• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BLACKXMicrostock - prodáváme fotky
    BLACKX
    BLACKX --- ---
    VASAX: Klidne napis jakekoliv poznatky k tematu, my jsme taky zvedavi :) Mozna staci psat to do Canon klubu, kde se rozjela vetsi diskuse. Pocatecni prispevek pro ostatni: [ VASAX @ CANON - klub majitelu nejlepsich fotaku .) ]
    VASAX
    VASAX --- ---
    tak já jsem projel ceníky fotografů, fotofirem, stocků a jsem ještě zmatenější než jsem byl :-D
    BLACKX
    BLACKX --- ---
    VASAX: Me by to taky hodne zajimalo. Vcera jsem koukal na ceny na Alamy.com, ale prece jen je to neco jineho nez cesky trh.
    VASAX
    VASAX --- ---
    Klidně do pošty, pokud to tu někdo nechce rozebírat veřejně, diskrétnost zaručena. :-)
    VASAX
    VASAX --- ---
    GHOSTSTALKER: Podobně k tomu přistupuji a chci přistupovat já. Nechci mít profi ceny, ale zase mě to stojí nějakou investici, práci a čas.
    Pomohly by mi konkrétní případy, abych věděl od čeho se můžu odrazit. Pro mě je to dobrá příležitost přilepšit si (obzvlášť když si platím školu...) a nechci nikoho moc odírat ale zase být hluboko pod cenou ostatních lidí s podobným přístupem (kdyby už jen kvůli stabilitě trhu :-))
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    VASAX: já obvykle zatím stanovuju ceny "dynamicky", tzn. žádný pevný ceník (taky toho nedělám tolik), ale vždy to záleží na domluvě, do které vstupuju s cenou, kterou si určím na základě toho, co (kolik) ta fotka zákazníkovi přinese. Tzn. jiná by byla cena fotky třeba na nějakou bannerovou reklamu a jiná třeba nějaké ilustrační fotky k nějakému článku (menší cena než v prvním případě, byť i třeba náročnější pro mě na vyfocení).
    VASAX
    VASAX --- ---
    V jakém rozmezí se pohybují ceny fotografií při nákupu (jedno použití / právo na fotku / výhradní právo)?