Co se týče sebevykrádačky, tak samozřejmě na tom něco bude, nicméně na druhou stranu taky chápu, že když si někdo dá tu práci a "navrhne něco zajímavýho" a to se potom pohřbí v pochybný soutěži, která je zrušená, tak má tendenci to uplatnit jinde :))
Barvy jsou subjektivní, mně třeba kombinace zelená – modrá moc nesedí.
VIRUS31: Kniha není potřeba. Obsah manuálu vždycky záleží na požadavcích zákazníka. Jinak jestli chceš něco, čeho se v základu držet, tak doporučuju stáhnout si nějakej solidní manuál vizuálního stylu (rozsahově tak třeba Brno, Vysočina, Ministerstvo vnitra, ČEZ, Vysoké Mýto :)) ) a základ odvodit z toho. Když si jich stáhneš víc, tak i uvidíš, že ta obsáhlost se liší a zase se dostáváme k tomu, že záleží na zákazníkovi.
Corporate Identity Set mě teda moc nenadchnul. Spíš než nějaká užitečná věc do praxe, je to taková "filozofie", návod jak přemýšlet, když člověk tvoří vizuální styl.