) video http://webtv.idnes.cz/server.idn?id=V090129_175125_tv-zpravy_dpr ale to nebudu prověřovat.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    RUDA_JAN: ignoruješ fakt, že i prahy 1,2,3,8 generujou svůj provoz...
    RUDA_JAN
    RUDA_JAN --- ---
    ROMANET: anebo tak ze zbouras estakadu hl. nadrazi vltavska, legerka a sokolska budou koncit pred muzeem, tam to nebude prujezdny dal, dostavet okruh na vychode a v ty legerce vysazet stromy a nasazet ty kavarnicky a cukrarnicky a mame tu krasnej bulvar :-)
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    no ad legerova.

    1) hluk tam překračuje meze.
    2) soud řekl, že magistrát s tím musí něco dělat a že se nemůže tvářit "to víte magistrála, to je hluku"
    3) magistrála ze ztišit musí.
    4) ztišit se dá prakticky pouze omezením rychlosti.
    VANEK
    VANEK --- ---
    RUDA_JAN: Na http://www.auto-mat.cz/zprava.php?id=2009012101 je odkaz na nějaké materiály EIA, ale bůh ví, jsou-li v nich podrobnosti o výjezdech. Já v médiích četl jen cosi o kruháku u Muzea; logicky tunel by měl sloužit pro dálkovou dopravu nádraží - Nuselák a odbočka na ÍPáku nechaná pro tu povrchovou část, ne?
    RUDA_JAN
    RUDA_JAN --- ---
    VANEK: tak samozrejme ze cim min semaforu a vyssi rychlost, tak tim rychleji ti to jede a potrebujes min pruhu. coz je ale problem tech tunelu. ty sice budou mit min pruhu, ale budou to tunely - pojede to rychleji, bez prekazek - kapacita se nesnizi.
    ta druha etapa se mi cimdal tim min libi.vzasade ted tam mas napr. v jednom smeru 3 pruhy, oni udelaj tunel, kde budou dva a na povrchu zustanou dva - tudiz navyseni kapacity a to privede este vic aut. jeste k tomu by tam musely delat krizovatky a vyjezdy mezi tema domama - vime jak takovej vyjezd z tunelu vypada - dira jak hrom. predstavte si, ze nekde na ipaku je vyjezd z tunelu. ci nekde tam mezi domy. pripomina mi to opravdu ty soudruhy z 60. let, akorat se zakopavaj. ale dalnici tam stejne udelaj...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam