• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRATILSOMSACORPORATE DESIGN ll mam logo co s nim


    ODBORNA zamerana na Corporate design, ako jednej zo sucasti Corporate identity. Hlavne, skusenosti pri tvorbe a navrhu...na co sme zabudli (,,ten odlesk, fakt v jednej farbe nevytlacime,,)... zdroje... skusenosti. Logom to nekonci.

    http://www.identityworks.com/default.htm
    http://www.logodesignlove.com/best-logo-design-resources
    http://www.logoorange.com/
    http://www.logolounge.com/default.asp
    http://www.wolda.org/
    http://logopond.com/
    http://www.underconsideration.com/brandnew/
    http://users.ncrvnet.nl/mstol/56.html
    http://38one.com/logolog
    http://logofaves.com
    http://identitydesigned.com
    rozbalit záhlaví
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    STRATILSOMSA: někdy to ale znamená jít proti klientovým požadavkům a „jen“ klienta přesvědčit, že jeho požadavky nejsou ku prospěchu věci :)
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    BINARY_PARANOIC:
    ma pouzit ,,svoji tvořivost a kreativitu použít na splnění požadavků klienta,, tak aby to nebola sracka... inac nech ide robit nieco ine
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    STRATILSOMSA: a pokud si klient sračku žádá, co pak? :) Má stále grafický designér svoji tvořivost a kreativitu použít na splnění požadavků klienta (tzn. udělat sračku)?
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    Aby nedošlo k omylu – pochopitelně neříkám, že splnění klientových požadavků vždy znamená katastrofální výsledek na konci. V ideálním případě je samozřejmě výsledné (dobré) logo tím vysněným z pozice „designérské“ i „klientské“. Ale vždy to záleží na rozumnosti klienta.

    Pokud řekně „víte, raději bych něco serióznějšího, neb jsme firma orientující se na takovouto a takovouto klientelu“, pak je vše v pořádku a grafický designér by měl najít jiné řešení – neboť se se svým návrhem netrefil do zadání. Pokud ale klient žádá „tajhle místo tý modrý dejte fialovou, já sem to ukazoval doma Mařce, jako ženě, a vona se jí ta modrá nelíbila a říkala že by tam radši fialovou, tak tam dejte fialovou”, pak je úkolem designéra vysvětlit klientovi, že je pro design opravdu irelevantní názor jeho velectěné manželky, zvláště pokud tam ta modrá má svoje odůvodnění. Pokud slepě plní požadavky klienta „přes mrtvoly“, není to designér, ale pouhý operátor vektorového programu.
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    BINARY_PARANOIC: netvrdil som, ze ma odovzdat ,,sracku,,...
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    STRATILSOMSA: to je ovšem dost smutný přístup. Především s ohledem na to, co z takového přístupu často vzniká („já vím že je to sračka, ale klient to tak chtěl“).
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    BINARY_PARANOIC: Moj uhol pohladu je taky, ze graficky dizajner ma svoju tvorivost a kreativitu pouzit na splnenie poziadaviek klienta. Najme ked uz padlo slovo klient.
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    STRATILSOMSA: nejdůležitější by snad měl být kvalitní grafický design...
    Jinak designérství je tvůrčí, kreativní profese. Proto se zcela samozřejmě do výsledku práce promítá i autorova osobnost (ano, ego). Je nasnadě, že by ego vždy mělo být podřízeno kvalitnímu designu. Stejně podřízeno, jako komerční faktor. Že kvalitní design zároveň dobře „prodává“ (tedy alespoň by to tak mělo ve zdravé společnosti být) je věc do značné míry jiná.
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    HOTEN: Cisto psychologicky je lepsie ponuknut aspon dva varianty navrhu.

    Vo vseobecnosti. Co povazujes za najdolezitejsie? Je najdolezitejsie tvoje ego? Nie je potom lepsie nebrat komercne zakazky. Je to komercna zalezitost? Ano je... teda svoje ego nechavam za dverami ...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    jo a taky si vzdy vybere ten nejskaredejsi z nabizenych :-) nejlepsi je udelat jen jeden a ten pak pripadne doladit a pokud je uplne spatne tak az pak delat na jinem...
    HOTEN
    HOTEN --- ---
    Přátelé kolik různých návrhů je vhodné předat klientovi - dle vašich zkušeností. Mám problém jestli dát jen jeden nebo více. Pokud jich dám více většinou si klient nevybere ale přijde s požadavkem "na nějakou kombinaci" a vznikne něco co se jemu sice líbí ale já nejsem spokojenej.
    ALOPEX_LAGOPUS
    ALOPEX_LAGOPUS --- ---
    ALTOR: Nuda ! Spíš se je to zavadející logo pro TV Media 1 .
    VIRUS31
    VIRUS31 --- ---
    ALTOR: me nezaujal ani jeden. A jak uz bylo receno, na to, ze by se melo jednat o Number 1 agenturu, v postnutych navrzich nenachazim nic, co by vas posouvalo nad ostatni.
    ALTOR
    ALTOR --- ---
    BINARY_PARANOIC: díky za reakci
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    ALTOR: osobně mě nic z toho nijak nenadchlo. Jsou to formální značky, taková ta univerzální estetika co neurazí. Ale vůbec nic to neříká o vaší společnosti (krom toho, že máte v názvu jedničku). Grafik by se měl především zamyslet, čím jste právě vy výjimeční a odlišní od své konkurence a na tom stavět.
    Snažit se nějak (bez nápadu) stylizovat jedničku je velmi prvoplánové. A propos kdybych si dal tu práci, jistě bych stejných či velmi podobných značek našel desítky.

    A ten font v prvních třech návrzích je tedy na pováženou. Ve zbylých je jen trendy.
    ALTOR
    ALTOR --- ---
    OMN: Díky za hodnotnou reakci.
    OMN
    OMN --- ---
    number one media agency a nejsou si jisti svym grafikem :DD
    GATSUNGA
    GATSUNGA --- ---
    ALTOR: me se teda moc nezamlouva to typo , ) divnej font ... nevim esi se uplne hodi
    VIRUS31
    VIRUS31 --- ---
    STRATILSOMSA: se mi nelibi ani jedno. IQ design vycniva trochu nad ostatni, ale i tak s nim mam problem.. skoda.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam