• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HIJACKERCompany of Heroes -- Nejlepší RTS všech dob
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    SALAM: ehm mas to nejaky popleteny, commandos uz od patche nemuzou prejizdet gliderem pesaky , nemaji kour hned po pristani a uz pred patchem fakt nedali 2 squady grenadiers nebo knight kross s mp44. To prejizdeni jednotek byla dost zasadni vyhoda proti spamum PE grenadiers jak ma kazdej druhej PE hrac ve zvyku. Predtim sem hral stylem 2-3 squady airborne, nejaky to AT ,MG,mortar a shermani a riflemani, strafing sem pouzival jen na spamy jednotek a i tak chytrej hrac dokazal uhnout protoze si vsim letadla na mape.Byla to ferova odpoved na stuky. Volks fakt nebyli nepouzitelny, ze zacatku to byla tezka vyhoda mit 2 squady s mp40, riflemanum ten browning stoji podstatne vic a chvily trva nez ho maji, jestli vubec se vyplati (200mp/60f). Je hezky ze se snazej zamezit spamum jednotek ale at to udelaj i axis. napr vcera sme hral hochwald gap a s 2x airborne,1xmg,1xmortar,2x rifles sem eml rating 220mp ,to je trochu silny kafe kdyz am clovek 90% mapy
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    ok..ja sem to tady uz psal takze bys to v historii nasel ale proc to nenapsat znovu:
    czviper
    klixklax

    hraju s czdreed (dreedcz, darksea) nebo s ThorHC (brainless, deepsea)

    hrajeme spolu 2v2 nebo 3v3
    oni dva jsou v 2v2 tymovem na velice peknem miste - cca kolem 30 mista za nemce
    SALAM
    SALAM --- ---
    GIGABITE: dRnD , hod si ma do friends, hravam AT s id kakacka (nyx: HADES), mozeme spichnut nejaku masovku :)
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    btw. byste tady mohli napsat svoje jmena ze hry at si nekdy muzem zahrat spolu..prece jen tymova souhra je v teto hre super
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    naklady na AT a tanky vychazi takto:
    US - supply yard - 100MP, 50Fuel > budova na lehke vozitka a AT 240MP, 45Fuel - a mas tam 57mm AT, M8 a transporter
    Wehr - vylepseni HQ 200MP, 35F > budova na vyrobu lehkych veci 220MP, 25F - a mas tam AT, transporter, grenadiery - takze vlastne 1 tieru ani nemaji utocne lehke vozitko, to maji az v dalsim ktery zase stoji dalsi MP a fuel - v dalsim jsou Stugy a Puma..a ty zazracne super tanky jsou hoodne drahe - natoz je ofrckovat
    Briti - si musi postavet dustojnika 250MP, 25F (myslim) a pak povolat Supply Truck cca 160MP, 35F - a tam muzou stavet sappery kteri muzou delat 17pounder AT, a nebo v nem postavet kapitána 300MP, 35F a bud delat Armor Truck nebo stavet Stuarta
    a PE - nez se dostanou k marderu jako dobremu AT nebo Armored Care tak musi postavet budovu za 220MP, 20F a pak dalsi budovu za 220MP a 30F a na Mardera jeste koupit upgrade za 200MP a 40F

    takze bych to mezi temato stranama moc blbe nevidel..nemci (Wehr) sice maji dobre tanky, ale vsechno je stoji hoodne fuelu, takze staci kdyz jim toho fuelu moc nenechate - natoz frckovani tanku, to stoji majland:)
    a PE se muze dostat k Pantherum ale i to je stoji hoodne fuelu..pritom staci na ne nabehnout s riflemanama, hodit stick bombu a pak do neho palit z AT a jde do kytek

    vzdy to zalezi na situaci, ale urcite bych z tanku nemel strach
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    AYLIK: to nebyla vyhoda ale prasarna, stejne jako kdyz u infantry amika byla sekundovka..v poslednim patchi nastesti byla upravena ze nepadala tak rychle..strafing byl nejhorsi bonusovka ze vsech - obzvlaste na malych mapa kdy ste ani nemeli cas cokoliv s pechotou udelat

    s rangerama je urcite vic prace nez s airbornama, coz je docela skoda..libi se mi vic..

    airborni maji hlavne hodne malej rozptyl..i kdyz hra vyhodnoti ze se strela netrefi tak diky malemu rozptylu stejne zasahne - to bohuzel opravene nebylo - schrecky jsou sice silnejsi ale nejsou tak presne

    a mega tanky za nemce..mno..co na to rict..staci aspon dve AT a i panther jde rychle do kytek..a nebo airborny v chumlu:)
    SALAM
    SALAM --- ---
    pobavilo :D


    Topic: Forget 2.5., 2.301 is coming back.
    http://www.gamereplays.org/community/index.php?showtopic=472546

    I didn't realize this was a joke and just got double fucked.

    1. I quit my STEAM installer when the patch was 80% done (for non-steam users, this is the accumilation of 3 days worth of patching) and now its back to 0%.

    2. I gotta wash my pants on the account that I just shat in them.


    F* my life
    SALAM
    SALAM --- ---
    AYLIK: mno pred patchom sa s bazukami triafali vcelku spolahlivo, ak beriem do uvahy ich pohyblivost (fireup), stale nemas najmensi problem dobehnut k tanku odzadu na point-blank bez vaznej ujmy.
    Co je horsie, ze ani MG pobliz ti nepomoze, pretoze supress jednoducho ignoruju.

    Samozrejme nikto neocakava ze s tymi bazukami budes davat dole kingtigra, rangeri nejsu at kanon. Ale s halftrackom / lahkym armorom si dokazu poradit vcelku hravo, ak sa netlcies zrovna na hektarovom poli bez coveru 1on1. nic viac by som od pechotneho tymu neocakaval.
    SALAM
    SALAM --- ---
    AYLIK: mimo misu, to o com hovoris vychadza u kazdej rasy +- nastejno...
    -ak sa nezdrzujes a tech order mas spravny, vzdy mas k dispozicii proti superovmu armoru nejaky counter.
    Ci uz sticky bomby, miny / AT kanony, M8...

    tym ziadnym resource som narazal na FIRE-UP abilitu, nie na povolavaciu cenu jednotky, ta tam samozrejme je, jako u kazdej inej.
    AYLIK
    AYLIK --- ---
    SALAM: mas pravdu, ale je to furt lepsi nez udelat z par vyhod ktery amici mely napr.strafing run a jine nepouzitelne veci :-)

    5superhrdinu? promin fakt me bavis :-) spocitej si nekdy kolikrat se opravdu bazukama trefej, navic upgrade na thompsona stoji 100ammun jinak nejsou proti vojakum nic extra, takze k super hrdinum maji fakt daleko ;-)

    a ty mega tanky co nemci maj ti nepripada jako dost slusna vyhoda?
    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    zas na druhou stranu i axis hraci nemaji zpocatku lehka/obrnena vozitka..takze ty naroky na zdroje vyjdou zhruba nastejno

    nepocitam u PE armored caru ktera je sice levnejsi ale zase ji rozseka pechota
    AYLIK
    AYLIK --- ---
    SALAM: tim perfektnim anti AT myslis ty jejich bazuky, kterejma se kolikrat vubec netrefej? navic jim ted jeste snizili sanci na zasah, takze se dobre trefit je fakt velky stesti.
    zadny resource? a 400mp se ti zda malo? pred patchem to mozna bylo nefer, ale ted pribejva mp tak pomalu ze kdyby se za ne platilo fuel a ammun tak bych byl jeste stastnej.
    fajn, tak mi rekni cim mam asi ze zacatku nicit nemecky lehky vozitka a pak tanky?? jen nez postavim obycejnou M8 nebo AT, tak musim mit 3 budovy a to stoji sakra dost resource a zabehe plno casu.
    takze to neni o zneuzivani, ale spis o preziti ;-)
    SALAM
    SALAM --- ---
    AYLIK: to som nikdy netvrdil, povedal by som ze momentalne na tom budu najlepsie, to mas recht.
    Tvrdim ze cela zmena na ich strane je urobit z nepouzitelneho /zbytocneho nieco na co sa oplati vobec klikat, ked si to okolnosti pytaju.

    K celkovemu balancu to mozno neprospieva, ale to sa neriesi tak ze oponentovi ponecham jednotku 5 superherov. s bazukami
    SALAM
    SALAM --- ---
    AYLIK: pozri... imho to ide uz o samotny koncept tej hry.
    V pripade ze 50% online hracov povazuje za core svojej armady jednotku, ktora je zo special skill tree, pouziva sa ako abilita s cooldownom, je hodne univerzalna / ma perfektne anti AT a prakticky najpouzitelnejsiu infantry abilitu v hre, ktora nestoji ZIADNY resource (?!?)...
    ....tak niekde sa stala KUREVSKY VELKA CHYBA.

    Ze sa to ludom ktori to radi vyuzivali (zneuzivali?) nebude pacit, je pochopitelne.
    AYLIK
    AYLIK --- ---
    SALAM:
    no uplne se mi z toho chce brecet, jaky jsou nemci chudaci a jak maj slaby jednotky, hlavne wehrmatch :-D
    AYLIK
    AYLIK --- ---
    ale ono je to stejny aj v ostatnich mapach, nemusim mit spamy rangers, stacej dva squady a manpower brutalne klesa, tim padem neni na jiny jednotky a nez se clovek pres vsechny ty budovy dostane u amiku k tankum, tak je davno po nem..
    vcera jsem zkousel automatch 2v2 a k tankum se v podstate nedostanu, protoze na to nejsou zdroje a nemci je uz pritom davno maj..
    proste ten patch to dost rozhodil a je to nevyvazeny a az za chvili nebudou chtit lidi hrat za amiky, tak nevim proti komu budete hrat :-)
    SALAM
    SALAM --- ---
    Ad Lame Axis noobs vs. poor nerfed American Heroes:

    Imho kazdy dostal tolko, kolko si zasluzil, nebudem riesit svate vojny, akurat ti poviem ako ktora jednotka vyzera z mojho pohladu.

    Commandos - Brit 2x klikne > vysledok: doprostred skupiny dvoch knight cross holderov pristane glider, ktorych cca 1-2 zfleku zabije svojim landingom, z toho vyskoci jednotka ktora ma prakticky najlepsi antiinfantry dmgps = instant kill zostavajucich kch, prakticky bez moznosti zachrany / v pripade ze by jej nieco hrozilo ma moznost sa okamzite cloaknut... balanced??

    Volks > mp44 doteraz nepouzitelna, zbytocne vyhodenych 50 ammunition.
    Zmenilo sa na nej akurat to ze na strednu vzdialenost dava celkom znesitelny substantial dmg, ziadne orgie a'la stg, tj. aj v pokrocilejsej hre su pouzitelni ako antiinfantry, v pripade ze tych 50 amma obetujem. 'Brutalnych' by som z nich ale nerobil, stale zdaleka nie tak brutalne ako BAR/sten/tommies

    Stug > znova, do patchu nepouzitelny, vdaka uber-pomalemu kanonu dal sa circle-strafnut prakticky cimkolvek.
    zmena je to, ze zpredu ustoji viac o cca ranu naviac z ATkanona, a vacsina subojov nevyzera tak, ze enemy kruzi a pomaly ale isto stug rozbija, zakym ten tancuje na mieste / bez jedineho vystrelu chcipa. 50 fuel za toto??

    Rangers??? no comment.
    SALAM
    SALAM --- ---
    HIJACKER: sorry, ale snad nechces hodnotit balance patchu podla toho ako sa hra 'V mapach 4v4 typu montalrgis region' kde tempo hry urcuje 8 stuk a masy tier 4 jednotiek. neext.

    GIGABITE
    GIGABITE --- ---
    ja sem se k testovani jeste nedostal, jen jsem cetl changelog a stahl a nainstaloval patch a zkontroloval jestli jsou nove mapy - to hlavni co me zajimalo

    podle toho co jsem cetl jsou airborni konecne slabsi, musi se vic spolehat na tanky (ktere jsou lepsi) a ostatni jednotky - ne jak predtim, bloby pechoty a kdyz je potreba tak si shodi AT
    wehr ma lepsi pechotu a tanky vydrzi vic nez predtim kdyz si vylepsi platovani (coz predtim nemelo moc velkej efekt) a nektere bonusovky upravene
    a super ze M26 je konecne silnejsi, predtim za ty zdroje nestala

    plus spousta detajlu upravenych coz je taky super, casem se ukaze o kolik je to lepsi v praxi. Na CoH se mi prave dost libi ze strany nejsou vyvazene co do jednotek ale hlavne co do nakladu - nemci meli lepsi tanky, super pechotu ale byli hodne zavisli na palivu coz se ve hre pekne promita. US maji levnejsi jednotky, slabsi tanky (co do odolnosti a nektere i do pruraznosti a zpusobenemu poskozeni)
    proste se za kazdou stranu musi hrat jinak, vyuzivat jine jednotky - v jinych strategiich az na starcraft jsou jednotky protistran vetsinou skoro stejne (jenom jinak vypadaji)

    ja company miluju, rad ho hraju s kamosama - sam ho uz ani nehraju, kdyz uz tak si hodim proti nekolika pocitacem rizenym protivnikum a bavim se vyuzivam jednotlivych jednotek a zkousim co a jak

    a jsem rad ze se stale na CoH pracuje, ze vychazi patche, ze budou nove mapy, novy datadisk
    a urcite nebudu brecet ze nektere jednotky jsou takove ci onake - zalezi hlavne na lidech jak si to chteji zahrat a jake jednotky delaji
    HIJACKER
    HIJACKER --- ---
    zkuste si to nekdy za US , pochopite o cem mluvim ,) V mapach 4v4 typu montalrgis region apod je bezny ze se to v pulce hry zvrtne na remizu a pak nastupujou jen spamy tech nejodolnejsich jednotek typu knight kross posileny plamenometcikama , vsichni na 3 ranku , strudly fallshimjager , 8x stuka taky neni zadna vyjimka. Ted ale uz je problem udelat 4 squady vyslechtenejch airborne a plamenometciku kdyz pak rating pribejvani mp klsne pomalu na 2 kila a nejsou pak cashe na nic jinyho, na jinou taktiku nez rychly uderny skupiny misto neni, protoze vsude litaj stuky a pomaly jednotky typu MG/mortar/AT maji zivotnost par sekund i kdyz jsou chytre rozmisteny od sebe. K tomu muzete rovnou zapomenout na strafing run, ten diky patchi je dobrej prvnich 10min hry dokud wehrmacht nedosahne na 2 ranky u pechoty. Sam sem si to vcera hezky vyzkousel za wehr , 3 grupy grenadiers lv2 a 1x volks po primym naletu na holy planine bez prekazkej byly sotva omraceny na par sekund, zabilo to 1 vojaka , to se stalo enkolikrat, strafing run naprosto neucinej. K tomu se rangers a paragani zadejchavaj po behu i pri retreatu (zajimavy ze PE tenhle problem nemaj), Jediny co bylo u US posileny jsou tanky, proto ted kazdej druhej hraje za armored company. Za to wehr ma ted brutalnejsi volks s mp40 (+225% presnost na stredni vzdalenost) , mensi supression diky kterymu ted ty spamy jednotek projdou lehce pres MG (to se tyka ale vseh stran) a panzershreck da hnizdo pomalu na 2 rany, stug ma 66% k rychlosti mireni, ma o 20% silnejsi predni armor a s lv3 stejnou silu predniho pancire i k postranim,knight kross maji grenade assault za vsechny doctriny. Commandos jsou taky krasne zazdeny , glider uz neprejizdi pesaky, commandos nemaji koure hned po pristani a piat commando je porad stejne marny a pritom stovji o 100mp vic. To je krasnej balance kterej jen vybizi axis nooby delat spamy volks, stugu, knight kross apod.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam